Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Letterlijk de eerste twee voetbalfilmpjes die ooit op internet zag. :<:<

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; overigens vind ik ook dat je je oude ava weer moet doen. El Payaso en Romy. :<:<

Ja.. Daar is ook maar één antwoord op'; _O_.

Bedoel je deze ava, of die ik hiervoor had?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei River nu al 2x verloren van Boca in de voorbereiding waaronder 1x 5-0 :saywhat: Nu zegt de voorbereiding niet zo heel veel, maarja 5-0 verliezen van een team wat normaal gesproken iets minder is, is toch vrij fors. Wel grappig dat dat daar kan, Boca en River in vriendschappelijke wedstrijden. Stel je voor dat Ajax en Feyenoord dat zouden doen....onmogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei River nu al 2x verloren van Boca in de voorbereiding waaronder 1x 5-0 :saywhat: Nu zegt de voorbereiding niet zo heel veel, maarja 5-0 verliezen van een team wat normaal gesproken iets minder is, is toch vrij fors. Wel grappig dat dat daar kan, Boca en River in vriendschappelijke wedstrijden. Stel je voor dat Ajax en Feyenoord dat zouden doen....onmogelijk.

Het is wel een vriendschappelijke wedstrijd, maar in de vorm van een toernooi die traditioneel ter voorbereiding wordt gehouden in Argentinië. Hoe dan ook, die 5-0 is de wereld over gegaan. Zijn veel mooie memes over gekomen. Zal morgen als ik de tijd heb wel even kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof dat ik binnenkort FOX Sports heb. Gaaf man, bedankt voor het melden :)

[MENTION=1513]niels1992[/MENTION]; ik mention jou ook maar even.

Thanks, maar helaas heb ik alleen FOX Sports Eredivisie, dus dat wordt weer een stream als ik ga kijken. Dan pak ik wel een zuid-amerikaanse stream, want door zo'n dooie Nederlandse commentator + het late tijdstip zal ik waarschijnlijk weinig wedstrijden uitkijken :p :zzz:

Volgende week begint de Argentijnse competitie weer. 30 teams, dus genoeg te zien!

Trouwens [MENTION=4486]Montass[/MENTION], ben je van plan om de Copa America te bezoeken, aangezien het dit jaar in Chili is?? lijkt me wel gaaf./

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou heel graag willen, maar dat gaat het niet worden helaas. Dan kan ik namelijk niet naar Chili in november/december waar ik heel graag vanaf Vuureiland/Patagonië naar boven wil gaan via Sur Chico. Vind ik net even wat gaver dan voetbal, waar ik toch wel wakker voor ga blijven.

En ja, Nederlands commentaar zit ik niet op te wachten nee. Ik zou het supergaaf vinden als je via die FOXSPort app Spaanse commentaar kon kiezen, want in Zuid-Amerika hebben ze dat ook. Veel gaver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aah ja logisch! Ik ga aankomende zomer weer voor een onbepaalde tijd naar Argentinië, dus hopelijk weer een paar wedstrijden meepakken. Colon Santa Fe is de club van mijn schoonvader en Union Santa Fe de club van zijn broer. Zou mooi zijn als ik die kan bezoeken :p Helaas ben ik denk net niet op tijd klaar met school om nog de mogelijkheid te hebben om naar chili te gaan voor de copa.

Maar Goed, vanavond de eerste wedstrijd van de Recopa Sudamericana, zeg maar de Zuid-Amerikaanse variant van de Europese supercup. De winnaar van de Z.A. champions league, Copa Libertadores = San Lorenzo de Almagro, tegen de winnaar van de Z.A. Europa league, de copa Sudamericana, Riverplate! Een echte porteño derby dus (beide uit Buenos Aires).

Het wordt een dubbele ontmoeting, met vanavond Riverplate als gastheer.De wedstrijd begint om 01:00. De return is donderdag 12 feb om 01:00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaaf om te horen kerel :). Ik heb mijn vermoeden even moeten bevestigen via Google Maps, maar Santa Fe ligt dus op een soort driehoek van steden met Cordoba en Rosario. Zullen wel ongelofelijke derby's zijn daar. Jammer dat Colon niet heel veel voorstelt daar, zoals een Rosario of Newells.

Misschien zo dus nog even de Ida kijken. Klein uurtje nog.

Wanneer ga je daar wonen ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet of het al bekend was, maar ik hoor net dat FOX de Copa Libertadores gaat uitzenden. Wel cool opzich.

Ja was al even bekend, maar inderdaad wel mooi! Heb nog geen wedstrijd gezien i.v.m. het late tijdstip, maar ik vrees vooral voor de Nederlandse commentatoren.....Ik hoop niet dat ze zo'n top evenement verzieken met Leo Driessen ofzo of Leo Oldenburger. Van mij mogen ze gewoon het Spaanse/Portugese commentaar doorsturen :p dat zorgt wel voor een hogere belevingsfactor, of je het nou verstaat of niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Simpel gezegd; met een Nederlandse commentator blijf ik niet wakker. Met een Spaanse commentator zit ik zelfs tijdens de rust nog op het puntje van mijn stoel. Geweldig die beleving. Alhoewel ook Wim Kieft of Sierd de Vos mag komen becommentariëren hoor.

Dit weekend overigens de eerste overwinning van Universidad de Chile sinds 6 wedstrijden. Ze bivakkeerden op de 17e plaats (van de 18) en staan nu 13e. Het gat naar boven is weliswaar niet groot, maar er zijn al 8 van de 17 wedstrijden gespeeld en zelf spelen ze ook niet zo geweldig. Van kampioen naar de één na laatste plaats. Het was de laatste tijd ook niet voor niets stil van mijn kant :r.

Link naar opmerking
Deel via andere websites