Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

ponedeljak 18.04.2011 | 20:50

Ivica Osim spasava fudbal u BiH

Izvor: B92, sportsport.ba | AK

Legendarni trener Ivica Osim izabran je za predsedavajućeg Komiteta za normalizaciju Nogometnog/Fudbalskog saveza Bosne i Hercegovine.

http://www.sportrsport.ba

http://www.sportrsport.ba

Za potpredsednika Komiteta za normalizaciju izabran je Darko Ljubojević, a UEFA i FIFA naložile su Komitetu da pripremi teren za održavanje SkupÅ¡tine 26. maja, na kojoj će se morati usvojiti Statut inaÄe će uslediti jednogodiÅ¡nja suspenzija N/FSBiH.

Sastav SkupÅ¡tine ostaje isti kao i pre, Å¡to će svakako otežati posao Komitetu za normalizaciju, Äiji će posao biti lobiranje kod delegata SkupÅ¡tine da se izglasa prihvatanje statuta.

Na sastanku su prisustvovali predstavnici UEFA i FIFA Eva Paskije, Marsel Benc, te Rudi Zavrl, kao i Ivica i Amar Osim, Dragan Kulina, Elvedin Begić, Darko Ljubojević, Sead Kajtaz, Ivan Beus, Faruk Hadžibegić, Dušan Bajević i Sergej Barbarez.

Dogovoreno je da se naredna sednica Komiteta za normalizaciju održi do kraja ove nedelje, najverovatnije u Sarajevu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bloedstollende halve finale tussen Partizan en Buducnost Podgorica in de Final Four van de regionale competitie, echt niet goed voor mijn zenuwen dit :o

62-58 :D:D:D Partizan voor de 7e keer op rij in de finale.

De andere halve finale word gespeeld tussen de Sloveense clubs Krka en Olimpija.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De samenvatting op 101greatgoals laat een veel te sterk Porto zien. Het is dat Rui Patricio er een aantal goals uit houdt.

Porto heeft de situatie beter uitgebuit en Sporting heeft zich teveel laten terugzakken na het eerste doelpunt. Maar die Falcao maakt het verschil bij Porto ... Een speler van absoluut wereldniveau die gewoon weet wat hij moet doen, waar hij het moet doen en wanneer hij het moet doen. De afgelopen jaren heeft Porto een aantal spelers van Benfica gestolen, maar hij is toch de enige waarvan ik echt spijt heb dat hij niet in ons shirt speelt.

Vanavond Benfica-Porto en ik ga kijken ... Een fototoestel gaat niet meegenomen worden omdat ze mij toch gaan tegenhouden bij de fouillage :) Maar zal met de GSM foto's nemen en die dan in de komende dagen uploaden !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nu komt Peterzinho natuurlijk weer dat Porto enkelt won omdat ze hulp van de scheids hadden.

Dan ken je me echt niet ! Benfica heeft absolute kutwedstrijd gespeeld en ze speelden op geen enkel moment om de partij te winnen. Porto was pakken beter, zonder enige twijfel ... Maar de scheidsrechter heeft beslissende rol gespeeld :

- Cristian Rodriguez maakt fout op Maxi Pereira met rood randje

- tweede doelpunt is buitenspel van Hulk

- doorgebroken Saviola wordt neergehaald en zelfs geen fout

- Sapunaru hakt Coentrao neer en zelfs geen fout

- ik kan nog een tijdje doorgaan met fouten

Maar nog eens : dit is geen excuus voor de kutslechte wedstrijd die Benfica heeft gespeeld gisteren !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zegt geen excuses maar wel beslissende rol:cab: Wel verassend dat het allemaal fouten zijn in jouw nadeel, zal vast ook wel fout zijn in het nadeel van jullie of niet;)

Dat porto is gewoon stukken beter dan de rest, goede aankopen, grote winsten en mooi voetbal. hopelijk winnen ze de EL:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dood topic..

Vanavond om 18:30 begint de aftrap van de Servische derby die alles kan beslissen, Partizan en Rode Ster staan qua punten gelijk, en het onderlinge resultaat beslist wie bij een gelijk aantal punten het kampioenschap wint... Heb er zin in :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Robert Prosinecki krijgt naar alle waarschijnlijkheid een verbeterd contract voorgeschoteld... Mooi gebaar van het bestuur, zo laten ze blijken dat ze er alle vertrouwen in hebben.

Ik heb persoonlijk Crvena niet zien voetballen, maar die verhalen die ik hoor!? Blijkt dat Prosinecki een revolutie daar heeft gestart? Kun je er meer over vertellen Zoran?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt, Prosinecki laat het elftal goed draaien, en zeker als je kijkt wat voor spelers er bij Zvezda rondlopen.. :cab: Maarja, de echte test komt vanavond natuurlijk, dan mogen ze laten zien wat ze echt waard zijn.

Trouwens, de Delije zijn heel verdeeld op het moment. De capo's van ze willen natuurlijk laten zien dat het super orthodoxe-Serviers zijn en boycotten de derby die op de heilige zaterdag word gespeeld, met het motto: Een echte servier gaat niet naar de derby op een orthodoxe feestdag, en als je wel gaat ben je een nepsupporter en nepservier :cab:

Maar de feiten liggen anders, de noordtribune van het stadion van Partizan is al bijna uitverkocht, en gelukkig zijn er normale fans die niet luisteren naar de criminele leiders van de Delije.

edit: Er is best veel interesse in de derby over heel de wereld, en ook Al-Jazeera zend de wedstrijd uit. CNN komt ook met een ploeg naar de derby, de nationale poolse televisie zend de wedstrijd uit, en er komt een samenvatting van op eurosport.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, eigenlijk wel he. Maar dat is een club waar ik echt helemaal niets over weet :p

Ah partizan 1-0

Rnk split gaat gewoon lekker door met wedstrijden winnen, hajduk alweer achter. Wat een grap zou het zijn als Rnk split nog voorbij Hajduk gaat.

Stand nu :

1 Dinamo 61

2 Hajduk 48

3 Inter Zaprešić 41

4 Split 40

Hajduk staat na 6 min alweer achter, Split staat voor tegen sibenik met 1-0 en hebben een man meer, en Inter staat gelijk met nog 30 min te spelen. Het is niet te geloven wat die Ivan Katalinić weet te doen met Split.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie overwinning, de titel is in zicht :D

Enkele reactis over de Delije op b92.net:

1. Vidim da je sever prazan.Kamo sreće da se tamo nikada viÅ¡e ta banda ne pojavi."Veliki vernici" koji plaÄu za Karadzićem, Mladićem i ostalim barabama tipa UroÅ¡.Da ne bude zabune navijaÄ sam Zvezde ali su me takvi "vernici" odavno udaljili i od kluba i od stadiona.Ovo je samo joÅ¡ jedan dokaz da Zvezdi takvi "navijaÄi" ne trebaju.Nadam se pobedi u inat.

(Spoole, 23. april 2011 18:47)

2. Delija =ispravan momak! Na prvom mu je mestu Crkva,a zatim porodica,brak,borba protiv droge(cene)... Dok citav hriscanski svet igra i raduje se oni izigravaju verske fanatike! Samo jedna rec:GLUPOST! Kao Zvezdas sam razocaran!

(Floro Flores, 23. april 2011 18:41)

Hahhahaha, er wouden ongeveer 1000 normale Rode Ster fans op de noordtribune komen maar die werden blijkbaar bedreigd en tegengehouden door "superultraorthodoxe delije". Echte christenen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites