Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dat begrijp jij niet helemaal natuurlijk hea Coentje?

Ziekelijk hoe Porto dit jaar gewoon iedereen een pak slaag gegeven heeft. Ik hoop eigenlijk ook dat ze die ongeslagen status kunnen behouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziekelijk hoe Porto dit jaar gewoon iedereen een pak slaag gegeven heeft. Ik hoop eigenlijk ook dat ze die ongeslagen status kunnen behouden.

Voor de wedstrijd is er al kleine veldslag met de politie geweest en na de wedstrijd heeft Benfica gewoon het licht in het stadion uitgedaan toen Porto nog op het veld aan het vieren was en hebben ze de sproeiers opgezet ! Een grappig zicht, maar een gebrek aan respect.

Porto is zonder enige twijfel de verdiende kampioen, ze zijn ons kampioenschap van vorig jaar aan het afwerken. Maar hun beste speler regelt gewoon alles achter de doeken : Pinto da Costa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, maar dat is natuurlijk heel vreemd:cab:

Zolang ze elkaar afmaken heb ik er trouwens geen enkel probleem mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Politie laat spelersbus HSV stoppen voor handtekening

04/04/2011 23:25

Mladen Petric sloeg zaterdag de schrik om het hart toen de politie de spelersbus van Hamburger SV dwong te stoppen en de Kroatische aanvaller zich moest melden.

De aanleiding voor de onaangekondigde tussenstop bleek minder ernstig. Nadat de chauffeur op last van de politie de bus tot staan had gebracht, gaf de technische staf het verzoek van de agenten door aan Petric.

'Ze lachten', zei Petric in MOPO over het voorval. 'Ik dacht eerst dat ze een grap met mij wilden uithalen en bleef daarom zitten.' Na aandringen van trainers liep de Kroaat toch naar voren.

Bij het verlaten van de bus zag Petric een jonge agente geflankeerd door drie collega's, gewapend met een fototoestel. Want de aanleiding was persoonlijk van aard. 'Ik ben een grote fan van u, meneer Petric', zei de agente, die de Kroaat een handtekening vroeg. De HSV-spits voldeed graag aan het verzoek en daarna mocht de bus de reis hervatten.

Ik vraag me af waarom die Petric bang was, illegale praktijken oid? Ik bedoel van, het is een Kroaat in Duitsland hallo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben een schitterend elftal, maar we gaan even de dubieuze wedstrijden op een rijtje zetten ( niet alleen van Porto, maar ook van Benfica waardoor stand volledig verkeerd is )

- Guimarães uit hadden ze moeten verliezen, maar ref besliste anders over zuivere strafschop voor Guimaraes ... ( 1-1 uitslag )

- Naval uit kregen ze een penalty die niet bestond, waardoor wonnen ( 0-1 )

- Braga uit : er wordt fout op Lima gemaakt vlak voor grote rechthoek en ref fluit voor fout, maar lijnrechter zegt iets anders, in tegenaanval scoort Porto en daardoor kantelt de wedstrijd volledig. Porto wint, maar ref geeft achter fout toe ( 0-2 )

- Guimaraes wint van Benfica door grove scheidsrechterlijke dwalingen en ondertussen is de ref teruggefloten naar tweede en derde klasse : strafschoppen niet gefloten en kaarten uitgedeeld tegen Benfica voor zuivere duik ( 2-1 )

- In Braga wordt Javi Garcia uitgefloten voor een fout die niet bestaat, er wordt een fout van Alan begon en hij raakt hem met zijn arm, maar dat is nooit fout (

) ( 2-0 )

Tel het aantal punten op en de stand had er veel anders kunnen uitzien, maar aanzie deze reden niet als een excuus voor het grote verschil : want Porto is de verdiende kampioen, ik wil enkel zeggen dat ze hulp gekregen hebben en dat is dankzij hun voorzitter die een grote maffioso is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik jou ervan verdenk dat je door een Benfica-bril kijkt.

Je mag mij verdenken wat je wilt, maar als meer dan de helft van de bevolking hetzelfde zegt, als zelfs Porto-supporters zeggen dat het zo is ... Iedereen weet het, maar er zijn geen bewijzen. Ik bekijk veel zaken inderdaad door Benfica-bril, maar wat kan een wedstrijd tussen Naval en Porto mij schelen ? Helemaal niets, maar als er dan zulke fouten worden gefloten ? Dan is het natuurlijk anders :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van Benfica is zuiver tot op de graat natuurlijk, vandaar ook zijn banden met Standard Luik :thumb:

Vieira heeft geen banden met Standard, ze willen enkel Defour kopen. Maar wisten jullie dat de Rouches een soort van satellietclub waren van Porto ? D'Onofrio en Pinto da Costa ontmoeten elkaar regelmatig ... Misschien niet voor niets dat beide clubs zulke goede relaties hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op man soms heb je de scheids mee en soms tegen, als je het op een geheel seizoen bekijkt dan zal dat nagenoeg gelijk uitkomen.

Helemaal mee akkoord, vorig jaar zijn we kampioen geworden ook met hulp van de scheidsrechter in sommige wedstrijden, maar als we de laatste jaren gaan vergelijken dan is Porto veel meer bevoordeeld geweest dan Benfica

Link naar opmerking
Deel via andere websites