Mrn. Geplaatst 24 april 2011 Share Geplaatst 24 april 2011 Dinamo Zagreb standaard weer kampioen.... Begint wel aardig saai te woorden zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 24 april 2011 Share Geplaatst 24 april 2011 Telkens als hajduk de selectie heeft dat kampioen kan worden worden er een paar verkocht. Als het op deze manier doorgaat zal hajduk voorlopig geen kampioen meer worden. Tenzij er een trainer zit die meer uit de spelers kan halen, eentje die nu met RNK split 3de staat misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 24 april 2011 Share Geplaatst 24 april 2011 Ante Sime zit er net als interim, als hij het toch een beetje op rails krijgt dan kun je hem alsnog de kans geven... Majkemi, kako ja volim alkohol! Pijem pijem i pijem.... :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 24 april 2011 Share Geplaatst 24 april 2011 Ach ik heb het nu wel gezien, ik begin me er beetje bij beetje neer te leggen dat die club niet meer te redden is. Het enigste waar ik me aan vasthou is dat van die selectie die nu speelt gelukkig 90% nooit top zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Dinamo heeft het technisch gewoon beter geregeld, betere jeugd ook. Sorry Ivan maar het is wel waar :cab: Je kan zeggen wat je wil over die gekke Mamic maar hij regelt wel alles. Volgens mij hebben de supporters ook een zegje bij de club of is dat bij Hajduk? [YOUTUBE]y84PFodkUZw[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 i know, i know, maar toch doet het pijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 Mamic, wat een car :-D Trouwens Sanel, de fans hebben een zegje bij Hajduk, niet bij Dinamo. En Sanel, voor jouw: [YOUTUBE]XW0utywmglE&feature=related [/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 Het gaat nog spannend worden tussen Hajduk split en RNK Split, Hajduk heeft vandaag verloren met 1-2, tegen cibalia, altijd lastig natuurlijk. En split staat voor tegen Inter zapresic. Het verschil na vandaag is dus 5 punten.. Het is alleen jammer dat Split de laatste wedstrijd uit tegen dinamo speelt, al zal die wel willen meehelpen om Hajduk van de 2de plek te stoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Haha, bij de kampioenswedstrijd van Sarajevo hebben ze de uit- en thuisshirtjes wel goed gecombineerd, zeg. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Haha idd Marin, maar heb je ooit dat voetbal gezien dat toen in Joegoslavie gespeeld werd? Sodeju... Vind het ook niet gek dat we de 4e sterkste voetbalcompetitie hadden in Europa. Wat zou het mooi zijn geweest als zoiets nog zou bestaan, volle stadions, goed voetbal... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Er zijn drie dingen nodig voor zo'n competitie: eenheid, vriendschap en niveau. Ik kan nu misschien 10 teams opnoemen die in zo'n competitie meekunnen, meer niet. Celik, FK Sarajevo, FK Maribor, Hajduk Split, Dinamo Zagreb, Rijeka, Varteks, Partizan, Crvena Zvezda, Jagodina, Vojvodina < maximaal dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Het is gewoon zeer jammer dat het er niet meer is. Zoals Zoki al zegt; het niveau was gewoon zeer hoog. Eigenlijk kun je dat ook wel zien in het filmpje, genoeg technische vaardigheden gecombineerd met Joegoslavische wilskracht! Wat wil je nog meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Celik kan dat sowieso niet aan man. Eerder Siroki Brijeg uit Bosnie denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Zij zouden het misschien niet aan kunnen, maar ik heb Celik honderd keer liever dan Siroki Brijeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Sowieso, maar je moet wel de sterkste clubs in de 'eredivisie' hebben natuurlijk. Dus Kroatië en Servië zullen overheersen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Zou tof zijn als de bonden bij elkaar komen en een klein toernooi samenstellen, om het te proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Gaat niet gebeuren. -helaas- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Hehe, dat gaat zeker niet gebeuren. De Bosnische bond heeft nu al problemen genoeg... :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Hrvatski Dragovoljac 2 - 0 Hajduk Split En het gaat maar door en door. Misschien moeten ze zich minder bezighouden met de oefenwedstrijd tegen Barcelona en wat meer met die tiefuszooi in split. Wint rnk split morgen dan is het nog maar 2 punten verschil tussen de nr2 en 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Vraag die helemaal offtopic is maar luistert er nog iemand hier naar Dr Iggy? Geniale muziek uit de jaren 90 was dat, Oci Boje Duge _O_ En Tek Je 12 Sati van Electro Team is ook genialiteit.. Ako zatreba ti nesto uvek bicu tu, a sada posto zelis nestacu. Poëzie hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 8 mei 2011 Share Geplaatst 8 mei 2011 Zo te zien ben jij de enige die er naar luistert. :p Eerlijk gezegd heb ik zelf nooit van die groep gehoord.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 8 mei 2011 Share Geplaatst 8 mei 2011 Dino blijft een held _O_ [YOUTUBE]11hjUe5tPvk&feature=related[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Haha kijk is wat ik hier vind: http://www.hetutrechtsarchief.nl/collectie/kranten/un/1956/0329 linksboven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martinpower5 Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 ik als trotse kroat vind dit topic erg leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Zou je even kunnen melden wat je ziet Zoran? Persoonlijk zie ik niets speciaals; maar denk dat het dan aan mij ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten