Mathi Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Dursun :-D Wel triestig dat je pas in de slotfase kan winnen van 7 tegenstanders :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Dursun :-D Wel triestig dat je pas in de slotfase kan winnen van 7 tegenstanders :cab: Kregen er 2 rood in de 86e minuut hè, al hebben ze wel een kwartier tegen 9 man gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Klasse actie van Salih. Ik durf het geen fouten te noemen van de scheidsrechter. Wordt gelukkig compleet afgebrand in de Turkse media momenteel. Hoop dat ie voor het laatst op een voetbalveld heeft gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 februari 2016 Share Geplaatst 22 februari 2016 Dit was z'n laatste wedstrijd als scheids, dat staat vast. Ik haat Salih Dursun, maar ik vind het een heerlijke actie en een terechte rode kaart voor de scheids. Aykut Demir is wel echt achterlijk, hoe die zijn 2e gele kaart pakt is gewoon dom. Met al geel op zak doe je dat soort zaken gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 februari 2016 Share Geplaatst 22 februari 2016 Trabzon is zwaar bestolen, en als Trabzon had gewonnen of een puntje meegenomen dan was dat prima geweest voor mij vanwege die achterlijke Denizli. Die rode kaarten van Ozer, Aykut en Cavanda zijn wel terecht toch? Ozer gewoon 2 geel waardige overtredingen, Aykut was al de hele wedstrijd gestoord bezig tegen Podolski en was ook gewoon terecht. Cavanda duwt de scheidsrechter en is ook terecht rood. Dat daar een onterechte penal aan voorafging betekent natuurlijk niet dat je de scheidsrechter mag duwen al snap ik de emotie wel. Vroeger was Gala - Fener een probleemwedstrijd, je kon erop wachten dat het uit de hand zou lopen elke scheidsrechter was bang om deze pot te fluiten. Remember de ruzie in de warming up van Arda en Baroni. In de wedstrijden ging het heel ver, kijk naar Volkan en Lincoln en Lugano en Emre Asik. Dat was vroeger, de laatste jaren valt dat mee. Tegenwoordig is Trabzon de probleem ploeg van de competitie, jaarlijks lopen er meerdere wedstrijden helemaal uit de hand. Scheidsrechters durven bijna niet meer in Avni Aker te fluiten, tegenstanders hopen dat ze niet worden opgesloten in de kleedkamer. Wat ik hiermee wil zeggen, Trabzon is bestolen het was een goedkope penalty maar Trabzon moet zich ook achter de oren krabben waarom er telkens zoveel gezeik is bij die club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 februari 2016 Share Geplaatst 22 februari 2016 Mentaliteit van de Trabzon spelers is heel verkeerd, dat is het al sinds 3 temmuz. Hoe zo'n Aykut zich weer gedraagt is gewoon schandalig. Rode kaart van Ozer is niet terecht vind ik, de rest wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Gefelicteerd [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; [MENTION=32707]Tombik[/MENTION]; ronde verder. Fuck de haat, ik ben voor Fener in EL. Turkse eer hooghouden en punten sprokkelen is belangrijk. Voor ons is het een vreselijk seizoen, Lazio ook een enorm matige ploeg maar wij zijn echt de slechte uit de EL geloof ik. Bah en Denizli heb ik geen woorden voor vreselijke vent. Wat een kut seizoen, bizar. Sneijder nog nooit zo gefrustreerd gezien als deze 2 wedstrijden. Kan wel eens vertrekken in de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Jammer dat de scheidsrechter niet meezat vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Denizli ;e selectie ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Thnx [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];, heb zelf de wedstrijd niet kunnen zien. Die Denizli wordt aan het einde van dit seizoen toch wel weggestuurd hoop ik voor jullie, kan bijna niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Wat een frustrerend dagje gisteren. Vorige week echt enorm teleurgesteld in de ploeg geweest. Slecht spel en 1-1 gespeeld, Lazio kon ook winnen. Dan gisteren, geen zin om te kijken ben er helemaal klaar mee tenminste dat dacht ik. Ging sporten en jezus ging toch weer eerder weg he om het te kunnen zien. Ongeregeld zooitje, en dan bij RTL7 uitgezonden. Daar erger ik mij helemaal rot aan, stelletje onbenullen die niet weten waar ze over praten. Ze kennen de spelers niet, weten niet op welke positie spelen en toch oordelen. Enige waar ze terecht op wijzen is dat er geen enkel lijn in het spel te vinden is. Dat is de schuld van de coach en niet van de selectie. Ik bestrijd dat we een matige selectie hebben, dat hebben we namelijk niet. Dat is dikke onzin. Muslera, Linnes, Denayer, Chedjou, Carole, Selcuk, Jose, Yasin, Sneijder, Sinan, Podolski. Prima elftal waar je veel beter mee moet kunnen. Donk vind ik niks, maar kan je tegen grotere ploegen wel opstellen. Vreselijk, ik hoop op een nieuwe zoveelste koers in de zomer met een nieuwe buitenlandse trainer. Jan olde Riekerink als hoofdjeugdopleiding is iig al iets beter nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Weet je wat ik raar vind. Koray speelde de afgelopen twee wedstrijden en deed dat imo naar behoren. Zat ie weer op de bank. En Selçuk moet echt optyfen. Wat een armoede is dat. Schiet per jaar twee vt erin en schuilt daarna daarachter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Koray heeft echt veel talent. Linnes ook de wedstrijden dat hij speelde en verademing gebleken. Carole die het steeds beter doet, Eigenlijk missen we in mijn opstelling maar 1 ding en dat is een spits anders Podolski ipv Yasin en dan een goede spits. Dan heb je een lekker elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Perfecte loting zeg. 8 sterke clubs tegen elkaar, villar - leverkusen, bilbao - valencia, l'pool - man utd en dortmund - tottenham. En dan spelen we zelf tegen Braga. Het is hopen dat we tegen de tijd dat het nodig is een goede RvP en Nani hebben, dat zal het verschil maken in of we een kans maken om tot in de finale te geraken of niet. Met hoe er nu wordt gepresteerd is het bij de eerste sterke tegenstander gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 februari 2016 Share Geplaatst 27 februari 2016 Schandalig behandeld de Gala fans donderdag :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Schandalig behandeld de Gala fans donderdag :cab: Vertel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Vertel Supporters waren donderdag ruim 1.5-uur voor de aftrap aanwezig rondom het stadion. Ze zijn meerdere malen gecontroleerd (5 tot 7 keer). Er waren ongeveer 2.000 uitsupporters. Vanaf 1.5-uur voor de aftrap werden ALLE fans per tweetal in een kamer gefouilleerd en uitgekleed! Vrouwelijke fans zijn volledig uitgekleed! Mannelijke fans hebben de vrouwen na de controle met tranen in hun ogen naar buiten zien lopen! Tijdens de rust waren nog niet eens de helft v/d meegereisde fans binnen door de absurde controle. Zoals we eerder hebben vermeld heeft Dursun Özbek n.a.v. dit schandaal een brief geschreven naar de Italiaanse ambassade. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Weer een nederlaag, misschien een ''mooie'' nederlaag. Denizli heeft aangegeven te willen stoppen maar eerst wil die met Ozbek praten. Laten we hopen dat die opdondert. Okan Buruk wordt genoemd als één van de opvolgers. Wel een talentvolle trainer maar heb toch echt liever een buitenlander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Twaalfde man Bitnel wordt gemist he. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 1 maart 2016 Share Geplaatst 1 maart 2016 Dat was een geweldige derby. Hoog tempo, verdiende winnaar. Scheids was slecht, voor beide kanten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 maart 2016 Share Geplaatst 1 maart 2016 Kom man. Als Cüneyt Çakır ook niet goed genoeg is wat wil je dan? Ga dan je eigen wedstrijd fluiten. Volkan Şen en Ozan Tufan winnen de wedstrijd voor Fb. Fernandao topscorer Fb. Vorig jaar Bursaspor. Weer eens geweldig gedaan door Gs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 maart 2016 Share Geplaatst 1 maart 2016 Denizli weg (y) Die is ook echt compleet afgegaan he jezus :r Orhan Atik de coach van Galatasaray U-21 die daar 2 keer is kampioen geworden is de coach tot einde van het seizoen. Lijkt mij een prima beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 2 maart 2016 Share Geplaatst 2 maart 2016 Supporters waren donderdag ruim 1.5-uur voor de aftrap aanwezig rondom het stadion. Ze zijn meerdere malen gecontroleerd (5 tot 7 keer). Er waren ongeveer 2.000 uitsupporters. Vanaf 1.5-uur voor de aftrap werden ALLE fans per tweetal in een kamer gefouilleerd en uitgekleed! Vrouwelijke fans zijn volledig uitgekleed! Mannelijke fans hebben de vrouwen na de controle met tranen in hun ogen naar buiten zien lopen! Tijdens de rust waren nog niet eens de helft v/d meegereisde fans binnen door de absurde controle. Zoals we eerder hebben vermeld heeft Dursun Özbek n.a.v. dit schandaal een brief geschreven naar de Italiaanse ambassade. Dat 5/7x gecontroleerd heb ik ook in Rome meegemaakt, en dat te laat binnen komen is daar ook niet onbekend. Maar holy shit. Uitkleden? Vraag me af of dat wel mag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 maart 2016 Share Geplaatst 2 maart 2016 Geen Europees voetbal voor Galatasaray volgend seizoen [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 maart 2016 Share Geplaatst 2 maart 2016 Geen Europees voetbal voor Galatasaray volgend seizoen [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Vind ik niet eens heel erg. Europees voetbal geeft druk > onnodige aankopen. Jaartje op de blaren zitten dankzij het oude bestuur. In die jaar zorgen dat je met frisse jonge jongens een team gaat opbouwen. Fener kon 2 jaar Europa niet in, amper aankopen gedaan en gespaard tot dit jaar. Nu in 1 keer 40 miljoen geïnvesteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten