Jump to content

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo
 Share

Recommended Posts

Dit kroatie is misschien tot niet veel in staat, maar met spelers als Modric en Srna, en spelers als Mandzukic, Perisic en Lovren die het in hun eigen competitie grote stappen makken mag je meer verwachten dan dit. Veel meer. En dan noem ik Kranjcar en Vukojevic niet eens op. Het is toch al vreemd dat Kroatie 4 jaar geleden beter speelde met mindere spelers.

En hoezo mag ik er geen probleem van maken? Deze wedstrijd was voor mij de druppel, hiervoor hoopte ik dat Bilic er nog wat van wist te maken maar het is wel duidelijk nu geworden dat dat niet meer gaat gebeuren. Valt me op dat je wel wilt reageren als het over mij gaat maar niet op mijn reactie over Bilic. Of vind je dat Bilic het gewoon goed doet?

Al moet ik eerlijk toegeven dat ik soms wat overdreven reageer hoor, ik verander niets aan mijn mening over Bilic maar je had gelijk toen je zei dat ik eerst zou moeten afkoelen.

15000 bosniers in Parijs, dat gaat wat worden als ze winnen. Bosnie verdiend het ook om naar het EK te gaan.

DINSDAG D-DAY. Dzeko bosanski dijamant doe het voor ons _O_

Helemaal los in Parijs, we gaan winnen, snak naar een EK is nog nooit zo groot geweest. Ik vind Susic alleen wel slecht tegen grotere ploegen, van de kleinere ploegen wint 'ie makkelijk.

Ljubitelji fudbala u glavnom gradu Crne Gore slavili su u kafićima tokom cele noći zajedno sa engleskim navijaÄima, jer je rezultat utakmice 2:2 povoljan za obe reprezentacije, poÅ¡ti je Engleska, kao prva u grupi, obezbedila direktan plasman u Poljsku i Ukrajinu.

Trener crnogorskih fudbalera, ’crvenih sokolova’, Branko Brnović je posle utakmice u Podgorici izjavio da je najsrećniji Äovek na svetu.

Jongens, Montenegro zit in de play offs! _O__O_

[YOUTUBE]OP0Mabr_7kY&feature=related[/YOUTUBE]

Elke x als ik dat filmpje kijk waarin die Boban zegt; "To moja himna nikad nije bila, moja himna je uvijek bila Lijepa Nasa..." vind ik hem steeds meer een vies mannetje. Jonge, in 1987 zong je Hej Sloveni met volle borst mee..

Begint mij nu ook een beetje te irriteren. Van die groep van die tijd is hij volgens mij ook de enigste die zo reageert.

Ook een belangrijke dag voor Servie natuurlijk, laten we dat niet vergeten. Hoe zuur zou het zijn als Slovenie ervoor zorgt dat ze op plek 3 eindigen.

• Tim' changed the title to Algemeen Buitenlands voetbal topic
  • Rogier. changed the title to Overig buitenlands clubvoetbal