Geplaatst 23 november 20204 jr. Met de full release aankomende nacht gaan we meteen knallen. Een nieuwe novelle in een journeyman jasje. Een nobody moet de beste manager ter wereld worden. Werkloos beginnen zonder diploma’s ,hopen dat een club je de kans bied en dan doorstoten naar roem. In dit deel maken jullie kennis met mijn in-game personage en meteen het eerste deel erachter aan. Managernaam: José Serrano Leeftijd: 26 jaar Nationaliteit: Spaans Woonachtig: Nederland Info: José is een spanjaard maar verhuisde op vroege leeftijd naar Nederland. Doet momenteel kantoor werk en vind dat saai worden. José voetbalde vroeger in Spanje maar had niet genoeg talent. Wel werd vaak gezegd dat hij het spelletje goed snapte vanaf de zijlijn. Zitten hier zijn verborgen talenten in? Daar komen we met de tijd wel achter. Tips en tricks laat het weten Enjoy
Geplaatst 23 november 20204 jr. Terug naar spanje! Ik weet nog wel een gevallen clubje voor je met real murcia
Geplaatst 23 november 20204 jr. Ik ga deze novelle zeker volgen. Benieuwd waar je avontuur gaat beginnen!
Geplaatst 23 november 20204 jr. Toffe start. Veel succes met je Journeyman, dat zijn vaak heerlijke saves.
Geplaatst 24 november 20204 jr. Leuke start! Een journeyman starten zonder enige ervaring en diploma's brengt natuurlijk de grootste uitdagingen met zich mee. Succes!
Geplaatst 24 november 20204 jr. Daar is-ie hoor: José Serrano, alias 'de ham'! Een puik begin, ik ben benieuwd wat je eerste klus gaat worden als startend coach.
Geplaatst 24 november 20204 jr. Auteur @mattihamstra Real Murcia zeker mooie club, hopelijk komen we daar (ooit) terecht) @ElMarcos Thanksss, @komodo25 Bedankt @Niejo101 Ja ik hoop dat ik hier lang de motivatie voor houd zodat het echt mogelijk blijft @chrisje1993 Bedankt man @RubenS2 @T10 Ben ook zeker benieuwd waar ik terecht kom @Marius Bedankt zou zeker een uitdaging worden @Titan Als je een hammetje nodig hebt geef maar een gil kan alles regelen @Fantasy Bedant
Geplaatst 24 november 20204 jr. Kiezen tussen twee uitersten. Althans, het is nog maar afwachten of en waar de aanbiedingen gaan komen natuurlijk Spanje zou wel tof zijn, weer eens wat anders!
Geplaatst 24 november 20204 jr. De lijntjes lopen, nu maar wachten of er een vis hangt. Zo niet, dan kom wellicht een of andere topclub uit Indonesië of India via LinkedIn nog wel bij je uit
Geplaatst 24 november 20204 jr. In mijn ervaring kom je in Scandinavië en met name Zweden eerder bij een klein clubje aan de bak dan in Spanje... We gaan het meemaken in ieder geval.
Geplaatst 25 november 20204 jr. Lang leve de LOI; van afstand en uit zelfstudie leren hoe je met mensen om moet gaan
Geplaatst 25 november 20204 jr. Gelukkig heeft José connecties (familie eigenlijk) over heel Europa. Hopelijk levert het wat op.
Geplaatst 25 november 20204 jr. Je maakt in ieder geval gebruik van je netwerk .... benieuwd waar het je naartoe brengt!
Geplaatst 25 november 20204 jr. Het begin van weer zonder enige twijfel een heel goed avontuur ! Succes en ben benieuwd naar de toekomst
Geplaatst 25 november 20204 jr. Netwerken is wat je zowel in de voetbalwereld als op kantoor doet dus dat beheers je al. Nu is het wachten op die opening om in te duiken
Geplaatst 25 november 20204 jr. Auteur Bedankt allen voor het lezen Het zijn inderdaad twee uitersten van opties @mattihamstra @True_Legend @RubenS2 @V-Traxx @T10 @Marius @Titan @Fantasy @chrisje1993@komodo25 @Niejo101Inderdaad krijg je de meeste kans in het noorden, je moet toch ergens gaan beginnen @Titan LOI kan er niet meer zonder mee @ElMarcosIndia nog niet aan gedacht haha.