Arsène Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Landverrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Nu al zin in VI vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Wat een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Dickie :-D :-D Lijkt mij ook geen goede keuze voor Fener. Wel grappig, 2 Nederlandse coaches bij de 2 grootste Turkse clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 (bewerkt) Ze wilden ook eigenlijk van Marwijk, maar de Saudische bond betaalt nogal stevig blijkbaar. 15 augustus 2016 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Ze wilden ook eigenlijk van Marwijk, maar de Saudische bond betaald nogal stevig blijkbaar. Au. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Au. Nee, een t. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Stdische bond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Waarom niet meer actief :( [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; Talisca waarschijnlijk naar Besiktas, wauw heerlijke transfer zeg. Snap alleen niet wat er met hem is mis gegaan afgelopen jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 23 augustus 2016 Share Geplaatst 23 augustus 2016 Geen bepaalde reden man, kwam niet echt meer op MU. Nog over je vorige mention, Vitor werd ontnomen van vele dingen binnen de club. Was oneerlijk, want was puur om hem weg te werken eigenlijk. Hij moest aan het einde van vorig seizoen al worden weggestuurd maar werd nog gehouden door de hoge som dat ze hem moesten betalen als ze hem zouden ontslaan. Dat Vitor gewoon is weggelopen heeft hij ook niet slim gedaan, nu gaat Fener sowieso een veel lager bedrag betalen, als ze al moeten betalen. Want Vitor heeft geen recht om zomaar weg te gaan. Verder ben ik blij met Advocaat en zijn staf nu ook met Mario Been. Niet omdat het een topcoach ofzo is, ik weet ook dat het een geldwolf enzo is. Maar we hebben gewoon is een Hollandertje nodig, dat Advocaat en Been genoeg voetbalkennis hebben kan niemand ontkennen. Het verlies tegen IBB kan vind ik wel deels Advocaat zijn fout. Toen ik de opstelling zag zei ik al dat het toch niet kan om 2 flanken op te stellen die beide nog geen wedstrijd hebben gespeeld door schorsing en blessure. Alper kon hij tegen Grashoppers laten spelen voor z'n eerste wedstrijd en ook misschien 2e helft laten invallen. Misschien komt die 1e tegengoal er dan ook niet, aangezien Alper bij die aanval niet komt meeverdedigen waardoor VdW tegen 2/3 man stond. Eerste 15/20 minuten was het gewoon heel duidelijk dat Alper en Volkan er niet bij waren. IBB verder verdedigend echt sterke ploeg, verder hebben ze niks laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Geweldige prestatie van Osmanlispor _O_ Manchester Feyenoord Fener Luhansk Gent Braga Konyaspor Shaktar Villareal Steaua Osmanlispor Zurich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Wat is dit nou weer :cab:? [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; Arda, Burak, Selcuk, Caner, Gokhan Gonul, Hakan Balta allemaal niet opgeroepen door Terim. Burak en Hakan snap ik nog vanwege de leeftijd. Selectie: Doelmannen Harun Tekin - Bursaspor ,27 Onur Kivrak - Trabzonspor ,28 Volkan Babacan - Basaksehir ,28 Verdedigers Ahmet Oguz - Genclerbirligi ,23 Sener Ozbayrakli - Fenerbahce ,26 Ahmet Calik - Genclerbirligi ,22 Caglar Soyuncu - Freiburg ,20 Kaan Ayhan - Schalke 04 ,21 Serdar Aziz - Galatasaray ,25 Hasan Ali Kaldirim - Fenerbahce ,26 Ismail Koybasi - Fenerbahce ,27 Middenvelders Hakan Calhanoglu - Leverkusen ,22 Irfan Can Kahveci - Genclerbirligi ,21 Mehmet Topal - Fenerbahce ,30 Nuri Sahin - Dortmund ,27 Oguzhan Ozyakup - Besiktas ,23 Okay Yokuslu - Trabzonspor ,22 Ozan Tufan - Fenerbahce ,21 Salih Ucan - Fenerbahce ,22 Emre Mor - Dortmund ,19 Gokhan Tore - West Ham United ,24 Cengiz Under - Basaksehir ,19 Olcay Sahan - Besiktas ,29 Volkan Sen - Fenerbahce ,29 Spitsen Cenk Tosun - Besiktas ,25 Enes Unal - FC Twente ,19 Yunus Malli - Mainz ,24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Buiten Hakan Balta gewoon allemaal terecht niet opgeroepen lijkt me. Fatih Terim houdt eindelijk z'n woord is, hij zei dat hij ging doen wat nodig was, dat hij wat ging ondernemen. Alle rotte appels er dus uit. Gewoon lekker verjongen, ik vind het wel goed. Zitten natuurlijk paar namen in van Genclerbirligi en dan die Cengiz Under die ik niet ken, maar ik laat me graag verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Arda heeft je naar het EK geschoten he, die belangrijke goals van hem toen.. Vind dat we niet goed omgaan met een vedette als hem. Mag die ook een keer een slechte wedstrijd spelen? Hij komt natuurlijk ook van Barca met het technische tactische voetbal onder Luis Enrique naar Terim die alleen kan schreeuwen.. Gala straks tegen Akhisar uit. Muslera, Sabri, Chedjou, Hakan, Carole, Selcuk, Tolga Cigerci, Yasin, Sneijder, Bruma, Eren. Olde Riekerink heel erg ontevreden over Linnes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 (bewerkt) Gala speelt prima met een schrikbarend slechte Sneijder :cab: Goaltje moet er nu wel aankomen. Nu wel assistje van Wes en schitterende kopbal alwéér van Eren Derdiyok! Eren geblesseerd eruit, Josue voor hem in de plaats. Prima counter 1-2 Yasin. Wat is Carole toch een fantastische back geworden, 1-3 Bruma :< 27 augustus 2016 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Dat hij naar Barca is gegaan is voor het Turks voetbal het slechtste wat ooit gebeurd is. Hij mag slecht spelen, maar hij mag nooit van zn leven geen inzet tonen. Dat is wat hij heel het EK heeft gedaan. En trouwens, het gaat meer op wat er achter de schermen gebeurde, op trainingen enz had je grote verdeeldheid. En de groep met Arda, Selcuk, ... waren de rotte appels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Cimmie, heeft Gala nou echt onze grote held Kolbein gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Ja :D Hebben ze daar ook eindelijk een goede spits, liep toch jaren middelmaat rond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Cimmie, heeft Gala nou echt onze grote held Kolbein gehaald? Jep :D Niet heul ontevreden mee eigenlijk. Gala heeft met Eren Derdiyok maar 1 spits in de selectie en Goalbein wordt gehuurd om op de bank te zitten als 2de spits en zoals bekend is er weinig geld. Nigel de Jong ook in aantocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 3 september 2016 Share Geplaatst 3 september 2016 Jep :D Niet heul ontevreden mee eigenlijk. Gala heeft met Eren Derdiyok maar 1 spits in de selectie en Goalbein wordt gehuurd om op de bank te zitten als 2de spits en zoals bekend is er weinig geld. Nigel de Jong ook in aantocht. Sinan Gümüs loopt er toch ook nog rond? Ik zie trouwens dat Ontivero al tig keer is uitgeleend door Galatasaray. Heeft ie überhaupt een eerlijke kans gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 september 2016 Share Geplaatst 3 september 2016 Galatasaray transfers 2016/2017. [B]Uit:[/B] Alex Telles 6,5 mill Porto. Prima transfer, Carole is nu al op zijn minst gelijkwaardig aan Alex en het geld was welkom. Jose Rodriguez 2,15 mill FSV Mainz, ik was wel gecharmeerd van zijn spel maar bestuur zal het geld voor een wisselspeler wel heel mooi hebben gevonden. Blerim Dzemaili 1,3 mill Bologna, tja kon aardig voetballen maar was niet veel toekomst voor hem hier. Furkan Ozcal. Sercan Yildirim en Bilal Kisa, waren alle 3 betrokken in de transfer van Serdar Aziz. Vooral Bilal vond ik jammer. Ryan Donk, verhuurd aan Betis. Mijn meest gehate speler bij Gala. Als persoon en als voetballer heb ik er 3 keer niks mee. Betis kan hem daarna overnemen. Oguzhan Kayar, verhuurd aan Aydinspor Ismail Cipe, verhuurd aan Bugsasspor Tarik Camdal, verhuurd aan Eskisehirspor, mijn meest gehate speler nummer 2. Hopelijk komt die nooit meer terug onze Turkse Lahm. Umut Bulut, gratis naar Kayserispor, in tegenstelling tot Donk en Tarik was hij iig nooit te betrappen op een slechte inzet. Kon alleen niet zo goed voetballen. Emre Colak, contract liep af en verhuisd naar Spanje (Deportivo La Coruna) Emre Can Coskun, 50.000 verkocht aan Göztepe. Volkan Pala en Emrah Bassan, beide verhuurd aan Rizespor. Ben benieuwd naar de ontwikkeling van beide. Olcan Adin, gratis weg. In: Serdar Aziz 4,5 mill Bursapor en 3 spelers. Veel te veel betaald. Eren Derdiyok 4 mill Kasimpasa. Vind ik een hele goede spits, goede aankoop. Tolga Cigerci 3 mill Hertha BSC, toen die kwam dacht ik wat moet je ermee? En las ook veel slechte verhalen over hem. Maar tot dus ver presteert die heel behoorlijk. Luis Pedro Cavanda 1.8 mill Trabzonspor. Kan beter @Magnifico; vragen wat ik hiermee moet? Back nummer 10 ofzo in 5 jaar tijd. Hopen dat hij het wel goed oppakt. Kolbein Sigthorsson gehuurd 700.000. Niet de beste speler, nuttige kracht als invaller denk en hoop ik. Josue, gehuurd van Porto. Kan overal in de aanval uit de voeten. Goede speler met een mooie techniek. Nigel de Jong, keus nummer 4 als verdedigende middenvelder. Eerste optie was Lucas maar Klopp wilde hem op het laatste moment toch behouden. Nou en terecht want Lucas heeft welgeteld 0 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Jammer, wilde zelf heel graag en was ook imo de beste optie. 2de beste optie was Diarra die te gortig was met zijn salaris eisen. 3de Tiote die niet door de medische keuring kwam. En nu een top fitte De Jong. Opzich heb ik er een goed gevoel over maar wat ze in Amerika allemaal over hem zeiden heeft mij wel laten schrikken. Emrah Bassan, gratis overgekomen van Antalyaspor. Opstelling voor mij. Muslera Cavanda, Chedjou, Hakan, Carole De Jong, Tolga Podolski, Sneijder, Bruma Eren. Cenk, Semih, Serdar, Sabri, Linnes, Sinan, Selcuk, Sigthorsson, Salih Dursun, Tolga doet het goed en Selcuk minder. Sinan kan mooi rouleren met iedereen van de voorste 4. Kies toch liever voor Podolski op het moment omdat die qua rendement het goed doet. Van Bruma moeten we vooral niet verwachten dat het de dragende speler is. Verder denk ik een prima team. Helaas niet afgekomen van spelers als Adili en Umut Gundogan. Misschien dat jullie @Ozan; en @Magnifico; ook zin hebben om zo'n lijstje te maken ;c [quote name='Magnifico'] Sinan Gümüs loopt er toch ook nog rond? Ik zie trouwens dat Ontivero al tig keer is uitgeleend door Galatasaray. Heeft ie überhaupt een eerlijke kans gehad? [/QUOTE] Ja Sinan is vooral een vleugelspeler die ook in de spits kan net als Podolski. Ontivero heeft niet een lange kans gehad, wel paar wedstrijden gespeeld in de beker. Kan leuk voetballen maar denk dat hij wel te kort komt, was ook eerder een zakenman vriendje transfer van Mancini. Is ook tot eind dit jaar nog verhuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Fenerbahçe Transfers 2016/2017 [B]Uit:[/B] Luis Nani (Valencia): Hebben er na een goed EK te weinig voor gekregen, had onder Advocaat heel belangrijk kunnen zijn voor het team. Echt jammer dat hij weg is. Diego Ribas(Flamengo): Eindelijk van verlost, was geen toekomst voor hem hier. Caner Erkin(Inter): Vond het niet erg dat hij weg was, want speelde al wandelend en als een natte krant. Aanvallend en in bbz wel een genot om te zien, rattenactie om naar BJK te gaan. Michael Kadlec (Sparta Praag): Zorgde nooit voor problemen, heeft z'n best gedaan maar was tijd om te vertrekken. Serdar Kesimal (Akhisar): Zag echt een grote toekomst voor hem, was ook echt goed tot aan de wedstrijd tegen Galatasaray die hij eigenhandig weggaf, sindsdien geen vertrouwen meer gekregen. Samuel Holmen(IBB): Weg ermee. Mehmet Topuz & Meireles (momenteel clubloos): Zorgde nooit voor problemen, tijd om weg te gaan. Heleboel verhuurd nog & Gokhan Gonul kan de pot op [B]In:[/B] Salih Uçan (Terug van huur): Goede reserve, zeker niet goed genoeg om als "10" te spelen. Te veel tijd nodig nadat hij bal in de voet krijgt. Vind het geen fijne speler. Emenike (Terug van huur): Op de flank of als enige spits heb je er weinig aan, ben blij dat hij terug is maar moet wel met een 10 dat dicht tegen hem speelt of in 2-spitsensysteem. Miroslav Stoch (Terug van huur): Net als Emenike blij dat hij terug is. Voegt iets speciaals toe aan de selectie, hoop dat hij wat constanter kan presteren deze keer. Martin Skrtel (6mil): Heel blij mee, hebben echt een heerlijk duo achterin met Sktrel en Kjaer. Van der Wiel (Transfervrij): Heeft niet de werkkracht en het op en neer sprinten van Gokhan,maar aan de bal zoveel sterker. Zien eindelijk ook eens goede voorzetten van onze rechtsback, heel blij mee. Ismail Koybasi (Transfervrij): Vond hem bij de laatste EK-wedstrijd van Turkije echt heel sterk, maar weet nog niet wat ik er van moet vinden. Het is geen Caner (van 2 jaar geleden). Aatif Chahechouhe (idk, transfermarkt zegt transfervrij): Was er heel blij mee, heeft nog niet veel laten zien. Neustadter (Transfervrij): Was echt teleurgesteld om deze transfer, kan geen kopduels winnen deze man. Verdedigend best zwak, voetballend is hij wel de beste van Fener. Jermaine Lens (Huur): Heeeel blij mee. Weet niet waarom hij bij Sunderland niet mocht starten, want bij elke MotD werd Sunderland zoveel beter wanneer hij op het veld kwam. Gaan we veel plezier aan beleven denk ik. Moussa Sow(Huur): Mensen weten dat ik niet de grootste Sow fan ben, maar deze man is een held. Heeft heel veel opgeofferd om gewoon terug te kunnen komen naar Fener, ook al is het voor een jaartje. Hebben hem ook echt hard nodig als we 4-3-3 spelen, qua scorend vermogen vanop de flank. In een periode waar we ratten als Gokhan Gonul tegenkomen is het toch nog fijn om mensen als hem te kunnen zien _O_ Here you go @cimbomcu; ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Ah thanks, stuur Salih maar deze kant op :D Wel veel aanvallers man nu met Van Persie, Fernandao, Sow, Emenike en Lens. Lens is een vriendje van Advocaat die zal spelen, Fernandao en waarschijnlijk ook Van Persie op de bank neem ik aan? Wel de beste aanval van de Lig bij jullie. Bij ons baal ik nog steeds dat Lucas en Denayer niet zijn gekomen. Denayer heeft de hele avond op het vliegveld gezeten en wachten op een goedkeuring van City. Maar die wilden hem in de Engelse competitie laten. Echt een held dat, voorzitter zegt zelfs dat hij een huilende Denayer aan de telefoon had. Hij retweet ook steeds zulke berichten :r @ManCity @Jasondenayer @SunderlandAFC he is a lion Galatasaraylı Denayerrrrrr Şerefsiz Pep @ManCity @Jasondenayer @SunderlandAFC Manchesterda Bir Aslan Var http://www.galatasaray.org/haber/futbol/manchesterda-bir-aslan-var/33161 Adam var adam gibi Jason Denayer #Galatasaray We miss you Jason! Come back to Galatasaray! Vooral die Serefsiz Pep :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Jaa inderdaad haha, maar Van Persie zal spelen hoor. Denk zelfs dat Advocaat meer richting de 4-4-2 wil ook. Salih heb je niets aan man, die man heeft niet voor niets amper minuten gemaakt voor Roma. Hij doet af en toe iets speciaals, maar heeft altijd te veel tijd nodig. Kijkt steeds naar de grond :r 4-3-3 Sow - RvP - Lens Alper/Aatif/Salih - Ozan Topal Ismail - Kjaer - Skrtel - VdW Volkan 4-4-2 Sow/Emenike - RvP Volkan/Alper - Topal - Ozan/Salih - Lens Ismail - Kjaer - Skrtel - VdW Volkan Fernandao zal invallen wanneer we voorin wat moeten beuken, lange ballen etc. Emenike moet altijd spelen in 2-spitsensysteem vind ik, of met RvP die wat meer als 10 gaat spelen in de 4-3-3. Ozan moet je vertrouwen blijven geven, hij moet z'n eigen nog genoeg ontwikkelen, maar van alle Turken die we momenteel hebben in onze competitie is hij de enige die niet als standaard Turk voetbalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Ah ben benieuwd naar het seizoen, ook Besiktas heeft hele goede aankopen gedaan. Ook ben ik voor Adanspor natuurlijk :< Hebben alleen geen enkele speler gekocht :r Alleen transfervrij of huur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten