Mrn. Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Om als derde keeper mee te mogen naar een wedstrijd van het nationale elftal, hoef je voor mij geen speelminuten te krijgen bij je club. De kans dat je in valt is toch zo miniem; het gaat er bij mij om dat Matej ervaring op doet op het mentale vlak. Het zou hem zeker kunnen helpen in de toekomst. Eerlijk gezegd snap ik ook niet wat Matej Delac te zoeken heeft bij Vitesse. Of Room beter is dan hem; laat ik achterwege. Er zijn genoeg clubs die een keeper als Delac kunnen gebruiken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Zometeen de Derby (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Alweer 1-0, dat ging snel, dit weekend ook de derby is kroatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Als het aan Beqiraj ligt, dan scoort hij wel even een hattrick voor Dinamo Zagreb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Van mij mag hij, zolang Vukusic er dan maar 4 inschiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Eerlijk gezegd snap ik ook niet wat Matej Delac te zoeken heeft bij Vitesse. Of Room beter is dan hem; laat ik achterwege. Er zijn genoeg clubs die een keeper als Delac kunnen gebruiken.. Ik zou zeggen dat Room zeker beter is dan Delac op dit moment. Want als je een versterking van Jordania buiten de basis kan houden moet je zeker kwaliteit hebben. Denk dat als ze ongeveer een vergelijkbaar niveau hadden dat Delac zeker zou spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Als dat zo is; dan is het makkelijk zat voor Delac. Zo snel mogelijk weg bij Vitesse en naar een club verkassen waar hij op speelminuten kan rekenen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Vind het wel meesterlijk om Prosinecki als coach te zien bij Zvezda :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Tsja, Robert heeft een geweldig verleden bij Rode Ster. En nu geeft Zvezda hem de kans om de successen terug te halen, maar dan vanaf de bank. Ik gun het hem in ieder geval van harte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Ik ook en ik ben ook voor Zvezda in Servie, maar Partizan heeft sowieso het sterkste elftal momenteel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Mwah, ik weet het nog niet zo. Misschien heeft Partizan momenteel wel een beter team, maar het is nog zeker niet gespeeld. Crvena heeft volgens mij nu vier verliespunten ten opzichte van Partizan? En er staan nog vijftien wedstrijden voor de boeg, dat betekent dat Crvena nog zeker kans maakt. Maar of het gebeurt is natuurlijk een ander verhaal. Maar een ding weet ik zeker; ik zou Crvena Zvezda nog niet afschrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Eerste nederlaag van Zvezda sinds Prosinecki daar zit toch? Ik hoop echt dat hij daar wat goeds weet neer te zetten. Mijn voorkeur ging in servie altijd al uit naar rode ster, geen idee hoezo eigenlijk, maar nu Prosinecki daar zit hoop ik helemaal dat ze weer eens kampioen gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Partizan wint, Prince Tagoe scoort 2 goals en krijgt de auto van de trainer :D Hajde hajde da pevamo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik zat net een beetje te kijken naar voetballers in de kroatische competitie en toen kwam ik deze tegen. Viel me gelijk op. http://transfermarkt.de/de/ivica-krizanac/profil/spieler_24558.html Van 5 keer spelen voor zenith in de EL naar RNK Split. Nu weet ik niet hoe goed hij is maar van wat ik hoorde was het een degelijke speler, die niet verkeerd zou zijn voor Dinamo en Hajduk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Partizan wint, Prince Tagoe scoort 2 goals en krijgt de auto van de trainer :D Hajde hajde da pevamo... Hoorde ook dat hij weer even was gestaakt? haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ruizxconté Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Die bosniër hier in Gent is een held! En nog eens vriendelijk ook :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Hoorde ook dat hij weer even was gestaakt? haha Ja man, paar maten waren mee kijken, die dachten echt van wow staking, maar dat is vrij normaal, gebeurt bij elke derby :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Ja man, paar maten waren mee kijken, die dachten echt van wow staking, maar dat is vrij normaal, gebeurt bij elke derby :P JA maar had daarvoor paok-aek gekeken,die was ook gestaakt. Toen ging Ajax maatje die wedstrijd kijken en toen werd deze wedstrijd ook gestaakt haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik zat net een beetje te kijken naar voetballers in de kroatische competitie en toen kwam ik deze tegen. Viel me gelijk op. http://transfermarkt.de/de/ivica-krizanac/profil/spieler_24558.html Van 5 keer spelen voor zenith in de EL naar RNK Split. Nu weet ik niet hoe goed hij is maar van wat ik hoorde was het een degelijke speler, die niet verkeerd zou zijn voor Dinamo en Hajduk. Ivica Krizanac, was altijd wel een degelijke speler. Maar hij begint nu al wel op leeftijd te raken en van wat ik weet was het een man van 'glas'. Dus ik denk dat Dinamo of Hajduk daarom niet in hem hadden geinvesteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Oh. ik kende hem alleen van naam en van de europa league, vond het iig verrassend dat een speler van zenith naar rnk split gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Wel leuk voor Split natuurlijk, sowieso goed dat een speler van dat kaliber naar een Kroatische club (niet dinamo of hajduk) trekt. Goed voor het voetbal daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Dominatie ofwat :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Haha dat kan je gerust zeggen. Net ff gekeken naar die Competitiecoëfficiënt. Was benieuwd hoe de joego landen ervoor staan als de punten van het seizoen 2006/07 wegvallen. Kroatie stijgt 3 plaatsen en staat dan op 19, servie zakt 1 plaats naar 28, Bosnie gaat van 29 naar 31 en slovenie gaat van 38 naar 37. Nu weet ik niet of ik het goed heb berekend maar dit laat natuurlijk zien dat een joego competitie echt nodig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Zo hajduk-dinamo. Ben benieuwd, bbb is er nog niet bij. Torcida is met ongeveer 3000 man gekomen. In de eerste 3 min wordt al pijnlijk duidelijk dat Hajduk bijna de gehele verdediging zal moeten vervangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Hahahaha, dat veld van Maksimir is dramatisch! Het is gewoon een groot zandvlakte, met een paar plekken groen. :cab: Ik weet niet of je het weet iSimic, maar Dinamo Zagreb wil graag af van de BBB. Ja, misschien is er vanaf wel te kort door de bocht. Maar ze willen hun imago in ieder geval verbeteren, en dat kan niet echt met de BBB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten