Jump to content

[FM21] Rebuilding of a club

Recommended Posts

MUFCFM21.jpg

Seizoen 2020-2021

Mijn hart huilt. Zoals velen van jullie weten is Manchester United mijn club. En dat de club sinds 2013 niet meer meedoet voor de landstitel is gewoon belachelijk. Af en toe werd er wel een beker gewonnen. De League Cup werd in 2017 gewonnen. De Community Shield in 2016. De FA Cup in 2016 en de Europa League in 2018. Maar de belangrijkste titels de Premier League en de Champions League daar komt de club gewoon niet meer in aanmerking voor. En dat moet gewoon veranderen onder mijn leiding.  

Er zijn al goede spelers gehaald. Cavani voor in de voorhoede, Van de Beek voor het middenveld en Telles als linksback. Maar een goede centrale verdediger is er niet gekomen en Sancho werd nadrukkelijk aan United gelinkt, maar ook hij is niet naar Old Trafford gekomen. En dan is daar nog het Griekenland incident van Harry Maguire Er was gewoon veel gezeik en gezeur rond het team. En dat moet er uit. Er moet duidelijkheid komen en ik wil ook meer voormalig United spelers zien te halen voor de staf, maar ze moeten wel iets toevoegen en niet gehaald worden vanwege hun naam. 

Ik weet ook precies welke spelers ik laat vertrekken. De volgende spelers mogen dus definitief of tijdelijk vertrekken. Rojo, Jones, Lingard, Grant, Romero zijn spelers die uit mogen kijken naar een nieuwe werkgever. Er zijn ook veel talenten die gewoon aan spelen moeten toe komen. En die ga ik zeker proberen te verhuren.  

Ik heb ook wel spelers op het oog om naar United toe te halen, maar ik moet eerst zien hoe dit in FM21 is verwerkt voor dat ik hier uitspraken over doe. Ik zoek zeker een centrale verdediger en een rechtsback. Een extra aanvaller is denk ik ook niet verkeerd, maar eerst zien hoe de contracten van deze jongens allemaal zijn. 

Ik wil weer dat Manchester United terug gaat zoals het vroeger was waar het team meestal bestond uit spelers die vanuit de eigen jeugd kwamen. Een goed voorbeeld zijn de Busby Babes. Deze jongens waren allemaal uit de eigen jeugd gekomen en verbaasden Engeland in de jaren 50. Helaas kwam daar een eind aan in 1958 vanwege een vliegtuig ramp in München. Daar kwamen acht spelers om en in totaal kwamen daar 23 mensen om. In de jaren daarna werd de club weer opgebouwd met jongens als Sir Bobby Charlton (hij overleefde de ramp), George Best. En in de jaren 80 Mark Hughes en een paar spelers die nooit groot werden. In de jaren 90 Giggs, Butt, Scholes, Beckham en de Neville broertjes. En in de selectie zitten Rashford, McTominay, Fosu-Mensa, Williams, Henderson en Greenwood die vanuit de eigen jeugd kwamen. 

Kortom: United moet terug naar de top en het liefst met eigen jeugd spelers en uiteraard ook spelers die er meteen staan. De club moet weer worden opgebouwd.

• Replies 368
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seizoen 2020-2021   Mijn hart huilt. Zoals velen van jullie weten is Manchester United mijn club. En dat de club sinds 2013 niet meer meedoet voor de landstitel is gewoon belachelijk. Af

Seizoen 2020 - 2021   Het eerste seizoen zit erop en wat een seizoen was het. We wonnen de Carabao Cup, de titel en de Champions League. En als men denkt dat ik nu klaar ben met herbouwen di

Seizoen 2020 - 2021   In de vorige update speelden wij de Carabao Cup finale en dat was de laatste wedstrijd van de maand februari. Nu al ik de rest van de maand februari laten zien. We spel

MUFCFM21.jpg

Seizoen 2020 - 2021

Eerst een mededeling van het huis. De banner is gemaakt door @ElPrincipito waarvoor mijn dank.

Ik mag eindelijk beginnen met FM21 en ik heb mijn woord gehouden. Direct bij mijn aankomst mochten Grant, Romero, Rojo, Shaw, Bailly, Jones en Lingard op mijn kantoor komen. Ik heb hen allen te kennen gegeven dat zij mochten vertrekken. Voor mij zijn ze allemaal overbodig. We moeten alleen maar werken met spelers die goed zijn en ik vind ze niet goed meer voor de club. Of ze allemaal gaan vertrekken is nog maar de vraag. We hebben nog even voor dat de transferperiode is afgelopen. In het spel waren al transfers gedaan, maar ik behandel alleen de transfers die ik heb gedaan. De eerste die vertrok is Romero. Ik heb hem laten vertrekken naar Zenit voor 4,5 miljoen. Grant heb ik laten vertrekken naar Sporting Kansas City voor 325k. Mark Helm is een speler uit het tweede en is niet goed genoeg voor ons. Hij vertrekt naar Nottingham Forest voor 145k. Mastný is ook overbodig en vertrekt naar Wycombe voor 17,75k. Lingard vertrekt naar Napoli voor 13 miljoen. Rojo vertrekt naar Milan voor 10,25 miljoen. Verder liet ik nog allerlei spelers op huurbasis vertrekken.

En dan de inkomende transfer. Ik liet maar één speler naar Old Trafford komen. Upamecano komt over van RB Leipzig voor 45 miljoen. Ik wilde een centrale verdediger erbij hebben, want Bailly is blessure gevoelig en dat geldt ook voor Jones. Tot op heden zijn deze jongens nog niet vertrokken.

Ik ga spelen met de taktiek van Klopp gegenpressing. Hier heb ik goede ervaringen mee en dat geeft mij vertrouwen om goede resultaten te gaan behalen.

Aanstelling

aanstelling1.png

aanstelling2.png

Overzicht

overzicht.png

Doelstellingen

doelstellingen.png

Transfes uit

transfersuit1.png

transfersuit2.png

Transfers in

transfersin.png

Spoiler

upamecano.png

Selectie Manchester United

selectie.png

Taktiek

Bij deze de taktiek waar ik mee speel en de opstellingen van team 1 en team 2.

team1.png

team2.png

Antwoorden op posts van users

@chrisje1993 Dankje ik kan het gebruiken.

@Fantasy Ik heb eerst gekozen voor maar één speler en ik ga langzaam kijken wat voor spelers er nog naar ons willen komen.

@V-Traxx In het laatste jaar van Fergie ging het al minder en de jaren daarna was het kommer en kwel. Ik hoop ze terug te brengen naar de top.

@Marius Ik wilde eerst United overslaan, maar nu het nog niet goed loopt kan ik het niet over mijn hart verkrijgen.

@mattihamstra Ik heb totaal geen idee hoe het gaat lopen met deze game.

@ElPrincipito Ik ga zeker talenten gebruiken. Er zitten al een paar in de selectie.

@RubenS2 Dankje.

@ElMarcos Ik wil laten zien dat wij zeker bovenin mee kunnen doen.

@Nummerke10 Ik ben ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.

@True_Legend Ik ben er zelf ook wel benieuwd naar, maar ik denk dat het wel wat langer gaat duren dan vorig jaar.

@Niejo101 Ik hoop snel succes te hebben en met de banner ben ik zeker tevreden.

@komodo25 Cantona is geen eigen jeugdproduct daarom noemde ik hem niet.

@JordiW. Ik ga zeker mijn best doen.

@Titan Ik kan niet anders dan United te kiezen vooral nu het nog steeds zo slecht gaat.

@spaansetukker Dankje. Ik hoop snel ergens succes in te hebben.

@DGremlin Ik hoop het wel.