Geplaatst 29 november 20204 jr. Ik was in de laatste fm's een grote fan van het scherm tijdens de wedstrijd.(commentaarscherm,pauze's en einde wedstrijd) Duidelijke indeling in 1 oogopslag wie er moe is en wel cijfer er behaald word. Nu is deze in het geheel veranderd dat is wennen.... echter in de pauze wisselen .... hier sleepte ik altijd de wisselspeler het grote veld in naar de speler die eruit gaat. Is dit in fm21 aan te passen? nu is hier nl een klein veld links onderin waarin je geen rollen,speler naam oid zichtbaar hebt. Accepteren? of heeft iemand een oplossing....
Geplaatst 29 november 20204 jr. 34 minuten geleden zei DannyV: Ik was in de laatste fm's een grote fan van het scherm tijdens de wedstrijd.(commentaarscherm,pauze's en einde wedstrijd) Duidelijke indeling in 1 oogopslag wie er moe is en wel cijfer er behaald word. Nu is deze in het geheel veranderd dat is wennen.... echter in de pauze wisselen .... hier sleepte ik altijd de wisselspeler het grote veld in naar de speler die eruit gaat. Is dit in fm21 aan te passen? nu is hier nl een klein veld links onderin waarin je geen rollen,speler naam oid zichtbaar hebt. Accepteren? of heeft iemand een oplossing.... Als je linksboven op tactiek >> klikt, kom je op het scherm wat jij bedoelt.