Jump to content

[FM21] Rebuilding of a club

delichris
 Share

Recommended Posts

MUFCFM21.jpg

Seizoen 2020 - 2021

De maand maart is bij mij erg belangrijk. In deze maand krijg ik een nieuwe lichting en daar zitten een aantal bij die ik wel in het jeugdteam kan gebruiken. Drie spelers krijgen dus een contract. De rest mag na de periode weer vertrekken. Ik acht hen niet goed genoeg voor ons. We hebben ook een mooi programma deze maand. We spelen tegen Wolves, Crystal Palace en Manchester City. In de FA Cup is Southampton onze tegenstander. In de Champions League spelen wij de return tegen Zenit.

Talenten

talenten.png

Southampton - Manchester United FA Cup

southamptonunitedfacup1.png

southamptonunitedfacup2.png

Manchester United - Manchester City Premier League

unitedcity.png

Manchester United - Zenit Champions League

unitedzenit1.png

unitedzenit2.png

Maart

maart.png

Stand Premier League

stand.png

Loting Champions League

lotingcl.png

Overzicht manager

overzicht.png

Financiën

financien.png

Antwoorden op posts van users

@Fantasy We doen het goed in de PL en ik hoop dat wij lang meedoen om de titel.

@RubenS2 Ik had niets te klagen eigenlijk.

@ElMarcos Gelukkig maakten wij geen enkele fout, maar we moeten wel waakzaam blijven.

@JordiW. Cavani is een heerlijke spits en hij is de vervanger van Martial. 

@Marius We doen het goed en wij moeten eigenlijk winnen van Zenit, maar we moeten het dan wel zien waar te maken.

@mattihamstra We moeten ze inderdaad eerst zien te winnen. Als wij dat doen staan we er goed voor.

@DGremlin We doen het goed en dat moeten wij zien vast te houden.

@Titan We moeten het zien vast te houden, want we hebben een goede vorm te pakken.

@komodo25 Ik heb niets te klagen. Wycombe is toch wel een cultclub hoor.

@spaansetukker We moeten ze eerst maar zien te winnen.

@V-Traxx Ik had niets te klagen deze maand.

@Mo Het is erg spannend inderdaad en met Cavani heb ik een goede spits achter de hand.

@FM_Lesly Het gaat erg spannend worden vermoed ik zo.

@Koenbres @Nummerke10 @FlyD @Elano @Niejo101 @ElPrincipito @True_Legend @KayDeManaager @FMNOOB

MUFCFM21.jpg

Seizoen 2020 - 2021

De uitschakeling in de FA Cup was erg zonde, maar ik speelde met de reserves. Ik vind het nu geen belangrijke prijs omdat ik vol voor de titel ga en uiteraard ook ver in de Champions League wilt komen. Dus daar zal onze focus volledig op liggen. We hebben weer een druk programma. We spelen deze maand maar liefst acht wedstrijden. En ik zal als men goed telt al iets in verklappen in de tekst. In de Premier League spelen wij tegen Arsenal, Chelsea, Aston Villa, Brighton en Liverpool. In de Champions League spelen wij twee keer tegen Lazio Roma. Zoals ik al zei een druk programma, maar ook een zwaar programma.

Arsenal - Manchester United Premier League

arsenalunited.png

Manchester United - Chelsea Premier League

unitedchelsea.png

Liverpool - Manchester United Premier League

liverpoolunited.png

Lazio -Manchester United Champions League

laziounited.png

Manchester United - Lazio Champions League

unitedlazio1.png

unitedlazio2.png

Loting Champions League

lotingcl.png

Manchester United - Manchester City Premier League

unitedcitycl.png

April

april.png

Stand Premier League

stand.png

Overzicht manager

overzicht.png

Financiën

financien.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Ik had de reserves opgesteld tegen Southampton. Ik rekende ook niet eens op een nederlaag. Het was voor mij ook een grote verrassing.

@spaansetukker Als je dit al raar vond dan moet je deze maand maar eens zien.

@Titan Die nederlaag kwam wel even aan hoor. Maar we moeten nu de rest van het seizoen vol aan de bak.

@ElPrincipito Het is een nederlaag die ik niet verwachtte en zag aan komen, maar we moeten nu waakzaam de rest van het seizoen.

@Niejo101 Geen jeugdteam maar de reserves. Verkeerd gegokt helaas. Ik hoop de titel nog te pakken.

@komodo25 Dat vond ik ook eigenlijk.

@mattihamstra Het was ook zonde, want tegen Southampton hoeven wij gewoon niet van te verliezen.

@JordiW. Geen beste lichting inderdaad, maar er lopen nog genoeg leuke talenten rond bij ons. Met Lazio hebben wij een team gekregen die zeker te pakken is.

@V-Traxx De lichting was gewoon balen en Southampton wist ons te verrassen. Normaal win je daar gewoon negen van de tien keer van.

@Mo De uitschakeling is zonde, maar nu kunnen wij ons richten op de competitie en de CL.

@FM_Lesly Die uitschakeling was gewoon jammer. Volgend seizoen nieuwe kansen. 

@DGremlin De uitschakeling was jammer en met Lazio hebben wij een redelijk makkelijke tegenstander getroffen inderdaad.

@ElMarcos @RubenS2 @True_Legend @KayDeManaager @FMNOOB @Koenbres @Nummerke10 @FlyD @Elano