delichris 1,264 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Een goede start van het seizoen, maar zonde van de blessures. Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 3,080 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Prima start, maar hopelijk gaan die blessures je niet de das om doen! PS: Stoor jij je niet aan het feit dat er geen logo's zijn? Ga die 's downloaden Quote Link to post Share on other sites
JordiW. 384 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Goede start van het seizoen. Balen van de vele blessures, hopelijk gaat het de resultaten niet te veel beïnvloeden komende periode. Quote Link to post Share on other sites
Messidona 77 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Geen mooie clubkeuze al ben ik wel blij om meer verhalen met Belgische clubs te zien hier! Nette resultaten, mooi ook dat je net niet van Gent kan winnen. Nochtans de makkelijkste ploeg om te verslaan, allez, in het echte leven toch :( Quote Link to post Share on other sites
FC Bruges 15 Gepost November 29, 2020 Author Share Gepost November 29, 2020 12 minuten geleden zei Messidona: Geen mooie clubkeuze al ben ik wel blij om meer verhalen met Belgische clubs te zien hier! Nette resultaten, mooi ook dat je net niet van Gent kan winnen. Nochtans de makkelijkste ploeg om te verslaan, allez, in het echte leven toch :( Haha, beetje rivaliteit mag hé. Inderdaad leuk de verhalen van belgische clubs. Ik moest altijd winnen, geloofelijk. Inderdaad in real life ist echt triestig wat er gebeurd, ik had dit echt niet verwacht, ook de trainerssaga. Jij hebt dat ook mooi uitgeicht in je verhaal! Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,336 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Keurige resultaten Quote Link to post Share on other sites
FC Bruges 15 Gepost November 29, 2020 Author Share Gepost November 29, 2020 Club Brugge in de maand oktober Slechts 3 wedstrijden deze maand want er was int begin van de maand interlandvoetbal. Met OHL kregen we een 'opwarmertje, daarna de topper tegen Standard die 3de stond. We sloten de maand af tegen Charleroi een subtopper We spelen attractief en aanvallend voetbal, dit was ook zo thuis tegen OHL, al snel kwamen we op voorsprong in 5' via strafschop die Schrijvers knap binnentrapte, 5' later stond het al 2-0 via een ow-goal, in minuut 19 wist Dennis al de aanwezige fans te verwennen met de 3-0. Geen saaie eerste helft, want op het halfuur maakte Okereke de 4-0, Al Tamaris scoorde nog tegen op de counter, en Vormer zette de eindstand nog voor de rust al op het bord. Na het gelijkspel in de vorige topper tegen AA Gent wou ik deze topper toch wel winnen. Op sclessin is dat nooit simpel. De eerste 20 minutensprong ik al bijna uit mijn vel, dominatie troef maar ik kreeg zo het gevoel als tegen Gent dat we weer veel energie verbruiken zonder resultaat. En dan na 25' trapt Okereke de bal binnen, een vreugde dansje! 4' later maakt Dennis al de 0-2. Dit zouden we niet meer uit handen geven dacht ik. Vanaken scoort nog voor de rust de 0-3. Met 0-3 in sclessin de kleedkamer ingaan is super, ook met het 67% balbezit en geen enkele trap richting Mignolet. Vlak na de rust laten we ons verrassen door Cimirot en hebben we opnieuw een tegendoelpunt tegen wat ik lever vermijd. Diezelfde Cimirot zorgt ervoor dat Lang foutief gestopt word in de 16, Vanaken zet die foutloos om. We blijven drukken maar een uitstekende Bodart voorkomt een verdere afstraffing. Tegen Charleroi een forfaitscore, aan Pennetau heeft het niet gelegen, Okereke vind 2 x het doel, Mata maakt de 3-0, Charleroi maakt nog een eigen doelpunt en het hoogtepunt is een afstandschot van Rits, lekker op de slof maakt hij de 5-0 Een tevreden coach met het spelbeeld, en dat we vlot de goal vinden ondanks de blessures @Vlonkie @mattihamstra @Marius @Fantasy @spaansetukker @DGremlin @RubenS2 @komodo25 @JordiW. @delichris @chrisje1993 @V-Traxx @Rossi Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 714 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Ik zie de laatste twee updates opnieuw niks van je afbeeldingen helaas. Kan je die eens op een andere manier proberen uploaden? Quote Link to post Share on other sites
Vlonkie 178 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 keurig resultaat bij Standard Quote Link to post Share on other sites
JordiW. 384 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Je spelers weten de weg naar het doel gemakkelijk te vinden, heerlijke uitslagen! Quote Link to post Share on other sites
FC Bruges 15 Gepost November 29, 2020 Author Share Gepost November 29, 2020 29 minuten geleden zei RubenS2: Ik zie de laatste twee updates opnieuw niks van je afbeeldingen helaas. Kan je die eens op een andere manier proberen uploaden? Ruben ik laad je op via mupload, via welke site doe jij het? dan kijk ik er eens voor Quote Link to post Share on other sites
mattihamstra 165 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 (edited) Zuur van de blessures maar heel aardige start gedraaid met prima uitslagen Edited November 29, 2020 by mattihamstra Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,336 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Prima resultaten wederom Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,264 Gepost November 30, 2020 Share Gepost November 30, 2020 Drie hele fijne overwinningen gepakt hoor. Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 714 Gepost November 30, 2020 Share Gepost November 30, 2020 11 uur geleden zei FC Bruges: Ruben ik laad je op via mupload, via welke site doe jij het? dan kijk ik er eens voor Ik plak ze gewoon rechtstreeks in mijn post Quote Link to post Share on other sites
spaansetukker 237 Gepost November 30, 2020 Share Gepost November 30, 2020 Drie nette overwinningen! Quote Link to post Share on other sites
Marius 691 Gepost November 30, 2020 Share Gepost November 30, 2020 Goed bij schot! Knap om dat ook tegen een ploeg als Standard te kunnen. Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 3,080 Gepost November 30, 2020 Share Gepost November 30, 2020 Wat een overtuigende zeges, heerlijk! Quote Link to post Share on other sites
DGremlin 137 Gepost November 30, 2020 Share Gepost November 30, 2020 Dat gaat wel overdreven vlot hoor Quote Link to post Share on other sites
V-Traxx 144 Gepost November 30, 2020 Share Gepost November 30, 2020 De overwinning op OHL gun ik je niet :D, verder zet je mooie resultaten neer. Quote Link to post Share on other sites
FC Bruges 15 Gepost November 30, 2020 Author Share Gepost November 30, 2020 @Vlonkie @mattihamstra @Marius @Fantasy @spaansetukker @DGremlin @RubenS2 @komodo25 @JordiW. @delichris @chrisje1993 @V-Traxx @Rossi Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,336 Gepost November 30, 2020 Share Gepost November 30, 2020 Met de Russen uitvechten wie 2e wordt Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,264 Gepost November 30, 2020 Share Gepost November 30, 2020 Een pittige loting voor Club. Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 714 Gepost November 30, 2020 Share Gepost November 30, 2020 Zoals je zelf al aangeeft een haalbare loting voor de club van mijn hart! Quote Link to post Share on other sites
JordiW. 384 Gepost November 30, 2020 Share Gepost November 30, 2020 Dat wordt waarschijnlijk strijden met Zenit om plek twee. Chelsea wordt waarschijnlijk wel eerste. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts