Teklehaymanot Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 1-1 Pezzela. Mooi dit man, lijkt niet eens op voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 10 oktober 2014 Share Geplaatst 10 oktober 2014 Even wat ZA nieuws; Voor Juan Roman Riquelme komt er een documentaire genaamd; Roman x Roman [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Bij Cerro Porteño is een nieuw toptalent doorgebroken. Het gaat om Paraguayaan Sergio Díaz. De spits is slechts 16 jaar, maar heeft zijn eerste goals al gemaakt en het duurt niet lang voordat de interesse van grotere clubs ook aanwezig zal zijn (als dat niet al het geval is). Misschien leuk om hem in FM op te zoeken. Op 11 oktober zal er in Panama een nieuwe 'el clasico' komen, al gaat het in dit geval om de veteranen. Spelers als Zamorano, Contreras, Morientes, Figo, Karembeu, Redondo zullen spelen aan de kant van Real, terwijl Coco, Davids, Mendieta, Goikoetxea, Rivaldo en Giuly zullen spelen bij Barca. Verder is dit de huidige stand in Chili na 10 wedstrijden (met nog 7 wedstrijden te gaan). [spoiler=Stand Primera Division Clausura] Morgen en overmorgen zijn de inhaalwedstrijden van Huachipato - Union La Calera en Santiago Wanderers - Union Española. Volgende week gaat de competitie weer verder en dan komt de 'Superclasico del fútbol Chileno' en dat is de wedstrijd Colo Colo - Universidad de Chile. Bij winst kan het kampioenschap bijna niet meer ontgaan vanwege een voorsprong van 8p. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 10 oktober 2014 Share Geplaatst 10 oktober 2014 Lekker spannend daar... ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Zweden onder 21 (met o.a. Ssewankambo en Guidetti) verloor in Frankrijk met 2 - 0 in de play-offs voor het EK-21. Vanavond kwamen ze met 3 - 0 voor (2 goals Thelin en daarna de 3 - 0 van Guidetti, die hij volgens mij niet raakte en dus van Lewicki kwam), waarna de Fransen in de 86e minuut 3 - 1 maakten, genoeg om door te gaan. Oscar Lewicki (nu BK Häcken, uit de opleiding van Bayern München en één van mijn persoonlijk favorieten) maakte vlak voor de tijd de 4 - 1, waardoor Zweden naar het EK gaat! Geweldige wedstrijd van Jong Zweden waarin vooral Guidetti, Thelin en Milosevic positief opvielen. Frankrijk helemaal vast gezet en tot de goal amper gevaarlijk geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Vandaag is er om 15.30 Stromsgodset- Lillestrom. Kijken of Odegaard weer mag meedoen en kijken hoeveel kansen Ogunjimi weer de nek omwringt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Hop, 2 goals en een gele kaart. 2-1 zege. Ik zit nu Rosenborg - Valerenga te kijken, is net begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Hahaha, volkomen onterecht 0-1, het is een wonder dat het uberhaupt nog 0-0 was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 23 oktober 2014 Share Geplaatst 23 oktober 2014 Aalborg speelt vandaag in de Europa League tegen Dynamo Kiev. Helsinki speelt tegen Torino en Kopenhagen tegen Club Brugge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 23 oktober 2014 Share Geplaatst 23 oktober 2014 Gisteren de persconferentie van Solbakken bijgewoond, toffe kerel! Ook De Ridder en Hogli geïnterviewd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 23 oktober 2014 Share Geplaatst 23 oktober 2014 Gisteren de persconferentie van Solbakken bijgewoond, toffe kerel! Ook De Ridder en Hogli geïnterviewd! Nice :D Ik probeer ieder weekend een match uit Scandinavië te bekijken.:thumb: Loopt veel leuk talent rond daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 23 oktober 2014 Share Geplaatst 23 oktober 2014 Nice :D Ik probeer ieder weekend een match uit Scandinavië te bekijken.:thumb: Loopt veel leuk talent rond daar. Hoe doet De Ridder het eigenlijk in Kopenhagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 23 oktober 2014 Share Geplaatst 23 oktober 2014 Hoe doet De Ridder het eigenlijk in Kopenhagen? Kopenhagen heb ik nog niet gezien dit seizoen. Maar vanavond moeten ze tegen Brugge. Dit seizoen( ben vanaf eind augustus beginnen volgen)heb ik enkel wedstrijden gezien van Lillestrom, Odd Grenland, Tromso( die nu onbegrijpelijk in tweede klasse zitten), Bronby IF, Brann Bergen, Hacken IF, Aalborg BK en FC Midjaelland. Ben de competitie vanaf dit seizoen pas echt beginnen kijken. Ervoor las ik vooral krantenartikels. Mijn favoriete speler is momenteel Frederik Oldrup Jenssen , gevolgd door Sylvester Igboun en Yann Erik De-Lanlay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 26 oktober 2014 Share Geplaatst 26 oktober 2014 Vandaag is er om half 4 Rosenborg-Sandnes. Kijken naar Strandberg, Svensson( die tegenwoordig rechtsachter is), Midtsjo en Ole Selnaes :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 26 oktober 2014 Share Geplaatst 26 oktober 2014 Wat een wedstrijd tussen Antofagasta en Barnechea. De eindstand was 1-1. :D:D [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 oktober 2014 Share Geplaatst 26 oktober 2014 (bewerkt) In het Spaans neem ik aan die docu over Roman [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; :( ? 26 oktober 2014 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 oktober 2014 Share Geplaatst 26 oktober 2014 [MENTION=12326]Maldini[/MENTION]; Als dit de eerste wedstrijd is die jij gekeken hebt uit Zuid-Amerika, dan heb ik nieuws voor je; never a dull moment :r. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Ja Spaans. Ik denk dat het ook een tijdje kan duren voordat hier een Engelse ondertiteling op komt, aangezien het door fans gemaakt wordt, zonder budget van een studio of wat dan ook. Maar wordt wel een mooie docu als ik sommige beelden voorbij zie komen. Over Boca gesproken. Ze staan op het moment met 2-0 voor op Defensa y Justicia, wat ze op de 5e plek plaatst op 5p van de nummer 1 River Plate, dat nog een wedstrijd te goed heeft. De dramatische seizoensstart is dus al lang en breed achter de rug. Universidad de Chile staat zelf ook op 2-0 voor, thuis tegen Palestino. Als ze winnen, nemen ze de koppositie weer over met 2 punten verschil en 5 wedstrijden te gaan. Rest van het programma van de top 3; Speelronde 13; Universidad de Chile (#1) - Universidad Catolica (#9) (wel de derby der universiteiten) Cobresal (#17) - Colo Colo Santiago Wanderers (#3) - O'Higgins (#4) Speelronde 14; Cobreloa (#18) - Universidad de Chile (#1) Colo Colo (#2) - Audax Italiano (#11) Antofagasta (#15) - Santiago Wanderers (#3) Speelronde 15; Universidad de Chile (#1) - Barnechea (#14) Universidad Catolica (#9) - Colo Colo (#2) Santiago Wanderers (#3) - Ñublense (#7) Speelronde 16; Ñublense (#7) - Universidad de Chile (#1) Colo Colo (#2) - Cobreloa (#18) Union La Calera (#6) - Santiago Wanderers (#3) Universidad de Chile (#1) - Union La Calera (#6) Santiago Wanderers (#3) - Colo Colo (#2) Worden dus nog een reeks mooie wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 30 oktober 2014 Share Geplaatst 30 oktober 2014 (bewerkt) Weet niet echt of dit erbij hoort maar vandaag is er om 17.00 uur een leuke wedstrijd in Rusland: Rubin Kazan- Spartak Moskou:) 30 oktober 2014 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 oktober 2014 Share Geplaatst 30 oktober 2014 Even wat Zuid-Amerikaans nieuws; - Wie kent hem niet; Mauro Zarate. Hij zal gaan uitkomen voor het Chileense elftal, na opgeroepen te zijn door Sampaoli. Eerder had hij altijd de Chileense selectie geweigerd, omdat hij graag voor Argentinië wilde spelen, maar ook Sabella weigerde hem op te roepen, waardoor hij gekozen heeft voor Chili (het land waar zijn vader vandaan komt). - Audax Italiano speler Sebastian Vegas staat in de belangstelling van Valencia. Roberto Fabian Ayala gaat hem persoonlijk bekijken in Chili, waar hij ook geregeld de 90 minuten volmaakt bij de Chileense club. Dit weekend om 2 uur Nederlandse tijd de klassieker der universiteiten; Universidad de Chile - Universidad Catolica. Gaat voor de eerste om handhaving van de 1e plek, terwijl de 2e gewoon maar wat loopt te kutten dit seizoen. Hopelijk dus gewoon een overwinning, waardoor het programma van U de Chile makkelijker is dan die van Colo Colo, met als laatste wedstrijd Santiago Wanderers - Colo Colo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 31 oktober 2014 Share Geplaatst 31 oktober 2014 Joshua John zou een prima linksback zijn voor de meeste Belgische en Nederlandse clubs.:thumb: Voor wie hem aan het werk wilt zien: Momenteel speelt FC Nordjaelland tegen FC Midtjylland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 31 oktober 2014 Share Geplaatst 31 oktober 2014 Die gozer was toch een winger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 oktober 2014 Share Geplaatst 31 oktober 2014 Jep linksbuiten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 november 2014 Share Geplaatst 1 november 2014 Dit topic is wel een beetje een private party geworden zie ik, maar dat mag de pret ook weer niet drukken. Gisteren en vanmiddag zijn er twee van de 3 titelkandidaten in actie gekomen, terwijl morgen Colo Colo uit bij Cobresal mag (hopen op puntverlies). Santiago Wanderers won thuis van O'Higgins met 1-0, terwijl de battle der universiteiten met 3-0 in het voordeel gewonnen werd door Universidad de Chile, waardoor de druk op Colo Colo er vol op staat om in het kielzog te blijven van de eerder genoemde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 november 2014 Share Geplaatst 1 november 2014 Als het een troost mag zijn: ik lees het altijd wel allemaal. Dus je post hier sowieso al niet voor niets :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 :biertje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 (bewerkt) Die gozer was toch een winger? Jep maar speelt tegenwoordig meer als Linksback in een wedstrijd doordat FC Nordjaelland met erg offensieve backs speelt .:) Verder vandaag twee leuke wedstrijden om 18.00 uur in Noorwegen. Stromsdoget-Molde en Odd Grenland-Rosenborg:huhu: 2 november 2014 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten