Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Prosic? Die doet Utrecht - Sarajevo

Betreibergesellschaft:

Sonnen-Busreisen GmbH

Ferdinand-Porsche-Str.3

D-75382 Althengstett

NjemaÄka

Tel.: +49 (0)7051 / 93 03 44

Fax.: +49 (0)7051 / 93 03 78

Holandija

Tel.: +31 (0)650841839>

Fax.: +31 (0) 629364650

Bosna i Hercegovina

Bihać: +387 (0)37 314 378

Sanski Most: +387(0) 37 685 002

Zenica: +387 (0)32 406 444

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha zou wel ziek zijn hé

Wat een losers ;e. Met dit soort taferelen kun zo'n Balkan competitie inderdaad wel als onmogelijk beschouwen.

Dat zijn geeneens Bosniërs, maar als jij iemand loser noemt omdat iemand op een frustrerende/provocerende manier reageert op het feit dat zijn hele familie is vermoord door een ander volk zou ik eens al die zogenaamde internetinformatie die je hebt verzameld nogmaals doorlezen.

Bovendien is het onzin dat wij tegen de Kroaten zijn. Het zijn juist hun waarmee wij het beste in de Balkan kunnen op schieten. Wij hebben de Turken altijd al gesteund.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn geeneens Bosniërs, maar als jij iemand loser noemt omdat iemand op een frustrerende/provocerende manier reageert op het feit dat zijn hele familie is vermoord door een ander volk zou ik eens al die zogenaamde internetinformatie die je hebt verzameld nogmaals doorlezen.

Bovendien is het onzin dat wij tegen de Kroaten zijn. Het zijn juist hun waarmee wij het beste in de Balkan kunnen op schieten. Wij hebben de Turken altijd al gesteund.

Lol, je hoeft het niet persoonlijk op te vatten hoor. Ik had m'n info enkel uit Mario's artikel. Vind het een beetje raar dat die Bosniërs voor Turkije zijn ipv Kroatië.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spreek voor jezelf. Er zijn zat Bosniers die niks met Turken te maken (willen) hebben.

Bovendien is het onzin dat wij tegen de Kroaten zijn. Het zijn juist hun waarmee wij het beste in de Balkan kunnen op schieten

Moeilijk om weer "wij" te zeggen :cab: In Mostar heb je juist heel sterke haat tussen Kroaten en Bosnische moslims (die trouwens pro-tito enz. zijn, kijk maar naar Velez - Zrinjski).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan zijn dat veel Bosnische moslims sympathie hebben voor het Turkse elftal. Maar om dan de overwinning van Turkije op Kroatië op straat te gaan vieren is toch wel een beetje overdreven, denk hierbij aan de overwinning van Turkije op Kroatië tijdens EK 2008....

Dat is volgens mij meer om te proveceren dan om voor het Turkse elftal te juichen. Maar om even duidelijk te zijn, ik ken genoeg Bosnische moslims die mee juichen met Kroatië...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Jurcic heeft het echt niet begrepen en - met alle respect - vind ik het maar een matige trainer. Hij zit alleen maar op die stoel, zodat Mamic zijn stempel kan drukken op het team...

Overigens vind ik het wel een goede gozer, maar meer dan dat ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goalkeepers: Stipe Pletikosa (FC Rostov), Danijel Subašić (GNK Hajduk Split), Ivan Kelava (GNK Dinamo Zagreb).

Defenders: Vedran Ćorluka (Tottenham Hotspur FC), Josip �*imunić (GNK Dinamo Zagreb), Dejan Lovren (Olympique Lyonnais), Gordon Schildenfeld (Eintracht Frankfurt), Darijo Srna (FC Shakhtar Donetsk), �*ime Vrsaljko (GNK Dinamo Zagreb), Domagoj Vida (GNK Dinamo Zagreb), Manuel Pamić (AC Sparta Praha).

Midfielders: Luka Modrić (Tottenham Hotspur FC), Ognjen Vukojević (FC Dynamo Kyiv), Tomislav Dujmović (FC Dinamo Moskva), Ivan PeriÅ¡ić (Borussia Dortmund), Ivan Rakitić (Sevilla FC), Mato Jajalo (1. FC Köln), Danijel Pranjić (FC Bayern München), Ivo IliÄević (Hamburger SV).

Forwards: Eduardo (FC Shakhtar Donetsk), Mario Mandžukić (VfL Wolfsburg), Nikola Kalinić (FC Dnipro Dnipropetrovsk), Nikica Jelavić (Rangers FC), Ivica Olić (FC Bayern München).

Lovren geblesseerd dus hij gaat al niet mee.

Beste opstelling tegen Turkije lijkt me :

Pletikosa

Srna-Corluka-Simunic-Pranjic

Rakitic-Vukojevic-Modric-Perisic

Eduardo/olic-Mandzukic

Ben benieuwd hoe Bilic gaat starten. Altijd spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bosnia-Herzegovina squad

Goalkeepers: Kenan Hasagic (Istanbul B.B./Turkey), Asmir Begovic (Stoke City/England), Asmir Avdukic (Borac Banja Luka)

Defenders: Boris Pandza (Mechelen/Belgium), Emir Spahic (Sevilla/Spain), Adnan Mravac (Mattersburg/Austria), Sasa Papac (Rangers/Scotland), Muhamed Besic (Hamburg/Germany), Sanel Jahic (APOEL Nicosia/Cyprus)

Midfielders: Adnan Zahirovic (Spartak Nalchik/Russia), Elvir Rahimic (CSKA Moscow/Russia), Haris Medunjanin (Maccabi Tel-Aviv/Israel), Sejad Salihovic (Hoffenheim/Germany), Senad Lulic (Lazio/Italy), Zvjezdan Misimovic (Dynamo Moscow/Russia), Miralem Pjanic (AS Roma/Italy), Senijad Ibricic (Lokomotiv Moscow/Russia), Semir Stilic (Lech Poznan/Poland), Darko Maletic (Aktobe/Kazakhstan)

Strikers: Vedad Ibisevic (Hoffenheim/Germany), Edin Dzeko (Manchester City/England), Ermin Zec (Genclerbirligi/Turkey), Zlatan Muslimovic (unattached)

Begovic

Jahic - Pandza - Spahic - Papac

Medunjanin - Misimovic - Pjanic

Salihovic/Lulic - Dzeko - Ibisevic

Hoop ik op. Check dat trio op het middenveld _O_ Lulic moet eigenlijk links mja, anders krijg je te veel mensen op middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites