Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hey, nog zo eentje die nog altijd niet kan verteren dat Portugal Nederland de laatste, wat was het, 5 matchen op grote toernooien altijd overklaste?

overklaste niet echt, WK06 leek nergens op van beide kanten, 1 lucky shot van Maniche, EK12 werd Portugal vol geholpen omdat Nederland volgensmij met 2 doelpunten verschil moesten winnen of zo, Portugal kon lekker counteren met Ronaldo en Nani, dat noem ik niet overklassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was ook maar een beetje aan het trollen Stroot. Net als jij.

Exact, maarja Nederland word er wel elke keer uitgeflikkerd door de Portugezen, ook EK2004 enzovoort, doet pijn :cry:

Maar ik had het ook meer over die diepgewortelde schwalbes en naaicultuur die nog erger is dan in Spanje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom die euforie ? Benfica speelde fucking shit en het gelijkspel is meer dan ze verdienden ! Bende tamme zakken die niet liepen ... Maar dit verandert echter niets : Porto moet zaterdag winnen en wij niet, wij staan eerste met twee punten voorsprong ! Op laatste speeldag ontvangen wij de voorlaatste of laatste en Porto gaat naar de derde die nog niet zeker is van CL-plek

:LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey, nog zo eentje die nog altijd niet kan verteren dat Portugal Nederland de laatste, wat was het, 5 matchen op grote toernooien altijd overklaste?

Uitschakeling van AZ door Sporting, halve finale Uefa Cup is ook zuur in de laatste minuut ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het allebei kutploegen, sowieso Portugal is een gaylandje. Maarja Benfica mag hem dan nog wel winnen, die coach van Porto zat echt debiel te doen. En die Jesus vind ik wel een baas op zich.

Jij hebt die Jesus zeker nooit aan het werk gezien?

[YOUTUBE]gmoAZIY3pu0[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Peterzinho zal wel ergens liggen janken nu. Hoe kan dit ook? Het grote Benfica? Nou het "grote" Benfica zou geen countervoetbal spelen. Laffe ploeg zeg, bah.

Vond het in elk geval veel beter dan Arsenal en Club.

Benfica heeft verloren en kampioenschap is waarschijnlijk ! Zeer pijnlijke realiteit na een bijna perfect seizoen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ff een update'je over Lech Poznan, voor de liefhebber. Lech staat op dit moment tweede na 26 wedstrijden van de 30 te spelen met 57 punten. Legia Warschau staat eerste met 59 punten, de titelstrijd is dus volledig open en zal ook tussen Lech en Legia gaan want de nummer 3 (Piast Gliwice) staat op 41 punten. Tering hard hopen dat er weer een kampioenschap voor Lech in zit.

De Ultras hadden er weer zin in vrijdag, in de 4-0 gewonnen wedstrijd tegen Widzew Lodz:

966750_10151379422972061_156579696_o.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook een hele goede verliezer :)

Vitor Pereira gelooft niet meer in een prolongatie van de landstitel van FC Porto. De titelverdediger van Portugal heeft, met nog drie speeldagen te gaan, een achterstand van vier punten op koploper Benfica. FC Porto verloor dit seizoen niet een keer, maar de rivaal uit Lissabon haalde nog meer punten uit de eerste 27 competitieduels. Volgens Pereira, de ex-assistent van André Villas-Boas, worden as Aguias echter een handje geholpen.

"Ik zou graag een eerlijke, een zeer eerlijke competitie willen zien, maar mijns inziens is het heel vies geworden", verzekerde Peirera. "Vies, vies, vies na de wedstrijd van twee speeldagen geleden tussen Benfica en Sporting Portugal." Pereira claimt dat diverse scheidsrechterlijke beslissingen in de derby in het voordeel van Benfica waren. De lijstaanvoerder won de krachtmeting met 2-0.

"Op dit moment, en na die wedstrijd in Lissabon, denk ik niet dat we nog om de titel strijden", verzekerde Pereira. "Ik denk niet dat Estoril komend weekeinde bij Benfica wint. Op de een of andere manier zullen de drie punten daar blijven." Hoewel Benfica op de een na laatste speeldag nog naar Oporto moet, gelooft Pereira er niet meer in dat FC Porto 'tot de laatste speeldag' om de landstitel zal strijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die coach van Porto vind ik wel wat hebben. Straalt wat uit.

Wordt waarschijnlijk de opvolger van Moyes bij Everton ... Twee keer kampioen worden zegt niets, indien hij resultaten haalt bij Everton dan verander ik mijn mening ... Tot dan : slechte coach, tactisch zwak en mag vooral Pinto da Costa dankbaar zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwoh, dat heeft benfica aan zichzelf te danken. Heb niet echt een voorkeur gehad totdat ik 2-3 van die 'toppers' daar in Portugal zag. Tuurlijk denkt die Jesus niet aan klantenbinding als die met zo'n tactiek tevoorschijn komt, maar wat hij laat zien kan Maaskant ook. Dat die tegen die nikszeggende clubjes dan superaanvallend speelt zal mij een worst wezen. Je moet in de topwedstrijden ook laten zien dat je wilt winnen, ik heb nu meer het gevoel dat ik het Portugese equivalent van steve mcclaren heb gevonden.

Ik zeg hiermee niet dat Porto de sterren van de hemel speelt of iets dergelijks, maar zij gingen in ieder geval met een aanvallend idee de wedstrijd in, daar verdien je bij de neutrale meute sneller respect mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites