Mrn. Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Het is gewoon een f*cked up situatie. Als Bosnie-Herzegovina slim is dan zouden zij gewoon het risico moeten nemen om een zo neutraal mogelijke man aan te wijzen. Op een gegeven moment moeten ze het laten zien dat ze het ook zelf kunnen en niet steeds hulp/waarschuwingen van buitenaf moeten krijgen... @iSimic, Ik denk dat het een groot gerucht is. Of Vukusic klaar is voor een topclub weet ik nog niet zo.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Het is gewoon een f*cked up situatie. Als Bosnie-Herzegovina slim is dan zouden zij gewoon het risico moeten nemen om een zo neutraal mogelijke man aan te wijzen. Op een gegeven moment moeten ze het laten zien dat ze het ook zelf kunnen en niet steeds hulp/waarschuwingen van buitenaf moeten krijgen... Eigenlijk moeten ze dus iemand vinden die een mix is qua achtergrond dat zou dan de ideale man voor de job zijn ;) Wat ik me trouwens ook afvroeg is Siroki Brijeg een beetje een grote club in Bosnië? Had daar eens een keer een FM game mee toen ik ze uit de degradatiezone moest loodsen en vervolgens meerdere malen nipt de titel misliep was een van de leukste games die ik heb gehad met FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Siroki Brijeg is gewoon een goede middenmoter die soms Bosnië Europees vertegenwoordigd. Hadden laatst nog met 3-1 gewonnen van nummer drie FK Sarajevo. De nummer één is nu Borac BL, ook een redelijke club. Zeljeznicar staat tweede, spelen ook erg vaak Europees. Zeljeznicar is in mijn mening de beste club van de hele competitie. [spoiler=Zrjinski - FK Sarajevo - Sarajevo fans] Nou wat ik ervan begrijp gunnen al die verschillende groepen elkaar nog steeds niets toch? Dus stel FIFA stelt bijv. iemand met een Kroatische achtergrond aan dan zullen de Serven en alle andere etniciteiten die je daar hebt toch weer gaan zeiken lijkt mij? Over dit nog, ik snap niet wat ze te zeiken hebben. Het is de Bosnische bond, laat ze maar hun eigen land vertegenwoordigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Siroki Brijeg is gewoon een goede middenmoter die soms Bosnië Europees vertegenwoordigd. Hadden laatst nog met 3-1 gewonnen van nummer drie FK Sarajevo. De nummer één is nu Borac BL, ook een redelijke club. Zeljeznicar staat tweede, spelen ook erg vaak Europees. Zeljeznicar is in mijn mening de beste club van de hele competitie. NOGOMETNI KLUB CELIK ZENICA! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 NOGOMETNI KLUB CELIK ZENICA! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Ook gewoon dom van FIFA, ze weten natuurlijk zelf wel dat het niet opgelost kan worden. Er zal zeker om de plaats gevochten worden, letterlijk. De FIFA moet gewoon een Bosnische voorzitter aanstellen. Al gedacht aan corruptie? Beetje FIFA-praktijken net zoals met Blatter. Wat dacht je van: het is de Bosnische voetbalbond en de Bosniërs zijn boos omdat de Serviërs de baas willen zijn, net zoals vroeger? De Serviers mogen van mij part gaan solliciteren bij FSS niet bij NFSBIH. Jullie hebben toch ook een Serviër als voorzitter binnen FSS. Nou wij willen ook een eigen. De tijden van eenheid zijn voorbij hé En als altijd ben je weer niet goed geinformeerd Sanel :cab::cab: De Serviers willen niet de baas spelen, ze willen uit de FsBiH, wat ik een domme zet vind, maar het is wel zo. EN de Bosnische mensen uit de FsBiH zeiden dat ze het ook goed zouden vinden als er een Servier aan het hoofd van de bond kwam, maar daar stemden de Serviers niet mee in, wel jammer voor je mooie verhaaltje dat je zo opstelde :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 De Bosniërs willen dat een Serviër voorzitter word van de voetbalbond van hun eigen land waarmee ze een heftige oorlog hadden, hmm.. zoek de logica. Het klinkt overigens net alsof je er zelf bij bent geweest Ow en by the way: Ken je feiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 [B]De Bosniërs willen dat een Serviër voorzitter word van de voetbalbond van hun eigen land waarmee ze een heftige oorlog hadden, hmm.. zoek de logica.[/b] Het klinkt overigens net alsof je er zelf bij bent geweest Ow en by the way: Ken je feiten Ja totaal onlogisch dat ze een servische voorzitter wel zien zitten. Liever dan verbannen worden van europees voetbal :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Beargumenteer, leg eens goed uit waarom dan en verklaar dat kopje, want jouw posts zijn op dit moment totaal geen toevoeging aan dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Geen toevoeging? Oke submod :cab: Dat hebben ze zelf gezegd bij de FSBiH, ik snap niet wat je nou duidelijk wilt maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Ik geef 't op, in discussie gaan is moeilijk met je als je niet kan lezen. Beargumenteer, leg eens goed uit waarom dan en verklaar dat kopje, want jouw posts zijn op dit moment totaal geen toevoeging aan dit topic. Dat is het enigste wat ik vraag. Jij zegt, dat de Bosniërs een Serviër als voorzitter willen. Terwijl in dat kopje staat dat de Serviërs het er moeilijk mee hebben dat een Bosniër voorzitter word. Dat snap ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 25 maart 2011 Share Geplaatst 25 maart 2011 Ja wat kan ik er aan doen dat de media zo'n kopje schrijven.. Je weet hoe de pers daar werkt. De Serviërs willen gewoon niet deelnemen in een FSBiH waar er maar 1 voorzitter is en blokkeren nu elke zet van de Bosniers, zelfs het voorstel voor een Servische voorzitter werd door de Serviërs afgewezen. EN in dat kopje staat niet dat de Serviers het moeilijk vinden dat er een bosnische voorzitter komt, maar dat er uberhaupt 1 voorzitter aan het hoofd van de bond komt te staan, dus ga nou niet zeggen dat ik niet kan lezen, kijk eerst is naar jezelf. Zeljeznicar 90 jaar: [YOUTUBE]ocgR2dxj0Bk&feature=player_embedded[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 Misschien word Bilic na vandaag eindelijk ontslagen. Jezus christus wat heeft hij dit kroatie goed weten te verkloten. Petric eruit voor Pranjic, oh boy, nou gaan we het krijgen hoor.,.... Ik ben vooral benieuwd hoe het ging, Ja bilic, kroatie heeft zich niet gekwalificeerd voor het wk, hoewel vrijwel alle spelers in 2 jaar tijd veel zijn gegroeid en betere spelers zijn geworden is kroatie alleen maar slechter gaan spelen. Hier heb je een nieuw contract. 1-0 georgie, lekker bezig bilic, lang leve de vriendjespolitiek,,,, Heerlijk verdedigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 Vandaag verkiezingen bij Sporting en meer dan waarschijnlijk wint Bruno Carvalho. Voor de Nederlandse pers betekent dit dat ze vaak in Lissabon zullen verblijven want Van Basten wordt coach van onze rivaal als hij de verkiezingen wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 maart 2011 Share Geplaatst 26 maart 2011 Pfff.. Toch te erg man. Arme Van Basten die denkt dat ie daar succes kan halen. Porto en Benfica liggen mijlenver voorop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Hehe, Sporting is toch eigenlijk ook een speeltje van een of andere Russische oliehoer? Dus die zullen wel als een gek gaan investeren nu denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Van Basten noch Rijkaard wordt nieuwe trainer Sporting Portugal LuÃ*s Godinho Lopes is de nieuwe voorzitter van Sporting Portugal, zo heeft de club uit Lissabon zondag bekendgemaakt. In de nacht van zaterdag op zondag werden de stemmen diverse malen geteld en kwam de partij van Godinho Lopes met 36,55% van de stemmen als winnaar uit de bus. Bruno de Carvalho werd door velen gezien als de favoriet, maar de kandidaat die de aanstelling van Marco van Basten als trainer had beloofd bleef steken op 36,15% procent. Het onderlinge verschil was minimaal: 33.275 om 32.915 stemmen. Een groot aantal supporters was het niet eens met de uitkomst en wilde Godinho Lopes buiten het stadion belagen. De politie zag zich genoodzaakt in te grijpen. De Carvalho liet rond de klok van zes uur 's ochtends weten dat hij opnieuw een hertelling van de stemmen eist. De kandidaat die de komst van Frank Rijkaard als trainer beloofde, José Dias Ferreira, kreeg 16,54% van de stemmen. Pedro Baltazar (8,8%) en Abrantes Mendes (1,95%) kregen niet veel steun. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Ja ik las het net. Is toch ongelofelijk dat Van Basten eigenlijk vol bombarie gepresenteerd wordt, maar het uiteindelijk niet gaat worden (vooralsnog). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Wat heeft die man allemaal voor dingen beloofd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan_topcoach Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Haha had het ook gelezen, denk hij word daar de nieuwe coach, nee duss.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Ik zeg maar één ding: Ciro majstore, navijamo za tebe!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Ja hoezo traint die aap nu China onder 23 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Ik heb echt geen idee.. Uitdaging? :m: Denk het niet; of het een man is die voor het geld heeft gekozen weet ik ook niet. Maar Kroatie kan hem momenteel goed gebruiken, zou mooi zijn als hij zich daar bij betrokken voelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Wel triest dat de supporters dan die Godinho Lopes gaan belagen. Is niet zijn fout dat hij wordt aangestelt lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 27 maart 2011 Share Geplaatst 27 maart 2011 Bosnië pakt Roemenië in Zenica. Sowieso zijn ze daar bijna onverslaanbaar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten