Jump to content

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo
 Share

Recommended Posts

Nu las ik op Sportwereld dat de voorzitter van Partizan Dragan Djuric verklaard heeft dat Markovic via Chelsea naar Benfica gaat. ‘Chelsea zal hem de komende twee jaar uitlenen aan Benfica. Maar ik hoop dat er nog een kink in de kabel komt. Als Chelsea en Benfica niet tot een akkoord komen, kunnen wij hem misschien nog een tijdje huren van Chelsea.’

Klopt niet :)

AC Milan wil 15 miljoen neerleggen voor Halilovic. Na Boban een nieuwe Kroatische baas bij Milan?

En dit:

Ratko Buturovic Found Dead In His Hotel

Controversial Montenegrin businessman Ratko Buturovic is found dead in his hotel “Park” in Novi Sad, Serbia, according to Tanjug.

Serbian police will soon give more informations about this sad news.

Buturovic, also known as `Bata KanKan` was chairman of Serbian football club `Vojvodina` and the owner of many hotels in Serbia. He came to Serbia from Montenegro where he also was engaged in football-he was chairman of football club `Sutjeska`.

Well-known for his rather unconventional fashion style, Buturovic came on the Top ten insane football presidents by the famous whoateallthepiesblog.

Under his leadership Vojvodina became a serious rival to big Belgrade clubs, Partizan FC and Red Star.

Edited by palacio

Hoog transferbedrag zeg, lag deze speler nog zo lang vast ofso?

http://www.vi.nl/nieuws/242361/Servische-belofte-Markovic-wordt-concurrent-van-John.htm

Je moet weten dat de topclubs in de balkan functioneren als criminele organisaties ;) Ze worden gebruikt om geld wit te wassen, zijn in het bezit van mensen met een shady achtergrond, en maken volop gebruik van spelersmakelaars als Lemic, Damjanac of Ramadani, die enorm veel connecties hebben bij voetbalclubs. Dat is ook de reden dat die transferbedragen zo hoog zijn. Het meeste geld gaat naar allerlei tussenpersonen, misschien beland de helft bij de club, waarvan misschien 10-20% van het originele transferbedrag in de clubkas terecht komt.

Markovic zou al 2 jaar geleden verkocht zijn, op zijn 16e verjaardag. Hetzelfde gebeurde met Nastasic en Savic, die al stiekem aan Fiorentina en City verkocht werden, een jaar voordat de transfer officieel zou zijn.

Partizan zelf heeft weinig met de transfer te maken. Djuric laat Ramadani en Damjanac hun werk doen en hij krijgt vervolgens zijn deel van de buit op zijn priverekening gestort, samen met de andere 50 bloedzuigers die in het bestuur zitten.

En oh ja, Zvezda kapotgemaakt, 12e titel op rij ;c Deze jongens gaan de Final 4 van de Euroleague halen volgend seizoen, mark my words!

6b7909404a404fb4cab7a1999da39c8e.gif

Edited by Zokipfc

Markovic en Djuricic zijn grote talenten die veel gaan bijbrengen aan het elftal ... De broer van Matic wordt gehaald om duidelijke redenen en Sulejmani is gewoon gratis transfer voor dat soort speler...

Wat ben ik benieuwd om deze twee jongens ook echt te zien spelen ...

djuricic2dr.jpg

markovic3dr.jpg

Ik geloof het niet en dit gaat ook niet door denk ik, maar Fabio Coentrão zou Monaco en Chelsea geweigerd hebben ... Om terug te keren naar Benfica ! Hij wil zelfs een deel van zijn loon inleveren om terug te keren. Dit zou fantastisch zijn, maar financieel niet haalbaar denk ik

Als Cardozo vertrekt is het financieel gewoon mogelijk lijkt me.

Cardozo pakt 1.7 miljoen per jaar en Coentrao 2.5 per jaar qua loon ... De verkoop van Cardozo is al uitgegeven met de aankoop van Djuricic en Markovic ... Maar Garay en Gaitan gaan nog vertrekken en er wordt bespaard op het loon van Aimar ... Het is er, maar er wordt geen 17 miljoen uitgegeven

He kan iemand mij uitleggen waarom Serviërs duim, wijs - en middelvinger opsteken tijdens het volkslied? Dus '3' gebaren? Vraag me dit al lang af.

Het heeft met geloof te maken. Maar kan ook soms opgevat worden als iets nationalistisch.

[MENTION=3816]Sanel[/MENTION];

Doet me denken aan wanneer Sanel het woord "bre" ging gebruiken, iets wat men alleen in Servie doet :-D

Dat 3 vingers gedoe is in de jaren '90 begonnen met een van de nationalistische bewegingen die Joegoslavie hebben kapotgemaakt. Vuk Draskovic en zijn partij gingen het in de jaren '90 gebruiken. Een vinger voor de heilige Sveti Sava, een vinger voor de bekende schrijver Njegos, en een vinger koning Karadjordje. In de balkan oorlogen is dit het symbool geworden van het Servische volk, samen met http://www4.slikomat.com/09/0114/5bq-360px-.png

Met de NATO bombardementen in 1999 is het alleen nog maar populairder geworden, en het is nu heel mainstream.

Zelf vind ik het belachelijk, want dit teken werd als eerste gebruikt door mensen die (in)direct verantwoordelijk waren voor duizenden doden. Maar goed, het is nu in en de meeste mensen tonen de drie vingers om te laten zien dat ze trots zijn op hun land en bedoelen er verder niks mee.

• Tim' changed the title to Algemeen Buitenlands voetbal topic
  • Rogier. changed the title to Overig buitenlands clubvoetbal