Jump to content

Show je save

Richarð.
 Share

Recommended Posts

FC Honka (Finland)

Vorig jaar won ik de play-off voor Europees voetbal en begon ik in de aller eerste voorronde van de Conference League. Dat ging best aardig.

uecl.thumb.png.2f0f07078add7bcf2941429596c77631.png

Ik werd dat seizoen, want Finland speelt van maart tot oktober, ook kampioen en mocht de voorronde van de CL in. Ook dat ging goed. De loting was geweldig, ik hoopte op poule B of C, het werd C.

ucl1.thumb.png.0143ffc386428582389f7ecc8aa1ba2f.png

ucl2.thumb.png.01bd2ac79b352aed1857055b9261ecc8.png

Feyenoord Rotterdam 2025-2026

Zoals ik vanochtend in het voorsteltopic al aangaf speel ik met Feyenoord. Mijn favoriete club. Kan me niet heugen dat het me eerder gelukt is het zo op de rit te krijgen. In het eerste seizoen heb ik een behoorlijke rebuild gedaan. Stond ik even 17e maar werd ik uiteindelijk 4e. Ik plaatste me voor de conference league en haalde de finale. In het tweede seizoen liep ik (na een belachelijke voorsprong) de titel mis op de laatste speeldag (2 doelpunten verschil). Het 3e seizoen leverde de titel op. 4e en 5e seizoen de dubbel. Europees heb ik 1x halve Finale CL gehaald (kansloos verloren van PSG) en 2x kwart finale EL. Goed voor de coëfficenten puntjes. Hieronder wat screens:

overzicht.png

overzicht.png

tactiek.png

keepers.png

verd.png

midden.png

aan.png

• 2 weeks later...

Even een klein uitstapje om de gedachten te verzetten en omdat het EK aan de gang is. Afgestapt van mijn vertrouwde 4-2-3-1 formatie, maar deze tactiek mag er zijn en werpt meer dan zijn vruchten af.

Selectie

Selectie.png.c20708285731d450ecadebdc1ea02f8a.png

Tacktiek

Naamloos.png.3a4e2532d5bfa3aa5d794ad1f51d9a1c.png

UEFA European Championship

1389916940_UEFAEuropeanChampionship.thumb.png.7d25a515858abf9ee973087662646fa0.png

UEFA Nations League

914599694_NationsLeague.thumb.png.9296418f23c42dbbd7ca5554aff54fb0.png

Tweede seizoen bij Arsenal (2035/36) afgerond, met onder andere paar maanden die ik op vakantie ben gegaan omdat ik wist dat dit nog niet hét seizoen kon worden. In eerste seizoen na een eindsprint zesde geworden en Europa Conference League gewonnen, nu in het tweede seizoen derde geworden en de Europa League gewonnen. Betekent dat ik nu in carrière alle Europese bekertoernooien binnen heb :D

In de competitie is Manchester United ontzettend sterk ze werden met 97 punten kampioen, 17 meer dan ik. We scoren net zoveel maar slikken veel meer tegengoals (40 tegen 25) dus daar gaat de focus op de komende transferperiode. Alvast een toplinksback vastgelegd die vooral verdedigend sterker is dan de huidige eerste keuze. Op rechts hoop ik hetzelfde te doen en misschien wordt er ook wel een betere goalie vastgelegd.

Nieuwe linksback

Citaat

image.thumb.png.7522cef4830886b59a29dc3ff40fa751.png

Stade de Reims

Opvolger Arne Slot doet het nationaal nog steeds geweldig bij Stade de Reims. Vorig seizoen 105 punten, dit seizoen 102. In de CL zat het tegen voor ze, daarin zijn ze sinds mijn vertrek niet echt meer ver gekomen. 

Hertha BSC

Ook bij Hertha gaat het ontzettend lekker onder Slaven Bilic, afgelopen twee jaar zijn ze ongeslagen kampioen geworden. Daarnaast hebben ze vorig seizoen de CL gewonnen en dat wisten ze dit jaar te herhalen. Heb dus bij zowel Reims als Hertha een degelijke organisatie achtergelaten :classic_love:

@MNie @RubenS2 @19CH98 

Na de crash van mijn laptop geheel tegen al mijn principes in met een koopclub begonnen en in dit geval met PSG.

Transferperiode uitgeschakeld, dus begonnen met de selectie die er stond.

In de winterstop zijn Jesé en di Maria vertrokken en is Gabriel Barbosa naar Parijs gekomen.

Wijnaldum zal na dit seizoen transfervrij komen.

Dit is de stand tot nu toe.

Ligue 1

Naamloos.png.4797814698a352af1fc19614c63a3e43.png

Coupe de France

Naamloos1.thumb.png.4b67600a8b95c8d0ab88d3255ef13bd4.png

Champions League

Naamloos2.thumb.png.20bd654c3249706e774639d01bc047cf.png

Twee opvallende nederlagen in de Champions League. Tegen Olympiacos had ik heel veel spelers rust gegeven, maar tegen Shakhtar stond ik met de sterkste ploeg die ik tot mijn beschikking had. In eigen land staan daar twee hele mooie overwinningen tegenover.

Naamloos3.thumb.png.3bca1b60387063c82a643d36d666abc5.png

Geen idee hoe ik deze game verder invulling ga geven, of ik spelers ga kopen, op de  eigen jeugd ga inzetten wat ik normaal doe, maar tot nu toe gaat het best aardig.

@MNie Let op Stade de Reims!

Ik vind het irl altijd jammer dat PSG spelers als Camavinga, Pogba, Ousmane Dembele, Upamecano enzo niet haalt en in plaats daarvan Brazilianen etc haalt. Zou wel mooi zijn om het echt een Franse kern te geven.

55 minuten geleden zei 19CH98:

Je doet het heel netjes met PSG, een kijken of jij ze wel die CL kan bezorgen!

Ik ben benieuwd, de loting biedt perspectief.

1.thumb.png.bfe106117f7c9dd08a4495cf174b0733.png

3 minuten geleden zei Nummerke10:

@MNie Let op Stade de Reims!

Ik vind het irl altijd jammer dat PSG spelers als Camavinga, Pogba, Ousmane Dembele, Upamecano enzo niet haalt en in plaats daarvan Brazilianen etc haalt. Zou wel mooi zijn om het echt een Franse kern te geven.

Daar kan ik mij wel in vinden, ik heb een shortlist gemaakt voor wanneer er spelers vertrekken, met o.a. Pavard, Camavinga, Rabiot, Kanté, Ndombele, Dembélé, Coman, Aouar, Pogba.

Maar er staat ook ene Haaland op de lijst, ene Messi en ene Ronaldo. Misschien ook nog een Salah, Frenkie de Jong

Transfervrij kunnen Ramos, Alaba en Garcia nog komen.

Kortom, nog geen idee welke kant het op gaat haha

Seizoen 1 zit erop. Toch op zich een leuke game, tegen de verwachting in.

In de Ligue 1 werden we vrij gemakkelijk kampioen, niets mis mee.

De Coupe de France ging mee terug naar Parijs.

De Champions League liepen we net aan mis, nadat we eerder erg makkelijk geloot hadden, na een vroege rode kaart en verlenging werden we afgemat door die andere rijke club.

Het tweede seizoen gaan we de ploeg naar mijn hand proberen te zetten en kijken of we de cup met de grote oren wel kunnen winnen.

Ligue 1

1735121115_1.2Eindstand.png.0aa1d7fa56b85202daa462fd215e720b.png

Coupe de France

178117867_1.3CoupedeFrance.thumb.png.6d29624dc565463d09b2557be77fa667.png

Champions League

1666295352_1_4CL.thumb.png.45918f7b4fdfd3eb03dca4c3c1d766a2.png

Ook de jeugdinstroom mocht er zijn

1729851273_1.1Jeugd.thumb.png.cf4f603b90c20223edb9dd5a769d6515.png

Wat een jeugdinstroom inderdaad, gewoon 2 talentjes die wereldtoppers kunnen worden op hun posities en 4 spelers die op termijn je basis moeten kunnen halen. Straks wordt PSG nog de ploeg die leunt op eigen jeugd:D 

50 minuten geleden zei 19CH98:

Wat een jeugdinstroom inderdaad, gewoon 2 talentjes die wereldtoppers kunnen worden op hun posities en 4 spelers die op termijn je basis moeten kunnen halen. Straks wordt PSG nog de ploeg die leunt op eigen jeugd:D 

Die reputatie heb ik wel dat ik dat doe, maar er komen ook wel wat spelers voor transfersommen. Er ligt een bod van maximaal 74M op Pavard bij Bayern. Onderhandelingen over het contract zijn gestart. Fedor Chalov staat op de nominatie om de spitspositie te versterken. Wijnaldum, Garcia komen transfervrij vanuit Engeland over. Pereira was al rond voor ik bij PSG kwam. Jorge Curutchet gaat aansluiten bij het eerste elftal, is 16 geworden afgelopen seizoen en heeft al gespeeld in de Coupe de France en de CL, in de Ligue 1 kon ik hem niet inschrijven. Angel Borrego sluit ook aan, maar moet nog 16 worden en zal in de winterstop ingeschreven worden. Kayembe mag net als afgelopen seizoen nog warm draaien in PSG2.

Daar tegenover staat dat Rico, Kehrer, Bakker, Verratti, Sarabia en Icardi mogen uitkijken naar een nieuwe club. Kean en Florenzi lopen uit hun huurcontract.

Edited by MNie

Ik weet dat jij inderdaad die reputatie hebt maar PSG als club natuurlijk niet. En als je dan zo'n goede lichting krijgt ben je eigenlijk verplicht er wat mee te doen. Ik heb nu in 5 jaar Ajax nog geen een keer zo'n lichting gehad en dat terwijl het niveau bij mij in de ploeg natuurlijk iets lager ligt dus zouden de sterren hoger moeten zijn

22 minuten geleden zei MNie:

Jorge Curutchet gaat aansluiten bij het eerste elftal, is 6 geworden

Je laat de eigen jeugd wel heel jong meedoen :D Ook nog interesse om oud PSG-spelers terug te halen? Coman, Diaby, Bernede, Mendy, Rabiot, Soumaré etc, is best pittig lijstje.

9 minuten geleden zei Nummerke10:

Je laat de eigen jeugd wel heel jong meedoen :D Ook nog interesse om oud PSG-spelers terug te halen? Coman, Diaby, Bernede, Mendy, Rabiot, Soumaré etc, is best pittig lijstje.

Hahaha scherp scherp! Als ik ze nodig heb dan zou het kunnen, maar op dit moment niet aan de orde.

Vorig seizoen (26/27) voor het eerst de Eredivisie weten te winnen, maar dit seizoen helaas weer tweede. Na de winterstop nogal veel blessures gehad bij mijn vaste elf, terwijl de helft van mijn back-ups eigenlijk (niet meer) goed genoeg zijn om op dit niveau te spelen. Wel werd de JC Schaal aan het begin van het seizoen gewonnen door Ajax met 4-1 te verslaan, maar vervolgens waren ze (op de competitie na) ook in de bekerfinale te sterk met 2-1.

2bf3f07c41973ec3732b274ab71b7ce1.png

Wel voor het eerst Europees succes geboekt. Standard was vrij makkelijk te pakken, Roma werd tegen de verwachtingen in thuis helemaal overlopen. Tegen Spurs met veel geluk en door countervoetbal gewonnen, dat was de zwaarste match-up in deze campagne. Vervolgens tegen Atalanta, waar er thuis 'maar' met 1-0 gewonnen werd. Daar hadden toch wel minstens 1 of 2 goals bij gemogen. Zeker omdat er in de return weer knullig verloren werd in een wedstrijd die eerder een score zoals 2-2 had verdiend.

fe9a877cf806cf0d9a80156d6a29ed98.png

Met Suriname gaat het ook nog steeds meer dan prima. Mexico vrij overtuigend verslagen in de Nations League, maar Amerika was wat taaier deze keer. De zege in de finale was toch wel echt te danken aan de keeper, die vaak zat moest ingrijpen.

fa3af8454cccebda44461aa7f2f8edf5.png

Nu nog even de sterspelers van beide elftallen. Hanan Bar-On was duidelijk de beste speler op clubniveau. Ik verwacht dat hij zal vertrekken, aangezien er een afkoopsom van 47 miljoen in zijn contract staat, die ik niet weg kon halen toen hij twee seizoenen terug tekende (in de tussentijd had hij ook geen interesse om zijn contract te vernieuwen). Joey Koorevaar is 5 seizoenen terug gratis overgekomen van Lokeren-Temse (die hem weer gratis overnamen van Feyenoord) en staat sindsdien onder de lat. Luis Miguel Rodríguez is anderhalf seizoen terug van Pumas uit Mexico overgekomen en heeft vanaf de CAM positie voor aardig wat assists gezorgd. Verder is er nog Tom Sno, die in 2024 uit de jeugdopleiding kwam. Hij speelde voor het eerst een heel seizoen en deed dat meer dan prima.

Bij Suriname hebben we Dimitrie Fer, op dit moment de beste voetballer die voor het Surinaams elftal uit komt. Hij is geboren in Suriname zelf, dus het was niet eens nodig om hem te overtuigen om voor ons te komen spelen.  Dan is er nog een Fer, namelijk Toevarno Fer. Hij staat sinds een jaar op goal en lijkt de vervangen te zijn van Warner Hahn. Een aantal andere (bekende) namen op dit moment zijn Maxim Gullit, Jafar Bynoe, Daishawn Redan, Kenneth Paal (en Jaïro Riedewald wanneer hij herstelt is van zijn 11 maanden durende blessure).

Nu dat FM21 bijna mijn meest gespeelde game is (Civ 6 heeft nog wat voorsprong) is het wss tijd dat ik ook eens mijn langstlopende save neerpen. Ben van nature een achievementhunter, en in FM10 had ik bijna de english hero (promoveer tot de hoogste divisie in engeland) met Chelmsord in FM10,en omdat er nu een achievement is voor 20seizoenen bij 1 club te blijven, dacht ik ze 10j later eens op te pakken. Started in Vanaram south.

Preview gaf hen al promotiekansen, die ik ook direct het eerste seizoen haalde. Na 2 jaartjes in Vanarama national ook kunnen promoveren naar League 2 als kampioen.

Dankzij wat geluk op de laatste speeldag daar ook direct kampioen kunnen worden (een owngoal van de keeper), vooral dankzij 4 spelers van mijn moederclub Fulham, dat was in 2023/24. Maar die laatste speeldag was niets tegenover de playoff finale op Wembley voor promotie naar de championship het jaar nadien. 4de geworden op ruime afstand, maar een volledige offday van Charlton Athletic (rode kaart en een error van een exspeler van me) haalden we 0-2 op wembley.

Omdat Fulham natuurlijk ook in de championship zat moest ik op zoek naar een nieuwe moederclub, en met Chelsea haalde ik echt wel de jackpot binnen. Ik maakte gretig gebruik van de 4 loans en een jeugdspits van hen presteerde 2 seizoenen uitstekend. Zo goed dat ik in het tweede jaar 2de werd en dus 2027-28 mijn eerste premier league seizoen werd. De grote man tijdens deze weg naar boven was ex chelsea man Myles Peart-Harris (nu wel al een tijdje weg)

20210630191827_1.thumb.jpg.ec259d9a88cf2adbc17f1af7ded859e3.jpg

In de Premier league maakte ik nog steeds goed gebruik van mijn loans (vooral bij clubs als Bayern dan), en het transfergeld dat ik niet uitgaf kon ik mooi uitgeven aan facilities, staf  en jong buitenlands talent. Het eerste jaar 10de, 2x 6de, en nu al 3 jaar op rij 2de; achter ongenaakbare Haaland bij city.... Laatste jaren is het al nipt geweest, maar heb ze nooit kunnen ontwrichten, 4de keer goede keer? Nu zijn we al bij seizoen 33/34 aanbeland.

Betekent niet dat we zonder zilverwaar hebben gezeten. Onze tweede deelname aan de europa league was meteen bingo, Ook hier weer een zelfde thema: een domme rode kaart voor de tegenstander en Arsenal stuikte in elkaar. Het jaar daarop wonnen we de europese supercup en de eerste FA cup. Blackburn Rovers versloeg man utd en man city op weg naar de finale, en ik nam het geschenk aan (ze degradeerden datzelfde jaar).

20210630183534_1.thumb.jpg.8c487635561bf7a892f43ebe72d8b1d8.jpg

Dan komen we op het seizoen da tnet afgelopen is: Weer een tweede plaats na Man City, maar wel de eerste carabao cup. Ook raakte we in de finale van de CL, maar daar moest ik het in penalties afleggen tegen juventus. Wel mochten we spelen op het WK voor clubs dat we ook binnenhaalden. Laatste trofee is een tweede community shield, dus klaar om het seizoen te beginnen

Inzake spelers ben ik heel flexibel: in Lower league waren het korte contracten en kon je  snel gedumpt worden als ze een niveau hoger niet meer aankonden, maar uitgeleende spelers die me overtuigden kwamen altijd terug (en kocht ik soms zelf nadien). Nu stat het geraamte van mijn ploeg er al even (ook geen transfers gedaan deze zomer, al heb ik nog een tweede doelman nodig)

In goal heb ik deze excentriekeling. Recent heeft ie nog PSG afgewezen:

20210630183517_1.thumb.jpg.36633b840238d383200d8b93d92c85bc.jpg

Achterin staat deze rots in de branding en vicekapitein: enkele jaren op loan bij me gespeeld en tekende maar al te graag:

20210630183559_1.thumb.jpg.90d6e5e880595c3e2a8bfcab0c5ffbf5.jpg

Rashid is niet mijn eerste keus rechtsback, maar hij is nog zo'n speler die lang bij me op loan was en maar al te graag overkwam. Mijn beste man naast het veld, deze kapitein heeft al ontelbaar spelers een nieuw contract uit het hoofd gepraat:

20210630183705_1.thumb.jpg.d143693fc632958b48164c064b118a23.jpg

Op het middenveld heb ik dan deze vreemde vogel.  Zijn contract in china eindigde, en de scouts waren heel enthousiast, en ik ben er zeker niet ontevreden van:

20210630183907_1.thumb.jpg.26f15b1e3a4211a1d2ad7b36e6aa62b2.jpg

De echt creatieve kracht is Blinkhorn. Op de transferlijst gezet bij Liverpool (die nu vreselijk zijn weggezakt). Hij strooit met passen en assists alsof het een lieve lust is:

20210630184113_1.thumb.jpg.c5162fdb700a64528217238a5bac4464.jpg

Maar mijn echte ster is deze oermens: Gratis opgehaald bij Kaisernslauteren toen ie 18 was (dus nu ook homegrown), en ik kan altijd op hem rekenen: Enorm snel, enorm atletisch, technisch meer dan capabel en mentaal top. en nog maar 23. De ligt probeert hem al 2jaar naar juventus te lokken, zonder succes. Zijn natural fitness en stamina zorgt ervoor dat ie bijna elke match kan spelen

20210630184244_1.thumb.jpg.edc548a2f3472ef72bd66bd8af103a84.jpg

In het begin had ik geen wingers, dus ben ik al die tijd bij een 4132 gebleven (al zijn de rollen wel wat veranderd in de loop der tijd):

20210630190706_1.thumb.jpg.bb9703fa7d8c6a5279b8c6b6d2761ec1.jpg

Investeren in jeugd en scouting heeft ook al enkele ruwe diamanten voortgebracht, die ik na enkele uitleenbeurten dit seizoen hopelijk ga zien schitteren

20210630190740_1.thumb.jpg.8225aa9539ce25d58dbd4459580d12bd.jpg

20210630190756_1.thumb.jpg.4525a5931728cc063d541ecd9203f03a.jpg

Ik merk dat dit wel heel lang is geworden. Als je zover bent geraakt, bedankt ;) Ik was vergeten hoe fun deze game is.Screnshots kan je ook hier terugzien als het niet duidelijk is:

https://imgur.com/a/vEN4xSf

Edited by AntiChrist7

Terecht gekomen op het tweede niveau van Hongarije met de vervallen topclub Debreceni VSC met good old Balazs Dzudzsak. En hij kan het nog steeds, met 18 goals en 16 assists is hij toch wel de man van het seizoen geworden. Maar ook Szceci en Ugrai moeten niet vergeten worden met hun doelpunten. Mede dankzij hen hebben we ons afgelopen seizoen tot kampioen gekroond, nu kijken wat we waar kunnen maken op het hoogste niveau. Er zal nog wel iets bij moeten komen en we zullen van enkele spelers afscheid moeten nemen, maar dat gaan we wel zien. In de jeugd was niet heel veel bijzonders doorgekomen dit jaar. 

b49e7188272270ea2f43064622f617cf.png

3051fe4c1bff42c59494e3d63e3b232d.png

• 2 weeks later...

Stade de Reims Nieuws en Uitslagen - ESPN

2020/21 Begonnen met Stade de Reims, team opgebouwd tot het sterkste team van Europa, drie keer de CL gewonnen waarna ik de overstap maakte naar Hertha BSC. Sindsdien is Stade de Reims nog 9 keer op rij kampioen geworden met Arne Slot aan het roer.

image.png.02a8973967f0b7fa75f0a9c311af1104.png

Hertha BSC Logo - PNG and Vector - Logo Download

2030/31 In Duitsland bij het rijke Hertha terechtgekomen, dat ondanks topaankopen altijd teleurstelde. In het eerste seizoen, mede doordat ik geen Europese verplichtingen had, meteen kampioen geworden. In 2033 en 34 de CL gepakt waarna ik besloot om weg te gaan. Hertha won in 2035 én 36 ook nog eens de CL terwijl ik weg was en heeft sindsdien ook telkens de titel gepakt.

image.png.07b7817d7bf292cb0bd15729455e24fd.png

http://assets.stickpng.com/thumbs/580b57fcd9996e24bc43c4df.png

2034/35 Hierna overgestapt naar The Gunners. Niet fijn als Tottenhamfan maar het was neutraal gekeken wel een leuke uitdaging. Stapte in toen ze 11e stonden op steenworp afstand van de nummer 6. Uiteindelijk dus 6e geworden. In dat seizoen ook de Europa Conference League gewonnen (alsof je snoep afpakt van een kind). Jaar erop derde en de Europa League gewonnen, weer een jaar verder de titel en CL-finale en in het laatste seizoen alles gepakt. Het jaar na mijn vertrek werd Arsenal tweede, nu staan ze eerste met nog een maand te gaan.

image.png.d1dc3be56d36c7897bb69f64e91467b8.png

FC Barcelona Logo PNG Transparent & SVG Vector - Freebie Supply

Na Arsenal kwam een droomfunctie vrij bij FC Barcelona. Een droomfunctie omdat zij al jaren belachelijke bedragen neertelden voor de beste aanvallende spelers in de game. Ik kwam dus in een gespreid bedje terecht. In het eerste seizoen meteen al de CL gewonnen, net als dat de club in 2037 deed. In de competitie met speels gemak kampioen geworden en dat zal ook dit jaar gebeuren.

image.png.745c512a9c54441af67374e80964f426.png

De beste 11 is smullen geblazen. Heb vooral de verdediging aangepakt met de komst van Giani, Zoric en Hajdarovic. Ook Kabeya en Justesen zijn aankopen van me, voor de rest liep iedereen er al rond. Heb wat oudere spelers met hoge salarissen weggewerkt en wat jonge Spanjaarden gehaald als back-ups om toch een beetje het Spaanse gevoel te houden. Justesen is trouwens ook een jeugdproduct, hoe vreemd dat ook mag zijn voor een Deen.

Selectie FC Barcelona 2039/40

Citaat

Keeper Medvedev

image.thumb.png.50eab044d339f977e86468c286fc89ba.png

Verdediging Lopez, Giani, Zoric, Hajdarovic

image.thumb.png.01c7064724bca7350e58b1fce2d489fe.png

image.thumb.png.84cf8e3bdbb0a63ccec546df3630e6b7.png

image.thumb.png.cd1184b3d4480c98fcc1eaff01447a46.png

image.thumb.png.1d207c287ab616e19e53c693c520ffb5.png

Middenvelders Kabeya, Martinez, Myers :classic_love:, Tshibuabua en Nemec

image.thumb.png.a04d993f2d45f0d667f2c37f2a633890.png

image.thumb.png.bbc87283fb3cf60b76c4c97a552f4513.png

image.thumb.png.71416190c75982030405b4607aca2b3d.png

image.thumb.png.67786bbd30a2cd4690c158940282f40e.png

image.thumb.png.92ef0ce9b69e1f0327d7bb72062b636f.png

Spits: Jeugdproduct Justesen

image.thumb.png.411840e4dddddead8415010ad238b060.png

Belangrijkste back-ups selectie:

Spoiler

Chukwudi, AMRC/SP

image.thumb.png.681ae1579ffd9637292de7f23c51f5df.png

Bouchlariotis, VC/VM

image.thumb.png.a262858f837d30aa23b2b5aa95ee0dd4.png

Itturino, MC

image.thumb.png.321b88ff27df00547e764befc56e341d.png

De volgende stap wordt de Serie A en een CL met een team uit de Serie A maar er komt maar geen team beschikbaar.

Op dit moment staat de teller op:

14 landstitels

7 Champions Leagues

1 Europa League

1 Europa Conference League

En nog veel klein grut zoals Club World Cup, Europese Supercup, nationale supercups en nationale bekers.

In totaal sta ik op 49 prijzen, net zoveel als Pep Guardiola. Dat gaat binnenkort met de La Liga en hopelijk ook de CL veranderen gelukkig :D

@delichris