Jump to content

[FM21 Sign-Up] De Beste Stuurlui staan ....

Recommended Posts

Gepost (edited)

Toch geen pm, want ik kan maar een pm sturen per minuut. Dus daarom via deze weg. Graag wil ik jullie vragen om te beslissen of je het contract van je huidige trainer met 1 of 2 jaar wil verlengen of dat je na afloop van zijn contract een nieuwe trainer wil aanstellen. En in dit geval wil ik dan ook graag de naam van je gewenste trainer ontvangen. Geen reactie = 1 jaar stilzwijgend verlengen.

Edited by Kelvin
  • Replies 542
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Uitleg Contracten   Op je teampagina kun je terugvinden welke contracten je kunt aanbieden aan je spelers (1,2,3 en 4-jarige contracten). Hoe langer het contract, hoe hoger het salaris. Elke

Transfers   Ontvangen biedingen   Wedstrijden Sarajevo - Lija Athletic       Livingston - Birkirkara     Hibernians - Ararat-Arme

Bestuursbesluiten: Birkirkara ontslaat Alain Boghossian en stelt Janne Andersson aan als diens opvolger. Daarnaast werd na een foutje van de bank (niet in hun voordeel) de financieel directeur van B

Posted Images

10 uur geleden zei Fantasy:

Hebben we keuze uit elke beschikbare trainer @Kelvin

Je kunt alle managers kiezen uit de lijst in de excel-sheet. @van der Water, jij mag ook even op die lijst kijken, want we willen liever geen bussen op Malta, dus ook niet die van José :classic_cool:

Op 7-1-2021 om 12:58 zei RubenS2:

Is er een manier om de eigenschappen te bekijken van de spelers uit het buitenland met een aflopend contract?

@Kelvin?

Coach mag 1 jaar blijven.

Edited by RubenS2
Gepost (edited)

e06559872a4ae1703ecb9d6c428a2ec5.jpg

Bestuursbesluiten:

Pembroke verlengt niet met Erwin van de Looi en heeft Peter Hyballa aangewezen als de nieuwe trainer voor komend seizoen.
Mosta FC verlengt niet met Achim Beierlozer en heeft Clarence Seedorf aangewezen als de nieuwe trainer voor komend seizoen.

Valletta verlengt niet met Tony Vidmar en was in de afrondende fase met Kim Kallström toen de Zweed ineens verdween, dus Valletta beraadt zich nog op een vervanger.

Ook whitewolf345 besloot het contract van de trainer Ruud Gullit niet te verlengen, maar voordat hij dit kon mededelen aan de Nederlander meldde Gullit dat hij een aanbod van Benevento had geaccepteerd. Hij wordt opgevolgd door Eduardo Baptista.

Transfers:
Julian Chicco, Aron Bjarnason (Sirens), Marco Sahanek (Tarxien Rainbows) en Scott Tanser (Valletta) hebben een nieuwe bestemming gevonden. Daarnaast heeft Thomas Verhaar (Sirens) onverwacht bekendgemaakt dat hij met onmiddelijke ingang met pensioen gaat.

Maand Mei/Juni

Een maand met een kampioenschap waar de beslissing in een knotsgekke speelronde viel. Ook de play-offs tegen degradatie werden gespeeld door de twee ploegen die al lange tijd kansloos onderaan stonden.

Speelronde 37

1efad17ce6582cc18eafe1adc6d6cb21.png

Speelronde 38

a27068ab5f52f84975ca2780e3e127d1.png

Speelronde 39

858345c03f4c7c4871de934e07a29255.png

Speelronde 40

cca46df5adf3d6dc5bce0d26404a6c0f.png

Speelronde 41

ae47e5a27e2b4592d45562225d1524f6.png

Stand

af1410ead76fd8cd68ee3f5b2e120d83.png

Degradatie play-offs

6a2e5353fea2dfbb7a5941449ef9df61.png

Vervolg

Dit is de laatste kans om de spelers met een aflopend contract te contracteren. Daarna zullen we verdergaan met de transferperiode in die periode kun je voor screens opvragen van de spelers. Ik laat dit eerst zonder maximum, maar ik hoop dat iedereen zelf een beetje nadenkt wat fatsoenlijk is. Blijkt dit niet het geval, dan ga ik een limiet instellen. De aanvragen kunnen gewoon in het topic gedaan worden, dus iedereen kan spelers scouten. Maar de spelers die je scout krijgen de anderen ook te zien. In de transferperiode van 1 juli tot 31 augustus zal ik week voor week simuleren (elke week is een dag IRL). Dus transfers worden wekelijkse verwerkt. Jullie zullen ook bericht krijgen van eventuele biedingen op jouw spelers en als je van bepaalde spelers af wil, dan kun je diegene ook een handje helpen. Hoe de transfermarkt verder werkt, leg ik jullie uit in de volgende update.

Deze update is dus alleen nog voor het bosmannen van spelers.

Deadline: Maandag 11 januari 17:00

Google-Docs link: 
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1MZUzwgqqXz9_uuYXJHE3Pgir9raCgTeFhJafjECou7M/edit?usp=sharing

Overzicht Mei.xlsx

Edited by Kelvin
5 uur geleden zei Kelvin:

Hoe de transfermarkt verder werkt, leg ik jullie uit in de volgende update. Deze update 

eindigt met een cliffhanger? Of wat moest hier nog achter 'deze update' :D 

e06559872a4ae1703ecb9d6c428a2ec5.jpg

Bestuursbesluiten
Na de verdwijning van Kim Kallström heeft Valletta besloten door te schakelen en Arnar Vidarsson aan te stellen als nieuwe trainer.

Alle clubs op Malta hebben een kapitaalinjectie gekregen van 3 miljoen.

Aflopende contracten:
Een aantal clubs hebben spelers met een contract aflopend in december onder contract, deze kunnen nu worden verlengd. Deze worden dan verlengd met 1,5/2,5/3,5 of 4,5 jaar om hun contract gelijk te trekken met de rest van de competitie. In een latere update komt ook de kans voor de andere teams om spelers te bosmannen.

Transfers:
In onderstaand overzicht staan alle transfers die tot nu toe hebben plaats gevonden. Op dit moment zijn dit enkel bosman-transfers en de jeugdinstroom (enkel de jeugdspelers met potentie worden toegevoegd aan de teams, de rest wordt direct weggestuurd om een beetje overzicht te houden)

Spoiler

1fe991c45f115cb2ef8d78804a443b65.png

1ee220788d0dc97d99eb744bd77c139a.png

1732566b713dd37fd5aff398214485db.png

Transferperiode

Vanaf nu is de transferperiode geopend. Uitleg in spoiler.

Spoiler

Spelers kopen

In de Excel-sheet kun je terugvinden welke spelers in de game gekocht kunnen worden. Het transferbedrag is een vaststaand bedrag waarover niet onderhandeld kan worden. Daarnaast moet je ook de lengte van het contract aangeven. Wanneer twee spelers dezelfde speler willen hebben, zal er gekeken worden naar het langste contract dat wordt aangeboden. Biedt dat ook geen uitsluitsel, dan wint de ploeg die afgelopen seizoen het hoogste eindigde op de ranglijst.

Daarnaast kun je natuurlijk ook onderling onderhandelen over een transfer, wanneer de transfer bij mij gemeld wordt, zullen we dan verder het contract afhandelen. 

Spelers scouten

De game is inmiddels een seizoen onderweg en daarom is het wat lastiger om te bepalen hoe goed spelers zijn. Daarom kun je bij mij screens aanvragen van spelers, deze zullen vervolgens in de eerstvolgende update worden gepresenteerd. Zoals eerder gezegd, ik heb geen zin om jullie een exacte limiet op te leggen van precies 10 of 15. Maar ik vraag jullie om het wel in die contreien te houden, dus kom niet met een aanvraag van 20 a 5 screens aub.

Spelers verkopen

Naast het onderling handelen (zie spelers kopen) kun je spelers verkopen op twee manieren. Optie 1 is als er een bod op jouw speler binnenkomt, elke update zal er een overzicht worden gegeven van alle biedingen die zijn ontvangen op spelers. Optie 2 is een bericht naar mij toe, ik zal deze speler dan aanbieden op transfermarkt en proberen te lozen.

Ontvangen biedingen:
Balzan: Julian Lelieveld – Fortuna Sittard - 90.000, Kenneth Paal –  FC Emmen - 325.000
Hibernians: Thomas Lam – New England - 375.000
Lija Athletic: Pelayo Morilla – Sevilla – 190.000
Mosta: Ilias Bel Hassani – VVV Venlo - 525.000
Santa Lucia: FIete Arp – Schalke – 475.000
Sirens: Gustavo Sauer – Inter Miami – 1.000.000

Graag hoor ik van jullie of je bod afwijst of accepteert. Geen bericht is afwijzen!

Europees Voetbal:
Op 7 juli spelen de volgende teams hun eerste Europese wedstrijden:

Champions League: Lija Athletic – Karabagh (AZE)

Euro Cup II: Santa Coloma (AND) – Valletta, Teuta (ALB) – Birkirkara, Zalgiris (LIT) - Hibernians

Schema komende week:
Na de deadline van 17 januari 17.00 simuleer ik van 1 juli tot 8 juli
Na de deadline van 18 januari 17.00 simuleer ik van 8 juli tot 15 juli
Na de deadline van 19 januari 17.00 simuleer ik van 15 juli tot 22 juli

Na de deadline van 20 januari 17.00 simuleer ik van 22 juli tot 29 juli

Na de deadline van 21 januari 17.00 simuleer ik van 29 juli tot 5 augustus

Na de deadline van 22 januari 17.00 simuleer ik van 5 augustus tot 12 augustus

Na de deadline van 23 januari 17.00 simuleer ik van 12 augustus tot 19 augustus (18 augustus 1e speelronde)

Na de deadline van 24 januari 17.00 simuleer ik van 19 augustus tot 26 augustus
Na de deadline van 25 januari 17.00 simuleer ik van 27 augustus tot 31 augustus

Ik probeer mij zo veel mogelijk aan het schema te houden, maar ik kan niet beloven dat er niet iets tussenkomt zoals afgelopen week.

Overzicht Juni.xlsx

Edited by Kelvin