De Stroot Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Niet zo heel raar als je 2 punten achterstaat. Jesus had het gewoon prima gedaan, tot die Kelvin die bal er zo heerlijk inschiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Mwoh, dat heeft benfica aan zichzelf te danken. Heb niet echt een voorkeur gehad totdat ik 2-3 van die 'toppers' daar in Portugal zag. Tuurlijk denkt die Jesus niet aan klantenbinding als die met zo'n tactiek tevoorschijn komt, maar wat hij laat zien kan Maaskant ook. Dat die tegen die nikszeggende clubjes dan superaanvallend speelt zal mij een worst wezen. Je moet in de topwedstrijden ook laten zien dat je wilt winnen, ik heb nu meer het gevoel dat ik het Portugese equivalent van steve mcclaren heb gevonden. Ik zeg hiermee niet dat Porto de sterren van de hemel speelt of iets dergelijks, maar zij gingen in ieder geval met een aanvallend idee de wedstrijd in, daar verdien je bij de neutrale meute sneller respect mee. Voor Porto was het gisteren een kwestie van alles of niets en wij hebben ongeluk gehad ... Tikkeltje geluk is genoeg om titel te winnen maar dat tweede doelpunt zit mij dwars en vooral het feit waarom Artur hem niet verdedigde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 De man die een kleine verrassing krijgt is Porto aanhanger en heeft het dubbel en dik verdiend ... Slaapwel ! [YOUTUBE]xahZITY6ZMc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Huhuhuhu. Wat gebeurt er nu precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Wat een stoot :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Haha een beste tik :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ganso Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Voor Porto was het gisteren een kwestie van alles of niets en wij hebben ongeluk gehad ... Tikkeltje geluk is genoeg om titel te winnen maar dat tweede doelpunt zit mij dwars en vooral het feit waarom Artur hem niet verdedigde Is niet de eerste keer dat ie dat doet, toen ze in het emirates stadium (maar dan die van benfica) tegen Porto speelde had die ook al zo'n rare actie waar een goal uit kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 (bewerkt) Huhuhuhu. Wat gebeurt er nu precies? Iedereen zit rustig de wedstrijd te bekijken ( Porto en Benfica naast mekaar ) en ineens komt die gast uitdagen en spreekt die de verkeerde zwarte aan :D:D Is niet de eerste keer dat ie dat doet, toen ze in het emirates stadium (maar dan die van benfica) tegen Porto speelde had die ook al zo'n rare actie waar een goal uit kwam. Dat was toen dom balverlies van hen en Jackson scoorde ... Hier treft hij minder schuld, maar voor mij wordt hij hier niet vrijgesproken op dat schot ( overigens zeer knappe goal ) 13 mei 2013 bewerkt door Peterzinho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ganso Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 vandaag zeiden ze op de vi website dat die jorge jesus een tactisch meesterbrein is, stelletje debielen daar zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Reports in Croatia today claim Tottenham are closing in on their first summer transfer: NK Split’s 19-year-old striker Ante Rebic for 6 million euros. Spurs have reportedly made their bid after tracking the young forward for some time and the north London side look set to beat off competition from Parma for Rebic. Parma reportedly offered 2.5 million euros but Spurs have made a breakthrough in the last few days for a player that has also been linked to Bayern Munich and AC Milan. Rebic has emerged into the NK Split side over the past few seasons and truly made his breakthrough in 2013/2014. The seemingly Spurs bound forward has scored 10 goals in 24 appearances this season for a side third in the Croatia top division – currently two points ahead of their more famous local rivals Hajduk Split. Rebic, 19, is considered a strong striker who can score as well as provide goals. Video footage below. With Tottenham struggling for goals from the likes of Emmanuel Adebayor and Jermain Defoe this season, it seems likely Andre Villas-Boas will be beefing up his striking options this summer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 (bewerkt) Zeer leuke speler die ook naar veel clubs kan. Liever naar het buitenland dan naar Dinamo, 6 miljoen is trouwens wel heel veel. Blijft ook pijnlijk dat die jongen dus gemist is door Hajduk Split. Las ook dat Borussia, Bayern, Napoli en AS roma ook hem willen hebben. 15 mei 2013 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Hopen dat Split dat geld wel goed investeert, al acht ik de kans klein :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Ik zit te kijken naar Lok. Zagreb - Dinamo Zagreb. Kramaric vs. Dinamo. Die Kramaric moet ook een keer gekocht worden zeg, maakt heel de Kroatische comp stuk. Pfffffffff Lokomotiva al 1-0 voor :-D na 3 min. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Als Dinamo slim is halen geven ze hem volgend jaar gewoon een kans. Heeft nog een 3 jarig contract bij Dinamo en na dit jaar heeft hij echt wel laten zien een kans te moeten krijgen. Begrijp dan ook niet dat Vukusic altijd wel bij de Kroatische selectie zat en Kramaric niet. Kramaric heeft ook 3 keer meer gescoord in de competitie dan de topscoorder bij Dinamo. 15 doelpunten en 8 assists in totaal. Hajduk ook weer eens gewonnen. Mocht ook wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ganso Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Dinamo toch nog 1-2. Zal vast weer een luchtje aan zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Dinamo toch nog 1-2. Zal vast weer een luchtje aan zitten. Omdat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ganso Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Omdat dat met Dinamo wel vaker het geval is. Ik volg niet heel veel wedstrijden van Dinamo, maar die tegen Ludogorets begin dit seizoen in de CL zat ik mee te kijken en daar was toch echt iets niet helemaal 100%. Sammir die zijn tegenstander een gebroken neus slaat, waarna hetzelfde slachtoffer zijn tweede geel krijgt omdat het een schwalbe zou zijn geweest, de niet gegeven penalty's aan Ludogorets, 5 minuten extra tijd en de winnende goal in de 98e minuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Je weet dat het kampioenschap al gespeeld is he? Enfin, vanavond is de de derby, en ik kan het toch niet laten om me niet mee te laten slepen door de euforie... Zvezda gaat kapot vanavond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 [MENTION=9127]Zokipfc[/MENTION]; In je dromen . Zvezda gaat Partizan kapot maken:banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 http://www.youtube.com/watch?v=DKdr22IZCIA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 (bewerkt) (d) :-D:-D 18 mei 2013 bewerkt door Zokipfc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 (bewerkt) Laat Zvezda vandaag maar winnen. Zou het wel mooi vinden als zij dit jaar kampioen worden. Laatste keer was toch in 2007? Is het bij deze wedstrijd altijd zo druk of komt het nu omdat het zo'n belangrijke wedstrijd is? Hehehe, lekker sfeertje weer hoor. Dit is echt een wedstrijd waar ik ooit naartoe wilt. Lijkt me echt tof, vooral als het zo'n belangrijke is. Moet snel wat servische vrienden maken dan. 18 mei 2013 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 (bewerkt) Hehe had ook een printscreentje gemaakt maar ziet er niet zo dik uit. 1-0 Partizan. Meer dan terecht. Ben na de 30ste minuut gaan kijken maar heb geen fatsoenlijke aanval van Zvezda gezien. Ook geen kans eigenlijk. 18 mei 2013 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Gefeliciteerd met de titel Zoran. Alweer... Gatverdarre zeg, maar wat een vrije trap. Pff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten