Jump to content

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Recommended Posts

http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2012_qualifying_Group_D

Hopen dat Frankrijk punten gaat morsen tegen Albanie begin oktober, de 7e om precies te zijn, de 11e moeten wij weer tegen ze. De 7e spelen we tegen Luxemburg en dat winnen we sowieso wel volgens mij.

Gaat nog spannend worden, zou wel fantastisch zijn als ze boven frankrijk eindigen.

Hehe idd, op Sarajevo x forum gingen ze los gisteren :-D

Evo dvije crvene hajd sad....

nek im iskljuci jos jednog pa da ih uzmemo na diskvalifikaciju

Dajte go

Molim vas

Ljubim vas

miske ljubim ti kurac

zivota ce me kostat oca im jebem

Morao sam da prebacim nazad jer komšije vrište

Nakon dva crvena mi jedva postignemo go TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

KOJA IGRA ÄŒOVJEÄŒE

�*AMPIONI SMO SVIJETA

GOOOOOOOOOOOOTOOOOOOOVVVVVVVVOOOOOOOOOOOOO

ELHAMDULILLAH, OVO JE SAMO OD BOGA, JER SMO POSTILI I IBADETILI
(:-D)

"Hajmo Martinovicu u svlacionicu pod tuseve"... oplako sam kad sam cuo kristica da to kaze
:roll:

Defour debuteert bij Porto met assist en 2-5-zege

Steven Defour heeft gisterenavond zijn debuut gemaakt bij Porto in een inhaalmatch van de competitie bij União de Leiria. De ex-aanvoerder van Standard viel in de 69e minuut in en zorgde in de slotminuten nog mee voor de 2-5. Door de sterke concurrentie had Defour nog geen speelgelegenheid gekregen bij de Portugese kampioen. Dinsdagavond mocht hij de laatste 20 minuten meespelen in de plaats van João Moutinho. Defour maakte een goede indruk en liet zich meteen opmerken met een assist: in de het slot van de partij bood onze landgenoot Varela de 2-5 aan. Porto staat met deze zege op kop in Portugal met 9 op 9. Het Benfica van Axel Witsel volgt als tweede op twee punten.

Huh ik dacht dat Maxi door prive problemen terug naar Uruguay was gegaan.

Was slechts een gerucht en dat was omdat hij dat gezegd heeft tijdens de Copa America en zijn vrouw was net bevallen van een tweeling ... En dan in ander continent gaan spelen ... Benfica wil hem trouwens niet verkopen : ze hebben het laatste percentage van zijn rechten gekocht en hij heeft denk ik zelfs al bijgetekend ...

Thanks man

20 min gespeeld en Brkljaca eraf met 2keer geel. Goed bezig man, heel goed bezig. Alsof de kans nog niet klein genoeg was dat je kampioen wordt. Wat een ongelovelijk zwakke selectie is dit. Op vukusic na is iedereen ruk. Ik weet de verhalen nog dat de BBB de spelers ff opzochten nadat ze een rode kaart hadden gekregen. Misschien moet de torcida dat ook bij Brkljaca moeten doen, alleen een retard kan na 20 minuten zo inkomen terwijl hij al geel heeft.