Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dit was z'n laatste wedstrijd als scheids, dat staat vast. Ik haat Salih Dursun, maar ik vind het een heerlijke actie en een terechte rode kaart voor de scheids. Aykut Demir is wel echt achterlijk, hoe die zijn 2e gele kaart pakt is gewoon dom. Met al geel op zak doe je dat soort zaken gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trabzon is zwaar bestolen, en als Trabzon had gewonnen of een puntje meegenomen dan was dat prima geweest voor mij vanwege die achterlijke Denizli.

Die rode kaarten van Ozer, Aykut en Cavanda zijn wel terecht toch? Ozer gewoon 2 geel waardige overtredingen, Aykut was al de hele wedstrijd gestoord bezig tegen Podolski en was ook gewoon terecht. Cavanda duwt de scheidsrechter en is ook terecht rood. Dat daar een onterechte penal aan voorafging betekent natuurlijk niet dat je de scheidsrechter mag duwen al snap ik de emotie wel.

Vroeger was Gala - Fener een probleemwedstrijd, je kon erop wachten dat het uit de hand zou lopen elke scheidsrechter was bang om deze pot te fluiten. Remember de ruzie in de warming up van Arda en Baroni. In de wedstrijden ging het heel ver, kijk naar Volkan en Lincoln en Lugano en Emre Asik. Dat was vroeger, de laatste jaren valt dat mee. Tegenwoordig is Trabzon de probleem ploeg van de competitie, jaarlijks lopen er meerdere wedstrijden helemaal uit de hand. Scheidsrechters durven bijna niet meer in Avni Aker te fluiten, tegenstanders hopen dat ze niet worden opgesloten in de kleedkamer.

Wat ik hiermee wil zeggen, Trabzon is bestolen het was een goedkope penalty maar Trabzon moet zich ook achter de oren krabben waarom er telkens zoveel gezeik is bij die club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefelicteerd [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; [MENTION=32707]Tombik[/MENTION]; ronde verder.

Fuck de haat, ik ben voor Fener in EL. Turkse eer hooghouden en punten sprokkelen is belangrijk.

Voor ons is het een vreselijk seizoen, Lazio ook een enorm matige ploeg maar wij zijn echt de slechte uit de EL geloof ik. Bah en Denizli heb ik geen woorden voor vreselijke vent.

Wat een kut seizoen, bizar. Sneijder nog nooit zo gefrustreerd gezien als deze 2 wedstrijden. Kan wel eens vertrekken in de zomer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een frustrerend dagje gisteren. Vorige week echt enorm teleurgesteld in de ploeg geweest. Slecht spel en 1-1 gespeeld, Lazio kon ook winnen. Dan gisteren, geen zin om te kijken ben er helemaal klaar mee tenminste dat dacht ik. Ging sporten en jezus ging toch weer eerder weg he om het te kunnen zien. Ongeregeld zooitje, en dan bij RTL7 uitgezonden. Daar erger ik mij helemaal rot aan, stelletje onbenullen die niet weten waar ze over praten. Ze kennen de spelers niet, weten niet op welke positie spelen en toch oordelen. Enige waar ze terecht op wijzen is dat er geen enkel lijn in het spel te vinden is. Dat is de schuld van de coach en niet van de selectie. Ik bestrijd dat we een matige selectie hebben, dat hebben we namelijk niet. Dat is dikke onzin.

Muslera, Linnes, Denayer, Chedjou, Carole, Selcuk, Jose, Yasin, Sneijder, Sinan, Podolski.

Prima elftal waar je veel beter mee moet kunnen. Donk vind ik niks, maar kan je tegen grotere ploegen wel opstellen. Vreselijk, ik hoop op een nieuwe zoveelste koers in de zomer met een nieuwe buitenlandse trainer. Jan olde Riekerink als hoofdjeugdopleiding is iig al iets beter nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koray heeft echt veel talent. Linnes ook de wedstrijden dat hij speelde en verademing gebleken. Carole die het steeds beter doet, Eigenlijk missen we in mijn opstelling maar 1 ding en dat is een spits anders Podolski ipv Yasin en dan een goede spits. Dan heb je een lekker elftal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Perfecte loting zeg. 8 sterke clubs tegen elkaar, villar - leverkusen, bilbao - valencia, l'pool - man utd en dortmund - tottenham. En dan spelen we zelf tegen Braga. Het is hopen dat we tegen de tijd dat het nodig is een goede RvP en Nani hebben, dat zal het verschil maken in of we een kans maken om tot in de finale te geraken of niet. Met hoe er nu wordt gepresteerd is het bij de eerste sterke tegenstander gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertel

Supporters waren donderdag ruim 1.5-uur voor de aftrap aanwezig rondom het stadion. Ze zijn meerdere malen gecontroleerd (5 tot 7 keer).

Er waren ongeveer 2.000 uitsupporters. Vanaf 1.5-uur voor de aftrap werden ALLE fans per tweetal in een kamer gefouilleerd en uitgekleed!

Vrouwelijke fans zijn volledig uitgekleed! Mannelijke fans hebben de vrouwen na de controle met tranen in hun ogen naar buiten zien lopen!

Tijdens de rust waren nog niet eens de helft v/d meegereisde fans binnen door de absurde controle.

Zoals we eerder hebben vermeld heeft Dursun Özbek n.a.v. dit schandaal een brief geschreven naar de Italiaanse ambassade.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een nederlaag, misschien een ''mooie'' nederlaag. Denizli heeft aangegeven te willen stoppen maar eerst wil die met Ozbek praten. Laten we hopen dat die opdondert.

Okan Buruk wordt genoemd als één van de opvolgers. Wel een talentvolle trainer maar heb toch echt liever een buitenlander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Supporters waren donderdag ruim 1.5-uur voor de aftrap aanwezig rondom het stadion. Ze zijn meerdere malen gecontroleerd (5 tot 7 keer).

Er waren ongeveer 2.000 uitsupporters. Vanaf 1.5-uur voor de aftrap werden ALLE fans per tweetal in een kamer gefouilleerd en uitgekleed!

Vrouwelijke fans zijn volledig uitgekleed! Mannelijke fans hebben de vrouwen na de controle met tranen in hun ogen naar buiten zien lopen!

Tijdens de rust waren nog niet eens de helft v/d meegereisde fans binnen door de absurde controle.

Zoals we eerder hebben vermeld heeft Dursun Özbek n.a.v. dit schandaal een brief geschreven naar de Italiaanse ambassade.

Dat 5/7x gecontroleerd heb ik ook in Rome meegemaakt, en dat te laat binnen komen is daar ook niet onbekend. Maar holy shit. Uitkleden? Vraag me af of dat wel mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen Europees voetbal voor Galatasaray volgend seizoen [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];

Vind ik niet eens heel erg. Europees voetbal geeft druk > onnodige aankopen.

Jaartje op de blaren zitten dankzij het oude bestuur. In die jaar zorgen dat je met frisse jonge jongens een team gaat opbouwen.

Fener kon 2 jaar Europa niet in, amper aankopen gedaan en gespaard tot dit jaar. Nu in 1 keer 40 miljoen geïnvesteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites