Jump to content

Sir Vanparys

Recommended Posts

• Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja da's heerlijk hé, in oktober IRL ook in het stadion mogen meemaken die 2-1 winst tegen Club   Wat een voorsprong in de competitie, en de beker binnenhalen is ook lekker. Bayern is natuur

Aanstelling Diego Vanparys   Acht je kampioen worden in de JPL, de finale van  de beker en de groepsronde van de Champions League behalen effectief ook haalbaar?   Ik denk dat dit

Bah een verhaal met Club.. wie zit daar nu op te wachten?    Veel succes (maar toch maar niet teveel ook  )

12 minuten geleden zei Messidona:

Geen mooie clubkeuze :P  al ben ik wel blij om meer verhalen met Belgische clubs te zien hier! Nette resultaten, mooi ook dat je net niet van Gent kan winnen. Nochtans de makkelijkste ploeg om te verslaan, allez, in het echte leven toch :( 

Haha, beetje rivaliteit mag hé. Inderdaad leuk de verhalen van belgische clubs. Ik moest altijd winnen, geloofelijk. Inderdaad in real life ist echt triestig wat er gebeurd, ik had dit echt niet verwacht, ook de trainerssaga. Jij hebt dat ook mooi uitgeicht in je verhaal!

8gg0gn3uz9nsx.png

Club Brugge in de maand oktober

Slechts 3 wedstrijden deze maand want er was int begin van de maand interlandvoetbal. Met OHL kregen we een 'opwarmertje, daarna de topper tegen Standard die 3de stond. We sloten de maand af tegen Charleroi een subtopper

yc3pez.png

We spelen attractief en aanvallend voetbal, dit was ook zo thuis tegen OHL, al snel kwamen we op voorsprong in 5' via strafschop die Schrijvers knap binnentrapte, 5' later stond het al 2-0 via een ow-goal, in minuut 19 wist Dennis al de aanwezige fans te verwennen met de 3-0. Geen saaie eerste helft, want op het halfuur maakte Okereke de 4-0, Al Tamaris scoorde nog tegen op de counter, en Vormer zette de eindstand nog voor de rust al op het bord.

Na het gelijkspel in de vorige topper tegen AA Gent wou ik deze topper toch wel winnen. Op sclessin is dat nooit simpel.

De eerste 20 minutensprong ik al bijna uit mijn vel, dominatie troef maar ik kreeg zo het gevoel als tegen Gent dat we weer veel energie verbruiken zonder resultaat. En dan na 25' trapt Okereke de bal binnen, een vreugde dansje!

4' later maakt Dennis al de 0-2. Dit zouden we niet meer uit handen geven dacht ik. Vanaken scoort nog voor de rust de 0-3. Met 0-3 in sclessin de kleedkamer ingaan is super, ook met het 67% balbezit en geen enkele trap richting Mignolet.

Vlak na de rust laten we ons verrassen door Cimirot en hebben we opnieuw een tegendoelpunt tegen wat ik lever vermijd.

Diezelfde Cimirot zorgt ervoor dat Lang foutief gestopt word in de 16, Vanaken zet die foutloos om. We blijven drukken maar een uitstekende Bodart voorkomt een verdere afstraffing.

Tegen Charleroi een forfaitscore, aan Pennetau heeft het niet gelegen, Okereke vind 2 x het doel, Mata maakt de 3-0, Charleroi maakt nog een eigen doelpunt en het hoogtepunt is een afstandschot van Rits, lekker op de slof maakt hij de 5-0

Een tevreden coach met het spelbeeld, en dat we vlot de goal vinden ondanks de blessures

@Vlonkie @mattihamstra @Marius @Fantasy @spaansetukker @DGremlin @RubenS2 @komodo25 @JordiW. @delichris @chrisje1993 @V-Traxx @Rossi