Mrn. Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Goal Badelj!! :clap: Een beauty hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Ja dat van de bbb had ik al gehoord. Begrijp het ook ergens wel. Onbegrijpelijk dat hij daar zo kan inschieten. Bijna alle spelers van Hajduk staan in de eigen 16 en badelj kan dan randje 16 rustig de bal er prachtig inschieten. Ik weet trouwens niet wat er met dat veld is gedaan maar dat kan toch niet... Dat kan je geen voetbalveld noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Het uitvak zit helemaal vol, volgens mij hoor je ook alleen maar Torcida zingen. Wat is een derby zonder Torcide en BBB, dat kan toch niet? Alleen zoals iSimic eerder vermeldde, kan ik wel begrijpen dat zij van die reputatie af willen.,, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 2-0, klasse goal van dinamo. Steekpass, voorzet en goede kopgoal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Het uitvak zit helemaal vol, volgens mij hoor je ook alleen maar Torcida zingen. Wat is een derby zonder Torcide en BBB, dat kan toch niet? Alleen zoals iSimic eerder vermeldde, kan ik wel begrijpen dat zij van die reputatie af willen.,, Ik weet er niet veel vanaf maar toch zonde als bbb verdwijnt, supporters maken de club en niet de supporters die 90minuten op een stoel zitten hiep hoi roepen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 2-0, over en uit, hajduk weer geen kampioen. Het wordt tijd dat de torcida de macht gaat grijpen daar. Desnoods met geweld. Er wordt een puinhoop van gemaakt. Transferbeleid is 3x niets. De spelers uit de eigen jeugd stellen weinig voor.., Als de club dan toch slecht presteert dan liever met de supporters aan de macht., De stad zal waarschijnlijk gewoon achter de torcida staan. Van buljat moet het contract gewoon ontbonden worden. Die jongen kan niet verdedigen. Punt. Ahmed sharbini rood, maakt niet uit, die man voegt toch niets toe, kostte maar 8 (!) ton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Heb vanaf 55min gekeken, Dinamo veel en veel beter,niet qua kansen maar hadden gewoon telkens de bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Ik weet er niet veel vanaf maar toch zonde als bbb verdwijnt, supporters maken de club en niet de supporters die 90minuten op een stoel zitten hiep hoi roepen... BBB zijn qua sfeer heel sterk ja, maar ze zijn veel te gewelddadig en het "normale" volk moet niks van ze hebben. Er waren ook een heleboel positieve reacties bij wedstrijden zonder de BBB, er werd dan niet 90 minuten lang gezongen, maar veel mensen durfden eindelijk met hun kinderen naar het stadion. Lekkere goal van Badelj zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Het zegt al genoeg dat er maar 12.000 supporters waren van Dinamo zijn kant. En dat is noemen ze nog veel. Normaal zijn alleen de BBB er, en de andere supporters komen dan gewoon niet opdagen, omdat ze, zoals Zoki zegt, bang zijn voor het geweld van de BBB.. Hmm, ik vind het echt jammer. Want BBB is qua sfeer zeker sterk, maar ze jagen wel doodnormale gezinnen weg..... Misschien moet de BBB iets minder geweldadiger worden en de doodnormale fans iets minder angstig?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Klopt maarja BBB gaat wel overal naar toe, ook europees, zal toch wel voor steun zorgen maar andere kant is het natuurlijk triest voor de 'normale' supporter. Dan krijg je dus de PSG verhalen, dat de bbb niet meer komt en er alleen nog maar ouders met kinderen zitten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Eigenlijk is het te gek voor woorden dat er gister maar 15000 supporters waren waarvan een groot deel uit split kwam. In de regio zagreb wonen al meer dan 1.2 miljoen mensen, bijna 3x zoveel als in Dalmatie. Zelfs al komt de BBB niet dan moet het stadion veel voller zitten als dit. Helemaal omdat dit nog een redelijk belangrijke wedstrijd was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Je weet dat het hele land in rep en roer is he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Heeft er niks mee te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 22 maart 2011 Share Geplaatst 22 maart 2011 Natuurlijk niet, mensen hebben dan niks anders aan hun hoofd dan een voetbalwedstrijd :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 22 maart 2011 Share Geplaatst 22 maart 2011 UEFA geeft Bosnië laatste waarschuwing 21 maart 2011 De UEFA heeft de Bosnische voetbalbond maandag een laatste waarschuwing gegeven. De Europese voetbalbond eist een bestuurswijziging. De Bosnische voetbalbond wordt nu geleid door drie man. Als dat voor 1 april niet is veranderd, worden Bosnische teams en de nationale voetbalploeg van dat land uitgesloten van deelname aan internationale wedstrijden en toernooien. De UEFA wil dat de Bosnische voetbalbond één voorzitter krijgt, die wordt gekozen om zijn kwaliteiten en niet om zijn etniciteit. De Bosnische voetbalbond (NFSBiH) werd opgericht na de oorlog, die duurde van 1992 tot 1995. Het land was toen verdeeld in twee etnisch gescheiden regio's. De NFSBiH besloot toen drie voorzitters aan te stellen. Die voorzitters werden gekozen op basis van etnische gronden. Een Serviër, een Kroaat en een etnische moslim wisselen om de zestien maanden de voorzittershamer af. "Er zal een automatische schorsing voor Bosnië volgen als er op 1 april niets is veranderd", aldus Gianni Infantino, algemeen secretaris van de UEFA. Ik ben benieuwd hoe ze dit daar gaan oplossen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 22 maart 2011 Share Geplaatst 22 maart 2011 Natuurlijk niet, mensen hebben dan niks anders aan hun hoofd dan een voetbalwedstrijd :cab: Het is al jaren zo. 2 seizoenen geleden zaten er maar 8000 supporters op de tribunes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 22 maart 2011 Share Geplaatst 22 maart 2011 Ik ben benieuwd hoe ze dit daar gaan oplossen... Niet, soms vraag ik me af wat die mensen bezielt zeg, stelletje kleuters daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 22 maart 2011 Share Geplaatst 22 maart 2011 Het is gewoon een moeilijke situatie... Als je een Kroaat aanstelt, dan krijg je beschuldigingen van Bosnjaci en Serven dat hij Kroaten voortrekt en dan vice versa zo verder.. Ik denk dat FIFA hier loyaal mee moet zijn en een termijn van vijf jaar in moet stellen om alle zaken op orde te krijgen bij de Bosnische bond.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Volgens mij zijn ze ook al enige tijd bezig, maar heeft Bosnië niet aan de termijn voldaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Dacht dat Bosnië inderdaad al eerder dreigde geschorst te worden, wist echter niet hoe het verder zag maar blijf het toch sneu vinden dat die verschillende etniciteiten daar dus nog steeds niet met elkaar kunnen samenwerken. Snap dat het verleden meespeelt maargoed is het echt onmogelijk om dan gewoon een eerlijke verkiezing te houden en één persoon tot voorzitter te kiezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Ook gewoon dom van FIFA, ze weten natuurlijk zelf wel dat het niet opgelost kan worden. Er zal zeker om de plaats gevochten worden, letterlijk. De FIFA moet gewoon een Bosnische voorzitter aanstellen. Dacht dat Bosnië inderdaad al eerder dreigde geschorst te worden, wist echter niet hoe het verder zag maar blijf het toch sneu vinden dat die verschillende etniciteiten daar dus nog steeds niet met elkaar kunnen samenwerken. Snap dat het verleden meespeelt maargoed is het echt onmogelijk om dan gewoon een eerlijke verkiezing te houden en één persoon tot voorzitter te kiezen? Al gedacht aan corruptie? Beetje FIFA-praktijken net zoals met Blatter. Niet, soms vraag ik me af wat die mensen bezielt zeg, stelletje kleuters daar. Wat dacht je van: het is de Bosnische voetbalbond en de Bosniërs zijn boos omdat de Serviërs de baas willen zijn, net zoals vroeger? De Serviers mogen van mij part gaan solliciteren bij FSS niet bij NFSBIH. Jullie hebben toch ook een Serviër als voorzitter binnen FSS. Nou wij willen ook een eigen. De tijden van eenheid zijn voorbij hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Ja goed dat snap ik en dan krijg je natuurlijk weer dat ze allemaal naar elkaar gaan wijzen en met modder gaan gooien. Enige optie lijkt dan inderdaad dat de FIFA er eentje aanwijst maargoed dan zullen er ook veel mensen dus ontevreden zijn lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Veel mensen? Welke mensen dan exact? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Nou wat ik ervan begrijp gunnen al die verschillende groepen elkaar nog steeds niets toch? Dus stel FIFA stelt bijv. iemand met een Kroatische achtergrond aan dan zullen de Serven en alle andere etniciteiten die je daar hebt toch weer gaan zeiken lijkt mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Arsenal krijgt concurrentie van een stadsgenoot in de strijd om Ante Vukusic. Ook Chelsea heeft de aanvaller van Hajduk Split op de korrel gekregen en binnenkort zullen scouts van de regerend landskampioen weer naar Kroatië afreizen om de negentienjarige Vukusic te bekijken. De jeugdinternational was dit seizoen al goed voor twaalf doelpunten in 21 competitiewedstrijden voor Hajduk. Die zal dus ook snel weg zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten