Jump to content

[FM21] Rebuilding of a club

delichris
 Share

Recommended Posts

MUFCFM21.jpg

Seizoen 2020 - 2021

Het is ontzettend spannend in de Premier League. We hebben het gat met Liverpool gedicht en ze zijn uitgeschakeld voor de titel, want we spelen nog één ronde. Wij staan eerste met 82 punten en City staat tweede met 81 punten. We hebben weer alles in eigen hand. We spelen namelijk deze maand tegen West Ham, Southampton, Burnley, Arsenal en we eindigen tegen Leicester. Als wij gewoon de wedstrijd winnen van Leicester zijn we voor het eerst sinds 2013 kampioen van Engeland. Ook gaan we de return spelen tegen City voor plaatsing van de finale Champions League. 

Manchester United - Arsenal Premier League

unitedarsenal.png

Manchester United - Leicester Premier League

uniteleicesterkampioenswedstrijd.png

winst1.png

winst2.png

winst3.png

Manchester City - Manchester United Champions League

cityunitedcl.png

Mei

mei.png

Stand Premier League

stand.png

Affiche Champions League finale

afficheclfinale.png

Manager van de maand

managervanmaand.png

Antwoorden op posts van users

@ElPrincipito De spanning is weer helemaal terug. De titel wordt beslist op de laatste speeldag.

@RubenS2 Het is altijd lekker als je van City wint en het gaat heel spannend worden de laatste speeldag.

@Nummerke10 In de CL doen wij het heel goed en het was even een mindere periode in de PL, maar alles is nog mogelijk voor ons.

@JordiW. Door is door in de CL hoe maakt dan niet meer uit. We hebben een goede uitgangspositie voor de return op dit moment. In de PL was het even minder, maar alles gaat beslist worden op de laatste speeldag.

@komodo25 Dit was onze zwaarste maand van het hele seizoen. In de CL staan wij er erg goed voor.

@DGremlin En toch gaat het beslist worden in de laatste speelronde.

@mattihamstra Er is niets verloren op dit moment. Alles kan nog en dat maakt het erg spannend.

@ElMarcos In de PL kan nog alles gebeuren, maar in de CL staan wij er goed voor.

@Niejo101 Het was inderdaad het drukke programma. Ik moest rouleren en steeds het juiste team het veld in te sturen. We gaan het beslissen op de laatste speeldag. In de CL hebben wij alles in eigen hand.

@Marius We zijn helemaal terug in de titelstrijd. Alles gaat beslist worden op de laatste speeldag. In de CL staan wij er heel goed voor.

@Titan Het gaat een hele mooie ontknoping worden in de PL en in de CL staan wij er heel goed voor.

@spaansetukker @Fantasy @V-Traxx @Mo @FM_Lesly @FlyD @Elano  @RubenS2 @True_Legend @KayDeManaager @FMNOOB @Koenbres

MUFCFM21.jpg

Seizoen 2020 - 2021

Daar is dan de wedstrijd van het jaar. De Champions League finale gaat dit jaar tussen Liverpool en Manchester United. Een echte clash dus in de finale. Haat en nijd tussen de beide clubs. Liverpool won vaker de Champions League dan Manchester United, maar daar wil ik dus verandering in brengen. Ik wil deze prijs heel graag winnen vooral omdat wij tegen Liverpool spelen. 

Aankondiging Champions League finale

aankondigingfinale.png

Road to the final Manchester United

roadtothefinalunited.png

Road to the final Liverpool

roadtothefinalliverpool.png

Teamnieuws/b]

teamnieuws.png

Finale Champions League

finale.png

winst1.png

winst2.png

winst3.png

Antwoorden op posts van users

@ElPrincipito Dit is de tweede prijs die ik pakte. Maar ik had niet verwacht zo snel de PL te gaan winnen. 

@ElMarcos Het was erg verrassend om nu al die titel te gaan pakken. Volgend seizoen weer een poging gaan wagen.

@JordiW. Ik ben erg blij dat wij de titel als nog konden pakken en nu gaan we ons opmaken voor de CL finale.

@FMNOOB Dankje. Hopelijk gaan er nog velen volgen.

@Koenbres We zijn er nog niet in mijn ogen. Ik wil gaan heersen met zoveel mogelijk eigen spelers. In plaats van al die gekochte jongens.

@Marius Die had ik niet verwacht hoor. Dat wij al zo snel die titel konden gaan pakken. Liverpool wilt heel graag ons verslaan in de CL finale. Of ze dat ook gaat lukken is de volgende vraag.

@DGremlin Het is altijd lekker om een titel te pakken en nu nog de CL finale.

@Titan Dit was een hele mooie sprint en het geluk zat ons erg mee in de maand mei.

@mattihamstra Om zo een titel te pakken is erg spannend. Volgend seizoen hoop ik weer te winnen en dan een grotere voorsprong te hebben.

@komodo25 De titel winnen is al erg lekker en nu hopen op de CL.

@RubenS2 Zo snel had ik ook niet verwacht hoor.

@Nummerke10 @Niejo101 @Michaelinho* @True_Legend @KayDeManaager @spaansetukker @Fantasy @V-Traxx @Mo @FM_Lesly @FlyD @Elano