palacio Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Ga je mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Nee moet werken en school :( anders kon ik zo mee vanuit Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Dat-ie op woensdag gaat is trouwens maar tot half september. Gaat niet op dus. Centrolines gaat niet lukken. Ja, of uit Frankfurt maar dan moet je eerst helemaal daar heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Prosic? Die doet Utrecht - Sarajevo Betreibergesellschaft: Sonnen-Busreisen GmbH Ferdinand-Porsche-Str.3 D-75382 Althengstett NjemaÄka Tel.: +49 (0)7051 / 93 03 44 Fax.: +49 (0)7051 / 93 03 78 Holandija Tel.: +31 (0)650841839> Fax.: +31 (0) 629364650 Bosna i Hercegovina Bihać: +387 (0)37 314 378 Sanski Most: +387(0) 37 685 002 Zenica: +387 (0)32 406 444 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 1 november 2011 Share Geplaatst 1 november 2011 Ja, die is wel zeer interessant. Ziet er naar uit dat m'n pa niet wil, helaas. Dan kijken of ik wat centjes kan lospeuteren. Vreemd dat je bijna nergens online kaarten kan kopen voor de wedstrijd trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Oh wat was Dinamo gisteren slecht zeg. http://mariomiskovic.wordpress.com/2011/11/03/de-balkan-heeft-zijn-eigen-benelux-competitie-nodig/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Wat een losers ;e. Met dit soort taferelen kun zo'n Balkan competitie inderdaad wel als onmogelijk beschouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Dat is - volgens mij - gewoon een willekeurige foto van mensen met vlaggen hoor. Dat zijn denk ik niet supporters uit Mostar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Zou wel fantastisch zijn om naar Hajduk - Partizan te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Haha zou wel ziek zijn hé Wat een losers ;e. Met dit soort taferelen kun zo'n Balkan competitie inderdaad wel als onmogelijk beschouwen. Dat zijn geeneens Bosniërs, maar als jij iemand loser noemt omdat iemand op een frustrerende/provocerende manier reageert op het feit dat zijn hele familie is vermoord door een ander volk zou ik eens al die zogenaamde internetinformatie die je hebt verzameld nogmaals doorlezen. Bovendien is het onzin dat wij tegen de Kroaten zijn. Het zijn juist hun waarmee wij het beste in de Balkan kunnen op schieten. Wij hebben de Turken altijd al gesteund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Haha zou wel ziek zijn hé Dat zijn geeneens Bosniërs, maar als jij iemand loser noemt omdat iemand op een frustrerende/provocerende manier reageert op het feit dat zijn hele familie is vermoord door een ander volk zou ik eens al die zogenaamde internetinformatie die je hebt verzameld nogmaals doorlezen. Bovendien is het onzin dat wij tegen de Kroaten zijn. Het zijn juist hun waarmee wij het beste in de Balkan kunnen op schieten. Wij hebben de Turken altijd al gesteund. Lol, je hoeft het niet persoonlijk op te vatten hoor. Ik had m'n info enkel uit Mario's artikel. Vind het een beetje raar dat die Bosniërs voor Turkije zijn ipv Kroatië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Haha zou wel ziek zijn hé Dat zijn geeneens Bosniërs, maar als jij iemand loser noemt omdat iemand op een frustrerende/provocerende manier reageert op het feit dat zijn hele familie is vermoord door een ander volk zou ik eens al die zogenaamde internetinformatie die je hebt verzameld nogmaals doorlezen. Bovendien is het onzin dat wij tegen de Kroaten zijn. Het zijn juist hun waarmee wij het beste in de Balkan kunnen op schieten. Wij hebben de Turken altijd al gesteund. Spreek voor jezelf. Er zijn zat Bosniers die niks met Turken te maken (willen) hebben. Bovendien is het onzin dat wij tegen de Kroaten zijn. Het zijn juist hun waarmee wij het beste in de Balkan kunnen op schieten Moeilijk om weer "wij" te zeggen :cab: In Mostar heb je juist heel sterke haat tussen Kroaten en Bosnische moslims (die trouwens pro-tito enz. zijn, kijk maar naar Velez - Zrinjski). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Maar jij bent Servisch toch? :cab: Prijedor hoort nochtans bij de Republiek van Servië. Ik bedoelde meer met het nationale team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Mijn moeder is kroatisch, m'n vader Servier en ik ben in Bosnie geboren, toen ik klein was had ik bijna alleen Bosnische vriendjes dusja... En van die Republika Srpska moet ik niks hebben, doe mij maar 1 Bosnie. Maar wat is je punt dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Dat veel Bosnische supporters een sympathie hebben voor het Turkse nationale team, dat staat los van het feit dat jij niks van Turken moet hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Het kan zijn dat veel Bosnische moslims sympathie hebben voor het Turkse elftal. Maar om dan de overwinning van Turkije op Kroatië op straat te gaan vieren is toch wel een beetje overdreven, denk hierbij aan de overwinning van Turkije op Kroatië tijdens EK 2008.... Dat is volgens mij meer om te proveceren dan om voor het Turkse elftal te juichen. Maar om even duidelijk te zijn, ik ken genoeg Bosnische moslims die mee juichen met Kroatië... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Dat veel Bosnische supporters een sympathie hebben voor het Turkse nationale team, dat staat los van het feit dat jij niks van Turken moet hebben. Ik heb het hier niet over mij? ;e http://www.index.hr/sport/clanak/jurcic-mozda-ovo-i-nije-nasa-realnost-ali-nismo-daleko/580722.aspx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Die Jurcic heeft het echt niet begrepen en - met alle respect - vind ik het maar een matige trainer. Hij zit alleen maar op die stoel, zodat Mamic zijn stempel kan drukken op het team... Overigens vind ik het wel een goede gozer, maar meer dan dat ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Goalkeepers: Stipe Pletikosa (FC Rostov), Danijel SubaÅ¡ić (GNK Hajduk Split), Ivan Kelava (GNK Dinamo Zagreb). Defenders: Vedran Ćorluka (Tottenham Hotspur FC), Josip �*imunić (GNK Dinamo Zagreb), Dejan Lovren (Olympique Lyonnais), Gordon Schildenfeld (Eintracht Frankfurt), Darijo Srna (FC Shakhtar Donetsk), �*ime Vrsaljko (GNK Dinamo Zagreb), Domagoj Vida (GNK Dinamo Zagreb), Manuel Pamić (AC Sparta Praha). Midfielders: Luka Modrić (Tottenham Hotspur FC), Ognjen Vukojević (FC Dynamo Kyiv), Tomislav Dujmović (FC Dinamo Moskva), Ivan PeriÅ¡ić (Borussia Dortmund), Ivan Rakitić (Sevilla FC), Mato Jajalo (1. FC Köln), Danijel Pranjić (FC Bayern München), Ivo IliÄević (Hamburger SV). Forwards: Eduardo (FC Shakhtar Donetsk), Mario Mandžukić (VfL Wolfsburg), Nikola Kalinić (FC Dnipro Dnipropetrovsk), Nikica Jelavić (Rangers FC), Ivica Olić (FC Bayern München). Lovren geblesseerd dus hij gaat al niet mee. Beste opstelling tegen Turkije lijkt me : Pletikosa Srna-Corluka-Simunic-Pranjic Rakitic-Vukojevic-Modric-Perisic Eduardo/olic-Mandzukic Ben benieuwd hoe Bilic gaat starten. Altijd spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Huh, sinds wanneer heet Hajduk nu ook GNK ipv HNK Hajduk Split? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Haha dat was me niet eens opgevallen joh :p, ik heb het zo van de uefa site afgehaald. Vaag hoor. tis gewoon HNK Hajduk split Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Bosnia-Herzegovina squad Goalkeepers: Kenan Hasagic (Istanbul B.B./Turkey), Asmir Begovic (Stoke City/England), Asmir Avdukic (Borac Banja Luka) Defenders: Boris Pandza (Mechelen/Belgium), Emir Spahic (Sevilla/Spain), Adnan Mravac (Mattersburg/Austria), Sasa Papac (Rangers/Scotland), Muhamed Besic (Hamburg/Germany), Sanel Jahic (APOEL Nicosia/Cyprus) Midfielders: Adnan Zahirovic (Spartak Nalchik/Russia), Elvir Rahimic (CSKA Moscow/Russia), Haris Medunjanin (Maccabi Tel-Aviv/Israel), Sejad Salihovic (Hoffenheim/Germany), Senad Lulic (Lazio/Italy), Zvjezdan Misimovic (Dynamo Moscow/Russia), Miralem Pjanic (AS Roma/Italy), Senijad Ibricic (Lokomotiv Moscow/Russia), Semir Stilic (Lech Poznan/Poland), Darko Maletic (Aktobe/Kazakhstan) Strikers: Vedad Ibisevic (Hoffenheim/Germany), Edin Dzeko (Manchester City/England), Ermin Zec (Genclerbirligi/Turkey), Zlatan Muslimovic (unattached) Begovic Jahic - Pandza - Spahic - Papac Medunjanin - Misimovic - Pjanic Salihovic/Lulic - Dzeko - Ibisevic Hoop ik op. Check dat trio op het middenveld _O_ Lulic moet eigenlijk links mja, anders krijg je te veel mensen op middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 5 november 2011 Share Geplaatst 5 november 2011 Is dat niet extreem aanvallend tegen Portugal. Dat zijn 6 aanvallend ingestelde spelers. Geen van die middenvelders kan verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 5 november 2011 Share Geplaatst 5 november 2011 Dan moet je Rahimic en Ibricic inzetten en die zijn fucking sloom :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 5 november 2011 Share Geplaatst 5 november 2011 En Ibricic is niet een speler die je op het middenveld kan zetten op ballen af te pakken. Heeft Bosnie dat soort spelers dan niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten