Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

De tussenstand is vooralsnog gunstig.

19' L. Milunović 1 - 0

75' F. Kasalica 2 - 0

Haha, corrupte bende. Dat was echt geen rode kaart. Is gewoon pootje haken, plus hij was niet doorgebroken.

Misschien kun je deze vanavond nog eens bekijken

[YOUTUBE]SNJP27z7lIM&[/YOUTUBE]

bewerkt door palacio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

De tussenstand is vooralsnog gunstig.

19' L. Milunović 1 - 0

75' F. Kasalica 2 - 0

Haha, corrupte bende. Dat was echt geen rode kaart. Is gewoon pootje haken, plus hij was niet doorgebroken.

Misschien kun je deze vanavond nog eens bekijken

Wat corrupte bende :cab: Ja oke dat is waar maar dat had weinig met die rode kaart te maken, zo kon hij ook een penalty fluiten voor Pfc, maar dat deed ie' ook niet.

We hadden hier echt dik moeten winnen, want dit Zvezda is nog slechter als Hajduk... Maarja dat krijg je als je alle spitsen verkoopt die iets kunnen.

Hopen op de noodverkiezingen in april, anders is het dag-dag Partizan en ook dag-dag titel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha dat betwijfel ik. Een lid van het bestuur zei tegen Stanojevic ( de inmiddels ontslagen) trainer dat het ook goed is als Partizan even een jaartje niet kampioen word... Hij zit trouwens ook bij de SPS, de partij die in de regering zit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe mooi een joego competitie ook klinkt, op dit moment heb je er niets aan. De 4 grote clubs zijn te ziek om samen te laten gaan. Eerst moet al dat corrupte eruit en dan kan je gaan kijken.

Ik wist trouwens dat er onderling bij de Partizan fans problemen waren maar ze hebben nu zelfs al aparte uitvakken.:cab:

bewerkt door iSimic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]kGiXs7fJReg&feature=player_embedded[/YOUTUBE]

Stunt van de "Manijaci" om meer toeschouwers naar het stadion te trekken. :clap:

Wow dit is echt hard! Hopelijk ben ik er ook over twee jaar... Echt joh, muziek op z'n hardst en genieten _O_

[YOUTUBE]QV6HrABMXak[/YOUTUBE]

bewerkt door Zokipfc
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik vanavond thuis blijf had ik besloten om mijn tijd maar goed te gaan besteden; Joego films dus! (d)

Net Parada gekeken, wat een meesterwerk weer hoor van Dragojevic, echt een typische balkan film waar je het ene moment heel hard moet lachen en 't andere moment bijna moet janken. Dalijk Karaula weer kijken, iemand nog een suggestie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, het blijft de Balkan..

Huligani napali igrače Dinama pored stadiona!

Igrači Dinama Luis Ibanez i Nikola Pokrivač u srijedu navečer postali su žrtve huliganskih ispada! Incident se dogodio nakon prve utakmice polufinala Hrvatskog kupa u okolici maksimirskog stadiona.

Ibanez i Pokrivač su po povratku kući sa stadiona stajali na semaforu u Zvonimirovoj ulici kada se dogodio ružan incident.

- Na semaforu je bilo crveno i Ibanez je stao, dok je na obližnjoj tramvajskoj stanici bila grupa od 50-tak ljudi. Nešto su nam počeli dovikivati, a Lučo je spustio prozor jer ih nismo razumjeli. Na to nam je prišao jedan od njih i nakon kraćeg razgovora nas brutalno počeo vrijeđati. Tada je jedan od njih izletio iz gomile ravno prema nama i udario Luču kroz otvoreni prozor te mu nogom lupio po autu i oštetio retrovizor. Iza toga su se još dvojica zaletjela prema nama i počela lupati po autu, ali tada se, srećom, upalilo zeleno svjetlo pa smo otišli dalje. U svakom slučaju, zaista nije bilo ugodno - ispričao nam je Nikola.

Nažalost, ovo nije prvi incident koji su igrači Dinama doživjeli od strane huligana. Htjeli bismo reći da je posljednji, no nažalost, to nam nitko ne može jamčiti. Ovaj ispad samo je još jedan u nizu ispada huligana koji se nazivaju navijačima, a koje oni rade diljem hrvatskih i inozemnih stadiona, kao i izvan njih.

GNK Dinamo žestoko osuđuje najnoviji ispad i poziva mjerodavne na sankcioniranje ovakvih pojedinaca koji isti model ponašanja, nažalost, primjenjuju i na sportskim stadionima.

Hier word je natuurlijk niet blij van. Maar ik vind het opvallend dat er niet vermeld staat van welke club deze hooligans aanhangers zijn? Zou het van NK Zagreb zijn of de gebannde hooligans van GNK Dinamo Zagreb?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe ja. Bazenfilm he, typische creatie van Dragojevic ook met zijn balkan humor, maar toch met een sterke boodschap.

Ik heb ook Neprijatelj gezien, zeker wel een aanrader. Vereist misschien iets meer denkwerk maar is het zeker waard!

[YOUTUBE]7zFSUcebd6A[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, hoor nu dat KK Bosna geen rechten meer heeft om in Skenderlija te basketballen.. Echt jonge, voor de oorlog waren ze een van de beste joego basketballclubs, hadden ook nog de euroleague (33 jaar en 2 dagen geleden) gewonnen.

Mja, zolang de politici het maar kunnen gebruiken voor hun meetings zijn er geen problemen..

5045604504f809943511d6344568853_orig.jpg

Zonde toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwam een random guy tegen in Zagreb waarmee ik over 't voetbal aan het praten was, hij was een hooligan van FK Rad, United Force 1987. Beweerde dat die veel gekker waren dan Partizan en Rode Ster, weet een van de joegaslavische fans hier iets van? Op YT zien ze er in elk geval ook wel indrukwekkend uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ze zijn heel racistisch en extreem-rechts (de meesten). Maar ze zijn ook heel trots op de club omdat hun vaders de club hadden gesticht en zelf gefinancierd, door hard te werken in de bouwsector. Vandaar ook de naam Rad, wat werk betekent. Wat deed die gast in Zagreb dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://balkansportlive.cc.cc/p/stream1.html

Return van de derby. Veel Kroaaten in de livestream chat ;o.

Andere halve finale werd gespeeld in Novi Sad; 0-1 voor Borac tegen Vojvodina. Zeker een mooie wedstrijd, ik was positief verrast moet ik zeggen (d)

Loopt ook veel talent rond, zoals Filip Knezevic van Borac of Katai van Vosa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites