Jump to content

Go or no go?

Recommended Posts

• Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik geef mijn keeper altijd oordopjes in grote wedstrijden met "you're simply the best" en dan keepen ze altijd de sterren van de hemel.  

@FlyD @Mordurette en @Urbeto ik heb besloten het te gaan doen. Ik probeerde nog minder te gaan betalen en nu heb ik toch maar zijn clausule te lichten.

Als ie er niet bij zit ben je een volger kwijt.

Posted Images

12 minuten geleden zei Arie Gold:

No go, tenzij je een mooi talentje of vervanger klaar heb staan

21 minuten geleden zei nasje92:

Alleen doen als je een vervanger hebt.

Zien jullie in 1 van deze 2 een waardige vervanger? Jeff Reine Adelaide zou ongeveer voor hetzelfde bedrag wegkunnen maar die zie ik als de minste van de 3.

afbeelding.thumb.png.57114464cbc1d39b368e2485db544796.png

afbeelding.thumb.png.198e7b2f0d503e54e112afd274098a9c.png

Overigens kan ik ook een talentje kopen voor 15 miljoen, hij wilt geen nieuw contract tekenen en Hertha heeft hem daardoor op de transferlijst gezet:

afbeelding.thumb.png.5de512f72d9496666710da89628ca2f7.png

Nog niet gescout, mocht zijn potentie hoog liggen ga ik deze hoe dan ook aanschaffen als backup.

10 minuten geleden zei quertius:

Zien jullie in 1 van deze 2 een waardige vervanger? Jeff Reine Adelaide zou ongeveer voor hetzelfde bedrag wegkunnen maar die zie ik als de minste van de 3.

Overigens kan ik ook een talentje kopen voor 15 miljoen, hij wilt geen nieuw contract tekenen en Hertha heeft hem daardoor op de transferlijst gezet:

Nog niet gescout, mocht zijn potentie hoog liggen ga ik deze hoe dan ook aanschaffen als backup.

Zie hier geen waardig vervanger tussen zitten, ze komen allemaal echt dik te kort als je naar de top van de Premier League wilt..

15 minuten geleden zei quertius:

Nee, ik zie ze ook beide tekort komen. Ik denk meer aan een Tonali, Gravenberch etc etc

2 minuten geleden zei nasje92:

Nee, ik zie ze ook beide tekort komen. Ik denk meer aan een Tonali, Gravenberch etc etc

Ik had over het hoofd gezien dat Madisson eigenlijk een ideale vervanger zou zijn, hij zit nog bij Leicester maar ik zet hem op de linkervleugel. Ik heb Callum Hodson-Odoi gehaald dus zou hem in de basis kunnen zetten links en Madisson op het middenveld. Doku staat overigens ook op de transferlijst, hij speelde bij Cercle de pannen van het dak en ik kan hem voor 25 miljoen relatief goedkoop oppikken in Frankrijk.

Kan ook Harper halen en Madisson op LAM laten staan want hij deed het daar goed in de eerste oefenwedstrijden, kost wel 55 miljoen waardoor al mijn transferbudget daar meteen heen gaat, daarom keek ik eerst niet naar hem.

afbeelding.png.addb171dcd3e5e0065c861fe89194f3b.png

Anders Braganca

afbeelding.thumb.png.206da2c3a9bab5e90e69d040c6be8bab.png

Ik neig nu meer naar no go omdat de gelijkwaardige spelers op dit moment niet naar een zwalpend Leicester willen komen. Hopelijk in mijn eerste seizoen Europees voetbal zodat ik deze spelers wel kan halen.

2 minuten geleden zei quertius:

Ik had over het hoofd gezien dat Madisson eigenlijk een ideale vervanger zou zijn, hij zit nog bij Leicester maar ik zet hem op de linkervleugel. Ik heb Callum Hodson-Odoi gehaald dus zou hem in de basis kunnen zetten links en Madisson op het middenveld. Doku staat overigens ook op de transferlijst, hij speelde bij Cercle de pannen van het dak en ik kan hem voor 25 miljoen relatief goedkoop oppikken in Frankrijk.

Kan ook Harper halen en Madisson op LAM laten staan want hij deed het daar goed in de eerste oefenwedstrijden, kost wel 55 miljoen waardoor al mijn transferbudget daar meteen heen gaat, daarom keek ik eerst niet naar hem.

afbeelding.png.addb171dcd3e5e0065c861fe89194f3b.png

Anders Braganca

afbeelding.thumb.png.206da2c3a9bab5e90e69d040c6be8bab.png

Ik neig nu meer naar no go omdat de gelijkwaardige spelers op dit moment niet naar een zwalpend Leicester willen komen. Hopelijk in mijn eerste seizoen Europees voetbal zodat ik deze spelers wel kan halen.

Harper vind ik dan wel weer een waardig vervanger haha! Keuzes keuzes

• 2 weeks later...

Ik zoek één centrale verdediger voor de Championship, hooguit twee. Er zijn drie opties, waarvan twee transfervrij;

Crichlow, transferprijs €550K én zou €7K p/w verdienen bij ons. Dat is €5K (!) meer dan onze huidige grootverdiener.

Spoiler

3f1b4cfb5bae8aa370ef24ffe4b5a3af.png

John, kostprijs €30K (einde contract). Scouts zijn heel lovend, tweedeklasser Bristol Rovers wilt hem ook. Hij zou +- €4K vragen.

Spoiler

35e43dcda6e36a56cccc9754d852b508.png

Monlouis, gratis op te pikken bij Arsenal. Zou €700 p/w verdienen. Ik weet niet of iemand deze jongen kent, maar ziet er toch niet bepaald slecht uit...

Spoiler

610fbbe12833b35f46afaaa830bec640.png

Omdat de focus op Welshmen ligt, kan ik ze sowieso niet alle drie halen. Opm: ik geef niet graag geld uit en we hebben bij Wrexham ook niet gigantisch veel, hou er rekening mee ;c

Edited by Bingbangboem
7 minuten geleden zei Bingbangboem:

Ik zoek één centrale verdediger voor de Championship, hooguit twee. Er zijn drie opties, waarvan twee transfervrij;

Crichlow, transferprijs €550K én zou €7K p/w verdienen bij ons. Dat is €5K (!) meer dan onze huidige grootverdiener.

Toon verborgen inhoud

3f1b4cfb5bae8aa370ef24ffe4b5a3af.png

John, kostprijs €30K (einde contract). Scouts zijn heel lovend, tweedeklasser Bristol Rovers wilt hem ook. Hij zou +- €4K vragen.

Toon verborgen inhoud

35e43dcda6e36a56cccc9754d852b508.png

Monlouis, gratis op te pikken bij Arsenal. Zou €700 p/w verdienen. Ik weet niet of iemand deze jongen kent, maar ziet er toch niet bepaald slecht uit...

Toon verborgen inhoud

610fbbe12833b35f46afaaa830bec640.png

Omdat de focus op Welshmen ligt, kan ik ze sowieso niet alle drie halen. Opm: ik geef niet graag geld uit en we hebben bij Wrexham ook niet gigantisch veel, hou er rekening mee ;c

persoonlijk zou ik voor John gaan, ligt vrij dicht qua niveau bij Crichlow maar wel een pak goedkoper... vind hem wel duidelijk beter dan Monlouis

• 2 weeks later...

image.thumb.png.13841b7fc5648486973aa86c89b7285c.png

Die Chinese clubs bieden echt abnormaal veel geld nadat je ze 2 of 3 keer afwijst. Nu een enorm bedrag op Robert Bozenik. Normaal zou ik het meteen doen, maar onze transfermarkt is al gesloten. Ben nog in de race voor de titel, sta in de halve finale beker en kom sowieso bij de laatste 16 in de Conference League. 

Bannis zou de enige echte spits zijn die dan overblijft (Berghuis kan er ook spelen). Heeft zelf ook geen interesse, maar twijfel toch of dit bedrag niet te hoog is om te laten lopen.....

12 minuten geleden zei 007mark:

Die Chinese clubs bieden echt abnormaal veel geld nadat je ze 2 of 3 keer afwijst. Nu een enorm bedrag op Robert Bozenik. Normaal zou ik het meteen doen, maar onze transfermarkt is al gesloten. Ben nog in de race voor de titel, sta in de halve finale beker en kom sowieso bij de laatste 16 in de Conference League. 

Bannis zou de enige echte spits zijn die dan overblijft (Berghuis kan er ook spelen). Heeft zelf ook geen interesse, maar twijfel toch of dit bedrag niet te hoog is om te laten lopen.....

snap je twijfel... denk dat ik persoonlijk zelf het bedrag zou afwijzen omdat hij zelf geen interesse heeft

2 uur geleden zei 007mark:

Lastig inderdaad. Waarschijnlijk krijg je nooit meer zo'n bedrag en zou ik hem in ieder geval een kennismakingsgesprek laten voeren. Dan heb jij er alles aan gedaan om dat bedrag te kunnen krijgen.

4 uur geleden zei van der Water:

snap je twijfel... denk dat ik persoonlijk zelf het bedrag zou afwijzen omdat hij zelf geen interesse heeft

2 uur geleden zei Mordurette:

Lastig inderdaad. Waarschijnlijk krijg je nooit meer zo'n bedrag en zou ik hem in ieder geval een kennismakingsgesprek laten voeren. Dan heb jij er alles aan gedaan om dat bedrag te kunnen krijgen.

Ga waarschijnlijk morgen weer verder spelen. Had hier echt even de tijd voor nodig om over na te denken (doe ik eigenlijk nooit zo lang hehe), maar denk dat ik het bod ga accepteren. Dan zien we wel of de speler ook wilt. Dit bedrag is echt enorm en kan ik eigenlijk niet laten lopen. Schuif vanuit de O18 dan Ilyas El Moussaoui door, zodat die zich kan ontwikkelen. Toch ook een beetje mijn filosofie om eigen jeugd de kans te geven.

14 minuten geleden zei 007mark:

Na een gesprek met Bozenik stond hij open voor een vertrek naar Dalian, maar uiteindelijk heeft hij het voorstel toch naast zich neergelegd. @FlyD @Mordurette @van der Water

Dat is balen, maar sportief voor hem snap ik de keuze wel. Hopen dat er nog eens zo'n bod voorbij komt van een Europese club.

Ik heb jullie hulp nodig. Malen zal sowieso verkocht worden voor 50 miljoen. Als alternatief heb ik 2 opties

Boadu van AZ voor ook rond de 50 miljoen

image.thumb.png.6715241f1bdfaebf2f0a89d4707d713b.png

Of Joshua Zirkzee van Bayern Munchen voor om en na bij de 40 miljoen

image.thumb.png.a1abb70496eea1d77b70f59150fe05e4.png

Ik twijfel heel erg. Normaal ben ik niet van het grote geld uitgeven, maar Malen weg is wel een zware aderlating. 

Edited by SLeePo

Als je echt één op één vervanging wil is Boadu de beste optie. Zeer vergelijkbaar qua speelstijl en stats. Zirkzee is ook een topper maar zal tactisch anders ingezet moeten worden dan Boadu/Malen. Zou ook kijken naar salaris dat ze vragen.

Ik heb ook al een aantal keer gezien dat Zirkzee later in de game veel goedkoper weg gaat, in mijn game bv. voor 5 miljoen na 3 of 4 seizoenen weinig spelen bij Bayern. 

Ik zou voor Boadu gaan, al is het natuurlijk veel geld. Misschien is Esposito ook een optie. 

Edited by Michiel RAFC