Jump to content

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo
 Share

Recommended Posts

Vannacht werd er weer gespeeld om de Chileense competitie. Universidad de Chile heeft uit bij Unión Española met 1-0 gewonnen door een goal van Gustavo Canales.. en HOE..

Stand is:

xgheef.png

Nummer 1 plaatst zich direct voor de Copa Libertadores.

Nummer 2 tot en met 5 moeten play-offs spelen voor het tweede ticket.

Verder is er nog een 3e ticket, die gegeven wordt aan het beste team overall in de Apertura en Clausura gecombineerd.

Haha ik zat die wedstrijd te kijken. Ik dacht, wat doet ie nou joh. :-D 5 tegen 3 en het dan zo uitspelen. :D

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; ben je fan van hun?

Ja absoluut. Na Valencia als nummer 1, absoluut Universidad de Chile. Ben ook afgelopen jaar naar een wedstrijd van ze geweest, heb shirts van ze en mijn familie is op mijn vader na allemaal fan. Mijn vader zelf heeft ironisch gezien dan ook voor Universidad gespeeld (in de jeugd though).

Ja absoluut. Na Valencia als nummer 1, absoluut Universidad de Chile. Ben ook afgelopen jaar naar een wedstrijd van ze geweest, heb shirts van ze en mijn familie is op mijn vader na allemaal fan. Mijn vader zelf heeft ironisch gezien dan ook voor Universidad gespeeld (in de jeugd though).

Mooi man, was een geweldige ervaring zeker? Lijkt me ook tof om eens zo'n wedstrijd te bezoeken. Sowieso dat ik ook ooit nog eens naar Boca-River ga, als voetballiefhebber moet je daar gewoon een keer bij zijn geweest volgens mij. Maar ook gewoon een andere willekeurige wedstrijd in Zuid-Amerika zou ik geweldig vinden. Zet ook wel eens willekeurig een stream aan als ik niks te doen heb 's nachts, altijd wel spektakel.

En het kan geen kwaad om zo nu en dan eens een tip over Chileens of ander Zuid-Amerikaans voetbal te posten in het TOTO-topic hoor. ;c;)

Jezus:-D ja dat is niet heel best nee..

[MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Diego Milito weer gescoord + geel in de klassieker van Independiente - Racing Club. Prima spitsengoaltje wel hoor. Werd wel 2-1, waardoor ze beiden nu 9p hebben uit 5 wedstrijden.

Verder zag ik dat een talent van Universidad Catolica naar Real Madrid Castilla zal gaan en onder Zidane zal komen te vallen. Ken hem niet goed genoeg hoor, maar altijd leuk.

Denemarken -21 speelt vandaag om 18.00 uur tegen de u21 van Rusland. Bij de u21 van Noorwegen wordt het uikijken naar de fm-helden Thomsen en Cornelius en eventueel Ulfe Bech.

Denemarken eerste elftal speelt vandaag om 20.00 uur tegen Turkije.

Noorwegen oefent vandaag op Wembley om 21.00 uur. Odegaard zou wel eens kunnen spelen, met DeLanlay en Elyounoussi spelen daar nog twee leuke spelers.

Edited by Jaspeeer123

Na 10 minuten zoeken toch een stream gevonden :D Voor Diegenen die willen volgen : -

Rustand 2-1 voor Denemarken.

Bij Denemarken ben ik onder de indruk van vestingaard( CV, tevens kapitein). Dat gaat een grote worden. Goed in positie kiezen, Fysiek prima, uitvoetballen meer dan degelijk. Daar zit ook mijn enige puntje van kritiek. Hij is soms te laks in het uitverdedigen. Als hij dat eruit krijgt zie ik hem binnen 2-3 jaar wel voor een subtopclub spelen zoals Arsenal, AC Milan of Marseille.

Danny Amankwaa is ook een talentje. Kan een actie maken, goede techniek alleen zijn body is nog wat min. Dit viel in deze wedstrijd op doordat hij alleen in de spits tegen twee Russische beren moest opnemen. Kwam erbij momenten niet aan te pas. Maar als die dan wisselde met Bech op de rechterflank zag je wel dat die de techniek en de snelheid heeft.

Bij Rusland ben ik wel fan van Nikitin(CV) kan ook wel een topper worden.

Op naar de tweede helft ! :).

Edit : Wedstrijd uiteindelijk geëindigd op 4-2 voor Denemarken. 2 van de 4 goals van Denemarken kwamen er na een stilstaande fase.

Edited by Mvdv
Stream

[MENTION=30564]Jaspeeer123[/MENTION];

Wat heb je met Denemarken?

Denemarken 1-2 Turkije (d)

Ik vind het gewoon een leuke competitie om te volgen. :D In elke ploeg daar staan wel 1 of 2 jongeren uit de eigen jeugdopleiding :).

Vandaag oefent de u21 van Noorwegen trouwens tegen de u21 van Portugal om 19.00 uur.

Edited by Jaspeeer123

Odegaard_O__O__O_ Wat een heerlijke steekballetjes door de defensie geeft die toch. Portugal heeft er geen antwoord op maar staat momenteel wel voor met 0-1 na een goal van Mané. Bakenga(ex-club Burgge) heeft trouwens een gele kaart gekregen voor mekkeren op de grensrechter. Heeft die zeker bij Brugge geleerd.:-D:-D Nog een opvallend feit: Jonas Svensson( door FM-spelers wel gekend) staat op de Rechtsachter.

Goal net bij Krasnodar - Moskou van Izmailov. Echt een briljante aanval. Leek op de goal van Arsenal tegen Norwich. Helemaal weggespeeld.

Wij zijn toch geen Russen joh.

Overigens Cop net gedebuteerd voor Kroatie :r kwam erin voor Modric. Lelijkste wissel van de afgelopen 10 jaar ofzo. Halilovic weer zn minuten gemaakt, mooi.

[MENTION=9127]Zokipfc[/MENTION]; [MENTION=15634]iSimic[/MENTION]; [MENTION=11915]palacio[/MENTION]; drop ff wat docu's jongens. Die nieuwe docu van City, Inside Manchester City ofzo, gaat 70% over Dzeko en Kolarov hahaha. Basketbal mag ook. Die van Drazen Petrovic was wel mooi.

Edited by Sanel

Goal net bij Krasnodar - Moskou van Izmailov. Echt een briljante aanval. Leek op de goal van Arsenal tegen Norwich. Helemaal weggespeeld.

:DDD

Wij zijn toch geen Russen joh.

Overigens Cop net gedebuteerd voor Kroatie :r kwam erin voor Modric. Lelijkste wissel van de afgelopen 10 jaar ofzo. Halilovic weer zn minuten gemaakt, mooi.

[MENTION=9127]Zokipfc[/MENTION]; [MENTION=15634]iSimic[/MENTION]; [MENTION=11915]palacio[/MENTION]; drop ff wat docu's jongens. Die nieuwe docu van City, Inside Manchester City ofzo, gaat 70% over Dzeko en Kolarov hahaha. Basketbal mag ook. Die van Drazen Petrovic was wel mooi.

[YOUTUBE]6sHWzjNo11E[/YOUTUBE]

Goede reeks dit. Als je een x tijd hebt raad ik je aan heel de reeks te bekijken. Na dit bekeken te hebben weet ik echt veel meer over 't voetbal toen.

• Tim' changed the title to Algemeen Buitenlands voetbal topic
  • Rogier. changed the title to Overig buitenlands clubvoetbal