Raikkonen Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 Die 2de goal oO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Kroatië staat nu 2-2 tegen Tsjechië 10' [1 - 0] Eduardo 13' [2 - 0] N. Kalinic 20' [2 - 1] T. Sivok 45' [2 - 2] T. Rosicky Albanië - Slovenië Israël - Servië staan ook nog op het programma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Iemand enig idee wat er met Sporting aan de hand is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Hoezo dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Je vergeet Mexico - Bosnië om 01.00u geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Partizan spelers Adiyah en Prince Tagoe scoren allebei in hun interlands tegen Ghana :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 24 februari 2011 Share Geplaatst 24 februari 2011 Cleverson Gabriel Cordova, beter bekend als Cleo, heeft voor een opvallende stap in zijn carrière gekozen. De aanvaller van Partizan Belgrado tekende eerder deze maand een contract tot eind 2013 bij Guangzhou Evergrande in China. De transfersom van 3,2 miljoen euro breekt alle records in het Aziatische land. De 25-jarige Braziliaan kwam medio 2008 terecht in Servië bij Rode Ster Belgrado. Een seizoen later maakte hij de omstreden overstap naar Partizan Belgrado, waar hij uitgroeide tot een doelpuntenmaker. De Zuid-Amerikaan, die eerder in zijn carrière uitsluitend voor bescheiden clubs uitkwam, maakte 22 doelpunten in 41 competitieduels. De bekendheid van Cleo nam dit seizoen toe door het feit dat hij in het toernooi om de Champions League liefst tien keer scoorde. De aanvaller maakte acht doelpunten in de voorrondes en scoorde daarna twee keer in de groepsfase. Cleo werd afgelopen maand aan diverse Europese clubs gelinkt, maar het kwam uiteindelijk niet tot een winterse transfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 februari 2011 Share Geplaatst 26 februari 2011 Vanavond Zeljeznicar - Olimpik en Celik - FK Sarajevo. Lekkere wedstrijden, maar ga ze niet kijken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 26 februari 2011 Share Geplaatst 26 februari 2011 Vanavond, volgens mij spelen ze in de middag :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 26 februari 2011 Share Geplaatst 26 februari 2011 Hajduk Split begint de competitie weer goed met een gelijkspel :s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Celik gewonnen ;e FKS is echt drama. Zeljeznicar simpel met 3-0 gewonnen. Oja en om 15:00 Siroki Brijeg - Borac Banja Luka. Masterlijke wedstrijd. Net PSV - Ajax. Nummer 4 tegen nummer 1. Foto's van vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Kijk die banjers lekker spelen in de sneeuw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 7 maart 2011 Share Geplaatst 7 maart 2011 http://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2011&mm=03&dd=07&nav_id=497326 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 8 maart 2011 Share Geplaatst 8 maart 2011 Hoi.. Servische hooligan drie jaar achter de tralies 8 maart 2011 Een Servische hooligan heeft een celstraf van drie jaar en drie maanden gekregen. De 29-jarige Ivan Bogdanov verdwijnt achter de tralies vanwege het stilleggen van het EK-kwalificatieduel tussen Italië en Servië in oktober. Bogdanov was één van de aanstichters van de rellen in Genua. Hij klom tijdens de wedstrijd over een versperring en gooide vuurwerk op het veld. Ook moedigde hij andere supporters aan zijn voorbeeld te volgen. De interland werd al na zeven minuten gestaakt. De Italianen kregen vervolgens een reglementaire 3-0 zege toegewezen van de UEFA. Naast Bogdanov kregen drie Servische hooligans een aantal lichtere straffen opgelegd variërend van het vernielen van publieke eigendommen tot misdragingen in het stadion. Vier Serviërs kwamen vorige maand al vrij onder de voorwaarde dat ze Italië vijf jaar niet in mogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Die zitten voorlopig vast dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 9Ol51U6K9JU Voor de training, ja toch, omdat het kan. Dit heb ik nog nooit gezien hier in Nederland in een voetbalwedstrijd, laat staan op een training :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 12 maart 2011 Share Geplaatst 12 maart 2011 Die zitten voorlopig vast dus. Die hebben er mooi betaald voor gekregen, die Bogdanov zal zeker niet zeiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 12 maart 2011 Share Geplaatst 12 maart 2011 57' Hajduk Split 0 - 1 Rnk split Wat een grap, gooi je de titel dalijk weg omdat je tot 2 keer toe niet kan winnen van een stadsgenoot, wat je amper een club kan noemen. Als ze deze wedstrjid verliezen zouden ze alle spelers de hoogste boete geven die ze kunnen geven. Edit: 2-1, niet dat het heel veel uitmaakt. Ik ben gaan kijken vanaf de 69ste minuut en het is Rnk split die de kansen krijgt. Dan scoort Hajduk en staan ze te juichen alsof ze zojuist van dinamo hebben gewonnen. Met die Sharbini voorop, dat is een clown op voetbalschoenen. Fantastische tactiek hebben ze , 6-4,,, 6 verdedigers, 4 aanvallers, ik weet niet of die middenvelders tussen de verdedigers horen te lopen maar dat doen ze wel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Hahahha die keeper :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Sinds Pletikosa weg is heeft hajduk geen fatsoenlijke keeper meer gehad. Hier zet Subasic zichzelf weer eens goed voor lul,laat hij die bal gaan is er niets aan de hand, maar hij duwt die bal gewoon zelf over de lijn heen. Pletikosa speelt toch nooit bij Tottenham en Spartak, misschien heeft hij zin om terug te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Stipe blijft voorlopig nog wel even in Engeland/Rusland. Of hij nu op de bank zit of op het veld staat, het maakt hem niet uit. Die man wilt natuurlijk ook nog even zijn zakken vullen. Ik verwacht hem pas over vier jaar, op zijn 35ste, terug in de Kroatische competitie. En kom op, misschien heeft Danijel Subasic momenteel niet zijn beste reeks achter de rug. Maar het blijft een degelijke keeper voor Hajduk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Mwuah, ik verwacht niet veel van de keeper van Hajduk, maar Subasic heeft al rond de 7 grote blunders gemaakt in 22 wedstrijden, dan heb ik alleen de blunders geteld. Als je ook doelpunten gaan tellen die hij had moeten hebben maar toch niet had dan kom je nog hoger uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Ja, dat klopt. Zijn prestaties van dit seizoen drukken wel een grote stempel op de resultaten van Hajduk. Wat ik ook niet snap is dat Slaven Bilic Danijel Subasic als derde keeper op roept in plaats van dat dat jongeling Matej Delac is. Dit wordt toch de nieuwe keeper van Kroatie en zou hij dan al wat ervaring kunnen op doen met de selectie.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Natuurlijk niet. Die jongen zit bij Vitesse op de bank, Subasic speelt. Als Delac gewoon zijn wedstrijden zou spelen op niveau, oké. Maar Jong Vitesse is nou niet van denderend niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Delac moet naar een club waar hij zeker speelt. Ik zou het wel mooi vinden als hij voor een paar jaar naar Hajduk komt. Ik heb een aantal wedstrijden van hem gezien en ik vond hem niets minder dan Subasic. En het is belangrijk dat delac zich gaat ontwikkelen want de kroatische keepers die er nu staan (Runje, Pletikosa en Subasic) zijn niet bepaald van een hoog niveau. In joegoslavie lopen volgens mij toch al niet zoveel goede keepers rond. Alleen van die Handanovic ben ik echt onder de indruk. Jammer dat het een sloveen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten