Montass Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 [MENTION=1513]niels1992[/MENTION]; deze pot is bij de beesten af. Allereerst de fakkels in het stadion vlak voor de wedstrijd begon. Niet te filmen gewoon. Letterlijk. Nu 100% inzet en een voorlopig 1-0 voorsprong voor Racing, waar Milito een aandeel heeft gehad in de 1-0, maar hij eigenlijk een eigen doelpunt was. Wat een strijd weer, heerlijk om te zien. Verder helaas Universidad de Chile tegen Barnechea 1-1 gespeeld en Santiago Wanderers gewonnen, net als Colo Colo uit bij Catolica in de klassieker. La U staat nog bovenaan, maar gaat verdomd moeilijk worden, dus hopelijk (vooralsnog) zullen Wanderers en Colo Colo in de laatste wedstrijd gelijk spelen en elkaar uitschakelen. Vamos Leones! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Ohohoh River, wat hebben ze het weggegeven...Nu al 4x achter elkaar niet gewonnen. Nu kan je het bijna wel vergeten. Ik zie Racing niks geks doen tegen Rosario Central. Wel mooi dat ze het thuis dan kunnen afmaken tegen Godoy Cruz...Maar op papier blijft het spannend met Lanus en RP op 2 punten. Independiente zo goed als afgehaakt na het 3-1 verlies tegen Boca..(goed gekeept ook die 1-0 :') ) Vamos a ver! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 28 november 2014 Share Geplaatst 28 november 2014 Morgen kaartjes bestellen:love::love::love::love::love: http://www.013.nl/programma/3916/dubioza-kolektiv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 november 2014 Share Geplaatst 29 november 2014 Ik keek afgelopen donderdag naar de wedstrijd River - Boca voor de finale van de Sudamericana. Niet gezond wat daar gebeurde jongens. Eerst komt Boca het veld op, worden als de neten uitgefloten, dan iets van 3 minuten later komen de River boys pas het veld op met een aankondiging :-D. Sweet jesus.. Fakkels, lawaai, wat een sfeer. Dan de wedstrijd die begint en na 30 seconden wordt er al een penalty gegeven voor Boca, die vervolgens door Gigliotti gemist wordt. Later wordt het 1-0 voor River en is de wedstrijd afgelopen. Ik zie nu toevallig de samenvatting van de wedstrijd San Lorenzo tegen Gimnasia La Plata op TV. Daar werd het 4-0, met best goed spel een een paar lekkere golazos. Over anderhalve week moeten zij voor het WK voor clubs gaan strijden en ze lijken nu net op tijd weer in vorm te komen, aangezien ze iets van 8e staan ofzo. Atletico Tetuan mag eigenlijk gewoon alvast weer gaan inpakken, terwijl het in Marokko gehouden wordt :r. Maar goed, misschien kan er weer een verrassing komen net als vorig jaar waar Raya Casablanca het zwakke Atletico Mineiro overklaste. Ik ben nu overigens in Iquique, dus ga mij zo omkleden om naar het stadion te gaan voor de wedstrijd Iquique vs U. Catolica. Gaat om de katse kut, maar voor een 15 euro wil ik best wel even een goede plek hebben en een wedstrijdje meepikken. In de Primera Division van Chili kan er ook nog van alles gebeuren. Colo Colo staat op doelsaldo nu eerste, voor Universidad de Chile, maar met de laatste wedstrijd tegen nummer 3 Santiago Wanders die thuis Colo Colo ontvangen, kan ook daar dus nog een titeltje gaan naar La U. Jammer genoeg zal ik dat niet mee maken, omdat ik in het noorden ben, maar goed, ik kijk wel. Misschien de 5e met een duikvlucht naar Santiago om wat te genieten ;c. [MENTION=1513]niels1992[/MENTION]; het einde is echt smerig spannend, niet te filmen. Echt alles kan er nog gebeuren, maar zeker jammer dat Boca niet de afgelopen wedstrijd gewonnen heeft. Dan had je met nog twee wedstrijden te gaan 4 clubs binnen 3 punten :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 San Lorenzo won met 4-0 van Estudiantes, niet Gimnasia. ;) Wedstrijd toevallig live gezien. Eerste helft gebeurde er weinig, tweede helft was het letterlijk en figuurlijk aan het stormen, reclameborden en camera's die wegvlogen. :cab: Wel prima goals inderdaad, vond dat nog opvallend gezien San Lorenzo de keiharde wind tegen had en toch twee kanonskogels erin kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Vandaag twee leuke matchen in Noorwegen. Om 17.00 uur FC Nordsjaelland- Bronby IF en om 19.00 uur Aalborg-Kopenhagen.: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Dat is Denemarken he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Jasper wat een held ben je :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Dat is Denemarken he. Denemarken dan :p Vlag verkeerd bekeken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Toch wel Estudiantes dus. Maar je hebt gelijk, wat een storm zeg :|. Ben blij dat ik nu niet in Buenos Aires ben. Gisteren dus naar de wedstrijd Iquique vs Universidad Catolica geweest. Stond in de 1e helft 2-0, tot de rode kaart in het begin van de tweede helft voor het neerhalen van een doorgebroken speler (weet niet goed of het terecht is, want geen herhaling). Hoe dan ook, voor die rode kaart had Iquique kansen op de 3-0, maar ook erna. Natuurlijk vliegt die bal er uit het niets in, 2-1. Dan in de 89e minuut ongeveer de 2-2. Dus iedereen weer naar voren, ook met die man minder. Vrije trap in de 90+2e minuut (5 min blessuretijd). Vliegt die bal er in een keer in, in de kruising, hele stadion ontploft (nja, 5/6 duizend man ofzo). Leuke atmosfeer wel, was gezellig, ook al zit je daar met een zooi scheldende lui :-D. Heerlijk. Toch wel waard geweest voor 13 euro met goede plekken :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Lekker hoor Monty, heb je ook pics? : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Gaat Rosario vanavond winnen Cris? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 anyway over halfuurtje Aalborg-Kopenhagen (clap) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Ik kan niet wachten..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Dat heeft Jasper vast ook met Roda - Achilles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Dat heeft Jasper vast ook met Roda - Achilles. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Sorry kerel, er is een 4 uur tijdverschil, dus tegen de tijd dat ik dit lees is het in Nederland al avond en de wedstrijd gespeeld. Van te voren had ik overigens ja gezegd. Racing is echt goed in vorm en weten dat ze het helemaal in eigen handen hebben. Nu zie ik echter dat ze ook met 0-3 gewonnen hebben en laat River het nu compleet liggen tegen Banfield (0-1 thuis bij rust). Als dit zo blijft is Racing kampioen. Volgens mij snapt niemand er nog wat van, wat er bij River precies aan de hand is. In de Copa Sudamericana spelen ze echt prima, maar in de competitie laten ze het sinds 6/7 wedstrijden compleet liggen. Toen dacht iedereen dat ze met hun ogen dicht kampioen zouden worden en stond ook Racing ver achter, maar goed. Beetje een Dortmund syndroom ofzo? Universidad de Chile staat nu overigens met 0-1 uit en tegen Ñublense. Bij winst houden ze de titelkansen levend, want Colo Colo staat 3-0 voor tegen Cobreloa helaas. Die gaan dat echt niet weggeven. Schijnt wel zo te zijn dat als Colo Colo en La U op gelijke punten eindigen ze twee wedstrijden moeten spelen voor kampioenschap. Wel een raar iets, maar goed, nu kan het in hun voordeel uitpakken. Laatste wedstrijd is overigens Santiago Wanderers - Colo Colo. Laten we hopen dat Wanderers die gasten helemaal kapot speelt. Ik heb gisteren hier in Chili een overzicht gezien van de Primera Division van de drie kanshebbers. Wat ik van Colo Colo zag was ronduit schandalig. Een hoop onterechte penalties, goals in de laatste minuten waar andere ploegen hadden moeten winnen. Neigt bijna naar omkoping zo vies. In de Premier League hadden ze geloof ik uitgerekend wat de stand zou zijn zonder die fouten enzo. Ik denk dat ze 4/5e zouden staan ofzo... Hier overigens een plaatje van gisteren Deportes Iquique vs Universidad Cátolica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 En de 0-2 _O_. Pato Rubioooooooooooooooooo!!! Die zal snel weg gaan ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Triple post omdat het kan. River - Banfield nu 1-1. Banfield lijkt het een beetje kwijt te zijn, dus voor de liefhebber zou ik zeker River - Banfield opzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 (bewerkt) 2-1 _O__O__O__O__O__O_ .... Ze worden gek daar :-D.... Quadruple dan.. Fock die shit. Ik ga maar een Edit doen, want dit wordt te gek :-D. 2-2 via een terechte penalty, vlak na een rode kaart voor River. Ben benieuwd. In Avellaneda vieren ze weer feest hoor ik net van de commentator :-D. 30 november 2014 bewerkt door Montass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 2-1 _O__O__O__O__O__O_ .... Ze worden gek daar :-D.... Quadruple dan.. Fock die shit. Ik ga maar een Edit doen, want dit wordt te gek :-D. 2-2 via een terechte penalty, vlak na een rode kaart voor River. Ben benieuwd. In Avellaneda vieren ze weer feest hoor ik net van de commentator :-D. Huilen dit. Toto op River Plate. Keek op livescore, zag 1-1 dus aan het kijken via unibet. Scoren ze de 2-1 en daarna in 1 minuut rood + pingel :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Dit is toch gestoord kerel :-D. De mensen worden gek in het stadion hoor. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant een opluchting dat ik niet in Buenos Aires ben. Vorig jaar gingen ze ook al de stad rond toen Boca geen kampioen werd enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Cavenaghi, vamosss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Los gaan hoor. Ondertussen La U ook op 0-3 door Fernandez. Prima, 3 punten binnen. Santiago Wanderers staat ook op 0-1, dus we gaan de laatste wedstrijd in met deze tussenstand; 1. Colo Colo 41 punten 2. La U 41 punten 3. Wanderers 40 punten Laatste wedstrijd Wanderers - Colo Colo en La U - La Calera. Ik moet eens kijken of ik toch naar Santiago ga. Mocht La U het niet worden, dan maar Wanderers. Hebben het tenminste eerlijk gedaan en verdienen het op basis van hun gespeelde wedstrijden ook zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten