Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Belangrijke speeldag.

Wij om 14:00 uit tegen Kasimpasa, de nummer 5.

Muslera, Kutlu, Kaan, Nelsson, Kohn, Torreira, Demirbay, Baris, Mertens, Kerem, Icardi

@La Pulga Ziyech heeft net laatst voor het eerst 20 min gespeeld, na 3 maanden geblesseerd te zijn geweest. 

En dan vanavond Trabzonspor, de nummer 3 tegen Fenerbahce, de nummer 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

2 uur geleden zei La Pulga:

@cimbomcu Moet een makkie worden vandaag toch? Waarom geen Ziyech in de basis? Jammer dat het niet op tv komt.

Zolang de rest fit is, zie ik Ziyech geen basis starten hoor. 

Worden hier en daar weggespeeld. Weer zo een enorm matige wedstrijd. Bah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een overwinning :<  

0-1 Mertens '27

1-1 own goal '34

1-2 Icardi '48

2-2 Kara '57

3-2 Da Costa '77

'81 rood en penal, Icardi mist penal

3-3 Icardi '83

3-4 Vinicius '90

Ziyech viel goed in. 

@Acquafresca

verdedigend was het niet soeps, maar goed, je wint deze moeilijke uitpot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bogatyr:

Wat gebeurde er juist?

Fener spelers waren aan het vieren dat ze gewonnen hadden, fans kwamen het veld op. Hier wat beelden in de spoilers

Spoiler

image.png?ex=6609c56c&is=65f7506c&hm=6c05460d0331c849707bf78bd60b2716fe7307047464e5e93d559faec58ca07c&

GI5ggkKXIAIhdVQ.png?ex=6609c5b2&is=65f750b2&hm=15a2f4aa17f881eb2f754e2537940854ffb8a79f9e53aa9c05289dc4bccfefd7&

GI5hrG9WIAAeoOu.png?ex=6609c5f0&is=65f750f0&hm=db9ce029d01f3a2f47130a53cd37d25b5c73db5682ce38bc29b068cd18cd772b&

GI5hHcmX0AAwam2.png?ex=6609c879&is=65f75379&hm=0c90e957427488437df61d0daff33ef1b283de1a25ba0c0c35a277ca607fda21&

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-3-2024 om 21:35 zei sennid:

@cimbomcu Serieuze vraag, Wat zijn de consequenties van wat er bij Trabzon -Fener is gebeurd? Ben daar wel benieuwd naar. En wat er vooral nu in het nieuws rondgaat.

Ja goede vraag, oprecht geen idee.

Kijk, Fener is de meest gehate club in Turkije en zeker bij Trabzon. En natuurlijk als Gala fan draag ik ze nou ook niet bepaald een warm hart toe, en hoopte ik natuurlijk dat Trabzon zou winnen van ze ivm titelstrijd.

Maar wat hier gebeurt is schandalig en ik ben blij dat Fener heeft gewonnen van dat zielige clubje die denkt dat ze wat zijn. Dit kan gewoon niet waar wezen, wat een aanfluiting.

Ik vind ook behalve dat ze Trabzon straf moeten geven, dat ze van mij part die scheidsrechter ook even lekker schorsen. Wat een ontzettende lafaard. Die achterlijke gladiool, laat gewoon nog door voetballen terwijl er een fakkel in de 16 meter ligt. 

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei cimbomcu:

Ja goede vraag, oprecht geen idee.

Kijk, Fener is de meest gehate club in Turkije en zeker bij Trabzon. En natuurlijk als Gala fan draag ik ze nou ook niet bepaald een warm hart toe, en hoopte ik natuurlijk dat Trabzon zou winnen van ze ivm titelstrijd.

Maar wat hier gebeurt is schandalig en ik ben blij dat Fener heeft gewonnen van dat zielige clubje die denkt dat ze wat zijn. Dit kan gewoon niet waar wezen, wat een aanfluiting.

Ik vind ook behalve dat ze Trabzon straf moeten geven, dat ze van mij part die scheidsrechter ook even lekker schorsen. Wat een ontzettende lafaard. Die achterlijke gladiool, laat gewoon nog door voetballen terwijl er een fakkel in de 16 meter ligt. 

Heb het laatste stukje gekeken ja en die speler staat te zwaaien met die fakkel van gaan we nog wat doen? Iedereen bekogeld met glazen/flessen maar gewoon door blijven voetballen.

Ik ben benieuwd of Fener nog straf gaat krijgen omdat ze fans hebben belaagd. Dat zal wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei cimbomcu:

Vnv 20:30

Galatasaray - Fenerbahce. Ook live op Ziggo.

De Super Cup, niet in Saoedi-Arabië maar gewoon zoals het hoort in Turkije.

Super Cup? Is dat de bekerwinnaar tegen de kampioen van vorig jaar nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Beppu:

Super Cup? Is dat de bekerwinnaar tegen de kampioen van vorig jaar nog?

Yes.

Zou in december gespeeld worden, maar toen wilden de clubs niet voetballen in Saoedi Arabië.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei cimbomcu:

Yes.

Zou in december gespeeld worden, maar toen wilden de clubs niet voetballen in Saoedi Arabië.

Oh ja, dat weet ik nog wel. Ook apart dat het in december gespeeld wordt trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites