Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zo de Jezus. Keek net op Studio Sport. Ging flink mis daar in Lissabon toen de nieuwe trainer bekend was.

Er is helemaal geen nieuwe trainer bekendgemaakt. Godinho Lopes heeft de verkiezingen gewonnen, maar de voorzitter van de Algemene Vergadering van Sporting heeft uren voordat resultaat bekend was, Bruno de Carvalho proficiat gewenst met zijn benoeming tot voorzitter ... Blijk dan dat Godinho Lopes verkozen wordt met een verschil van 360 stemmen ...

Vandaag heeft Bruno de Carvalho al te kennen gegeven dat hij de uitslag gaat aanvechten omwille van onregelmatigheden ... Maar toch één ding : noch Van Basten, noch Rijkaard werden als nieuwe trainer voorgesteld. Ze waren een troef van de kandidaat in kwestie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benfica anuncia Bruno César

O Benfica anunciou esta terça-feira a contratação de Bruno César, antigo médio do Corinthians. O contrato do jogador brasileiro tem inÃ*cio a 1 de julho, sendo válido até 2017, informa o clube, que revela ainda que a cláusula de rescisão de Bruno César situa-se nos 30 milhões de euros. Por agora, o novo reforço do Benfica vai continuar ao serviço do Corinthians.

Vertaling : Benfica koopt Bruno César van Corinthians en deze heeft contract tot 2017 ondertekend, met afkoopclausule van 30 miljoen. ZIjn contract gaat pas in op 1 juli.

Bron : Hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 ding mag duidelijk zijn na deze 2 interlands (vs Georgie & Frankrijk), strinic hoeft men voorlopig niet meer op te roepen. Die man kan het niveau helemaal niet aan. Een bal over 5 meter geven is nog te moeilijk voor hem.

En het wordt pijnlijk duidelijk dat Kroatie geen goede spitsen heeft, nee die zitten weer allemaal in bosnie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, jongens! Nu is het officiëel:

FIFA en UEFA zetten Bosnië buiten spel

1 april 2011

Bosnië-Herzegovina is per direct uit de UEFA en FIFA gezet. De bonden zijn tot die maatregel overgegaan omdat de voetbalbond van Bosnië-Herzegovina weigert te voldoen aan de internationale statuten en reglementen.

Door de maatregel van de FIFA en UEFA worden de nationale ploeg van Bosnië-Herzegovina en alle clubteams per direct uit competitie gehaald. "De FIFA en UEFA betreuren deze beslissing ten zeerste en zal binnenkort gaan bekijken op welke manier de Bosnische bond op korte termijn weer tot de voetbalfamilie kan behoren."

Bosnië-Herzegovina staat momenteel vierde in kwalificatiegroep D voor het EK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopen op gelijkspelletje dan maar he

Dan nog wordt er gevochten :) Ik heb een paar vrienden die bij de "claque" van Benfica behoren en ze hebben me gezegd dat het beste is om geen kinderen mee te brengen vandaag want er gaat een zeer vijandige sfeer hangen in het stadion, nog veel meer dan de andere jaren.

En net vandaag komen mijn ouders toe :( Anders zat ik daar ook en zou ik paar mooie foto's kunnen posten. 20 april ben ik er zeker en vast tegen Porto want dan is het halve finale beker :) en Donderdag ook met een klein beetje geluk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HAHAHAAH wat een keeper van Benfica :mrgy: Daar hoeven we ons alvast geen zorgen over te maken.

EDIT: Dubbelpost maarja. Dit zag er echt niet uit :-D

1-1 Saviola. Goedkope strafschop.

Porto mag zich over vijf minuten kampioen noemen. Dat Benfica zit ook vol met gefrustreerde spelers he. Coentrao had er al met rood af gemoeten en nu verliest Cardozo z'n beheersing.

Haha mooi man. Porto dertig seconden verwijderd van het kampioenschap met een riante 1-2 voorsprong en die Helton gewoon rustig een mannetje passeren.

FC Porto is kampioen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites