Jump to content

[FM21] Journeyman, José's Goal of Life

Recommended Posts

• Replies 411
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Goed onthouden!   Hele leuke club om de Spaanse piramide mee te beklimmen, paar keer CL mee gewonnen. Eerste club die vanaf het Afrikaanse continent een Europese prijs wint natuurlijk 

Spelers wegpesten, haha. En je dan afvragen waarom je niet altijd de steun van de groep hebt  De voorbereiding was misschien niet fantastisch, maar de start van het seizoen is gelukkig wel veelbeloven

Orlando Pirates tweede helft  Voor ik verder ga met de uitslagen, wil ik jullie iets vertellen. Ik krijg namelijk weer een cursus kado en ben hier heel blij mee. Nu kan ik me nog meer o

Posted Images

Weinig tegenstand. Speel zelf ook in Afrika (C. Afrikaanse Republiek) maar de Zuid Afrikaanse en Noord Afrikaanse ploegen zijn voor mij nog veel te sterk. CL moet dus zeker te doen zijn, zeker als je Al Ahly zo makkelijk wegzet.

Op deze manier is het heerlijk werken aan je reputatie. Een slimme zet om nog even te blijven in Zuid-Afrika - tegenstand in eigen land heb je amper en je maakt een reële kans op de CL.