Jump to content

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo
 Share

Recommended Posts

Re: De rest van Europa

79' Galatasaray [4 - 0] Manisaspor

26' [1 - 0] U. Karan

54' [2 - 0] U. Karan

70' [3 - 0] U. Karan

72' [4 - 0] U. Karan

Umit Karan show. :) _O_ ;c :D

Muahahaha, wat een man, ik snap GS niet, altijd vond ik hem de man van GS, maar altijd stond hij of wissel, of hij werd verhuurd :S Hijs zeker niet makkelijk!

Galatasaray 1-0 Verloren, puntenverschil kan weer 7 worden als Fenerbahce wint vandaag, Besiktas had ook al verloren dus als Fenerbahce wint, dan word het feesten, was echt leip jonge,, ik keek via Internet weetje, niet de wedstrijd, maar wedstrijd verloop enz.....84ste minuut, Veysel in ..... uit, 87ste minuut, 1-0 Veysel :D Ik werd helemaal gek vriend!

Samenvatting Antep - GS

http://www.youtube.com/watch?v=bisyLPfQ9E0

hehe, toeval of niet; dat zei ik gister tegen Aka ook. Hagi en Lucescu _O_ Het is Voorlopig nog maar een droom. :(

Maarja zou wel het beste zijn voor GS :) Bereiken ze weer wat....met name in Europa....nu Fenerbahce het toch zit te verkloten zoals altijd :S :cab:

Ik vond anders dat ze de eerste helft keurig speelden, veel kansen enzo. Semih miste echt omin veel. Wat een kneus trouwens die Martinez, hoe die ingaat op Semih. :??:

Ja man, niet normaal, Semih kreeg een doodstrap.....weetje wat me vader zei :| Er is niks aan de hand, ik zeg baba: Semih gaat dood wat nix aan de hand? :|

Helaasch, Gala is gewoon te wisselvallig dit seizoen. Maar ik geloof er nog wel in hoorz..

Hoelang blijft die belg daar nog :P

4 maanden

Maximaal, ze moeten Lucescu en Hagi halen!!!! Trainer en Assistent!

Trouwens die Lugano heeft een hoofd jonge :D

K ben vergeten de modify knop te gebruiken :cab:

Ja alsof Gerets het zo slecht doet, al die financiële problemen enzo jwt.

Tuurlijk doet hij het slecht.......drama trainer die gozer en dat zeg ik als Fenerbahce Fan.......Lucescu zou met 100 miljoen in rood nog een dream team maken van galatasaray

Eric Gerets kan nog anderhalf jaar aan de slag bij Galatasary. De Belg verlengde zijn contract, dat in de zomer zou aflopen, met een jaar. Gerets presteert dit jaar met zijn club stukken minder dan afgelopen seizoen.

Of de fans van Aslanlar ook zo tevreden zijn over Gerets, valt te bezien. De trainer kon op veel kritiek rekenen: er werd al geroepen om het ontslag van de coach. Gerets eindigde als laatste in de Champions League-poule met PSV, Girondins de Bordeaux en Liverpool.

In de competitie staat de club momenteel zes punten achter koploper Fenerbahce.

Haha, zal Mo leuk vinden.

• Tim' changed the title to Algemeen Buitenlands voetbal topic
  • Rogier. changed the title to Overig buitenlands clubvoetbal