Socrates Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Ik vind het ook totaal niet grappig nee. Die nomimaties voor Bonucci en Umtiti overigens ook niet. De één is dit jaar gewoon slecht (komend van een Juve-fan) en de ander was dramatisch en speelt al een jaar niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 21 januari 2021 1. Matthijs de Ligt 2. Virgil van Dijk 3. Giorgio Chiellini 4. Sergio Ramos 5. Aymeric Laporte 6. Raphaël Varane 7. David Alaba 8. Dayot Upamecano 9. Stefan de Vrij 10. Gabriel Magalhães 11. David Luiz 12. Kalidou Koulibaly 13. Milan Škriniar 14. Marquinhos 15. Rúben Dias 16. Jules Koundé 17. Eric Bailly 18. Victor Lindelof 19. Harry Maguire 20. Ko Itakura 21. Andreas Granqvist 22. Sam Beukema 23. Jeroen Veldmate 24. Niklas Süle 25. Leonardo Bonucci 26. Samuel Umtiti 27. Eric Dier Voor de volledigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Op 21-1-2021 om 12:45 zei Zeus: Ik vind het ook totaal niet grappig nee. Die nomimaties voor Bonucci en Umtiti overigens ook niet. De één is dit jaar gewoon slecht (komend van een Juve-fan) en de ander was dramatisch en speelt al een jaar niet meer. Jezus jij kan klagen over onbelangrijke dingen. Ik vind Umtiti nog steeds een speler met veel potentieel, dus ik nomineer hem. Wil dit zeggen dat ik ook op hem ga stemmen? Misschien ergens onderaan mijn lijstje. Mijn favorieten waren reeds genomineerd, maar ik wou hem er nog aan toevoegen. Ieder zijn mening, niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2021 Genomineerde centrale verdedigers Hoe kun je stemmen? Stuur via PM naar mij een top tien van bovenstaande genomineerden. Zorg dus ook dat ze op volgorde staan. De volgens jou beste centrumverdediger op 1 en zo door tot nummer 10. De deadline voor het stemmen staat op dinsdag 26 januari om 23.59 uur. Graag hetzelfde PM-gesprek gebruiken als bij de vorige rondes, zodat mijn PM-box nog een beetje overzichtelijk blijft. P.S. Ook als je niemand hebt genomineerd, ben je nog steeds van harte welkom om je stem uit te brengen! @Fantasy @Regis @RubenS2 @cimbomcu @The Saint @delichris @roeliho @Fabian. @komodo25 @KayDeManaager @FlyD @Urbeto @Chiemel @Erwin. @Zeus @007mark @JordiW. @Rogier. @Grote Ree @PJHoutman @Arsène @Juca @La Pulga @Kyrill @ROEMM @Chimpa @Steels @Kelvin @Kowet @GAE EAGLES Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Je mag mij wel uit de taglijst halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2021 Jullie hebben vandaag nog om te stemmen, dus stuur uiterlijk vanaf je PM en je stemmen worden nog meegenomen! @Fantasy @Regis @cimbomcu @The Saint @roeliho @Fabian. @KayDeManaager @Urbeto @Chiemel @Erwin. @007mark @JordiW. @Rogier. @Grote Ree @Arsène @Juca @La Pulga @Kyrill @ROEMM @Chimpa @Steels @Kowet @GAE EAGLES Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 januari 2021 Share Geplaatst 26 januari 2021 Over heel veel niet echt een mening, maar toch wel ff een top 10 gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 26 januari 2021 Share Geplaatst 26 januari 2021 Pfoe lastig een top tien. Sommige heb ik überhaupt niet of nauwelijks ooit zien spelen. Ik ga toch vanavond proberen een objectief lijstje samen te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 28 januari 2021 Uitslag centrale verdedigers 10. Raphaël Varane (Real Madrid | FRA) We beginnen in Spanje bij een speler die er misschien wel wat meer van had verwacht. Wereldkampioen in 2018 en de laatste jaar alle prijzen gepakt met Real Madrid en toch moet Raphaël Varane het doen met de tiende plek. Kleine pleister op de wonden: geen speler van de twee concurrenten in Spanje deed het beter. 9. Marquinhos (Paris Saint-Germain | BRA) Zijn maatje Thiago Silva verliet Parijs, maar Marquinhos staat nog steeds zijn mannetje bij Paris Saint-Germain. De 26-jarige Braziliaan speelt al sinds 2013 in de Franse hoofdstad en is niet meer weg te denken bij de club. Naast centrumverdediger is hij ook nog eens inzetbaar als controlerende middenvelder. 8. Giorgio Chiellini (Juventus | ITA) Dan een speler die al sinds 2005 bij zijn huidige club zit. Na de verplichte degradatie van Juventus werd Giorgio Chiellini een vaste kracht in de defensie van de Turijnse club en daar verdween hij ook niet meer. We zijn nu negen landstitels op een rij verder en Chiellini is nog steeds een belangrijke waarde voor Juventus. 7. Stefan de Vrij (Internazionale | NED) Als er een speler is die er alles aan doet om elke training en elke wedstrijd beter te worden, dan is het Stefan de Vrij wel. In zijn carrière zet hij steeds kleine stapjes omhoog. Zijn groei komt mede doordat hij zijn eigen spel aandachtig analyseert, samen met zijn eigen video-analist. Klik hier voor een enorm goed artikel over De Vrij (in het Nederlands!). 6. Aymeric Laporte (Manchester City | FRA) Stefan Savić, Matija Nastasić, Martín Demichelis, Eliaquim Mangala, Nicolás Otamendi: elk jaar haalde Manchester City wel een nieuwe centrumverdediger binnen. Pas sinds de komst van Aymeric Laporte lijkt de rust te zijn gevonden in het centrum van de defensie. De Fransman maakt de miljoenenploeg zonder twijfel beter. 5. Kalidou Koulibaly (Napoli | SEN) Tussen alle absolute topclubs is de naam Napoli eigenlijk een gekke verschijning, maar gezien de verdediger die daarbij hoort is het absoluut niet zo vreemd. Kalidou Koulibaly is al jarenlang een rots in de branding in Napels en de gehele Europese top wordt elk jaar aan de Senegalees gelinkt, niet zonder reden. 4. David Alaba (Bayern München | OOS) Ruim een jaar geleden zou niemand hem hier een stem hebben gegeven, want toen was David Alaba nog alleen linksback. Inmiddels is de Oostenrijker een van de beste centrale verdedigers ter wereld. Zijn contract loopt aankomende zomer af en het is nu dus vooral de vraag wie er met Alaba vandoor gaat. 3. Matthijs de Ligt (Juventus | NED) De Nederlanders stelen de show deze ronde. Na De Vrij komen we ook nog Matthijs de Ligt tegen. Hij leverde Ajax een heleboel geld op en het lijkt er niet op dat Juventus daar spijt van heeft gekregen. De Ligt moest even aanpassen, maar na wat slippertjes en een blessure is hij een onbetwiste kracht geworden in Turijn. 2. Sergio Ramos (Real Madrid | SPA) Internationale voetbalfans zitten in twee kampen. Je bent óf voor Sergio Ramos óf tegen Sergio Ramos. Maar ook al heb je een enorme hekel aan de Spanjaard, je kunt niet ontkennen dat hij onbetwist een van de beste verdedigers van de laatste jaren is. Sterker nog: hij lijkt niks slechter te worden per jaar dat hij ouder wordt. 1. Virgil van Dijk (Liverpool | NED) Maar Ramos moest het toch net afleggen tegen Virgil van Dijk. Ondanks een langdurige blessure zijn jullie het er toch over eens dat Van Dijk een absolute klasbak is. Liverpool heeft vele prijzen weten te veroveren sinds de Nederlander overkwam van Southampton. Ook Oranje speelt een stuk beter sinds Van Dijk een vaste waarde is daar. Zonder twijfel zal hij na zijn blessure weer sterk terugkomen. Buiten de top tien: 11. Niklas Süle (Bayern München | DUI) 12. Dayot Upamecano (RB Leipzig | FRA) 13. Milan Škriniar (Internazionale | SLO) 14. Rúben Dias (Manchester City | POR) 15. Leonardo Bonucci (Juventus | ITA) 16. Jules Koundé (Sevilla | FRA) 17. Harry Maguire (Manchester United | ENG) 18. Samuel Umtiti (FC Barcelona | FRA) 19. Andreas Granqvist (Helsingborg | ZWE) Victor Lindelöf (Manchester United | ZWE) 21. Eric Bailly (Manchester United | IVO) Ko Itakura (FC Groningen | JAP) 23. Sam Beukema (Go Ahead Eagles | NED) 24. Eric Dier (Tottenham Hotspur | ENG) Jeroen Veldmate (Go Ahead Eagles | NED) 25. David Luiz (Arsenal | BRA, zonder stemmen) Gabriel Magalhães (Arsenal | BRA, zonder stemmen) Brand los! Laat elkaar weten wat je van deze top tien vindt. Deze is samengesteld op basis van vijftien inzendingen. Bedankt voor het stemmen! Een nieuwe ronde, met een nieuwe vraag, komt morgen, vrijdag 29 januari online. @Fantasy @Regis @RubenS2 @cimbomcu @The Saint @delichris @roeliho @Fabian. @komodo25 @KayDeManaager @FlyD @Urbeto @Chiemel @Erwin. @Zeus @007mark @JordiW. @Rogier. @Grote Ree @PJHoutman @Arsène @Juca @La Pulga @Kyrill @ROEMM @Chimpa @Steels @Kowet @GAE EAGLES @Lazy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Terechte top 10 wel, keurig lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Varane? Wow. Die man staat zo al twee seizoenen zo enorm te schutteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Varane verbaast mij ook wel enigszins. De rest mogen geen verassingen heten. Stuk voor stuk absoluut topniveau mij dunkt. Weer mooi, overzichtelijk in kaart gebracht @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 (bewerkt) Mooi overzicht! Varane inderdaad redelijk verrassend, al is hij in potentie natuurlijk wel een van de betere centrale verdedigers. Al kan dat natuurlijk over Sam Beukema ook gezegd worden 28 januari 2021 bewerkt door Kowet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Ik kijk niet vaak Real, maar wanneer Ramos niet speelt staat Varane echt steevast te schutteren. Ik had De Vrij wel hoger verwacht, al ben ik daar allicht ook niet echt objectief in Prima lijst verder! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Belachelijk dat Maguire er niet in staat. Hier zitten geen voetbalkenners dat is duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 4 uur geleden zei delichris: Belachelijk dat Maguire er niet in staat. Hier zitten geen voetbalkenners dat is duidelijk. Stond bij mij nog net op 10. Heeft niet heel stabiel gespeeld vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2021 In diverse verkiezingen komen de gedoodverfde winnaars uit Europa of Zuid-Amerika, maar er zijn natuurlijk veel meer goede spelers te vinden. Wat te denken van Afrika? Ook daar komt genoeg talent vandaan! 10. Wie is op dit moment de beste Afrikaanse voetballer? We richten ons puur op dit ene continent. Daar zoeken we de beste Afrikaanse voetballer. Hiervoor komen alle spelers in aanmerking die uitkomen voor Afrikaanse elftallen. Is iemand geen international, dan telt het geboorteland. Voorbeeldje: Oussama Idrissi (geboren in Nederland, uitkomend voor Marokko) telt mee, Samuel Umtiti (geboren in Kameroen, uitkomend voor Frankrijk) telt niet. Je mag onder deze post maximaal drie Afrikaanse voetballers nomineren van wie jij vindt dat ze in een top tien thuishoren. Uiteindelijk komt er een groep genomineerden uit waar op gestemd mag worden. De jury heeft het recht naderhand nog antwoorden af te keuren. De deadline voor het nomineren is maandag 1 februari om 23.59 uur. @Fantasy @Regis @RubenS2 @cimbomcu @The Saint @delichris @roeliho @Fabian. @komodo25 @KayDeManaager @FlyD @Urbeto @Chiemel @Erwin. @Zeus @007mark @JordiW. @Rogier. @Grote Ree @PJHoutman @Arsène @Juca @La Pulga @Kyrill @ROEMM @Chimpa @Steels @Kowet @GAE EAGLES @Lazy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 1. Sadio Mané 2. Mohammed Salah 3. Hakim Ziyech Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roeliho Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 1. Sadio Mané 2. Mohammed Salah 3. Hakim Ziyech 4. Thomas Partey 5. Kalidou Koulibaly 6. Pierre-Emerick Aubameyang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiW. Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 1. Sadio Mané 2. Mohammed Salah 3. Hakim Ziyech 4. Thomas Partey 5. Kalidou Koulibaly 6. Pierre-Emerick Aubameyang 7. Achraf Hakimi 8. André Onana 9. Riyad Mahrez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 1. Sadio Mané 2. Mohammed Salah 3. Hakim Ziyech 4. Thomas Partey 5. Kalidou Koulibaly 6. Pierre-Emerick Aubameyang 7. Achraf Hakimi 8. André Onana 9. Riyad Mahrez 10. Franck Kessié 11. Naby Keita 12. Wilfried Zaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 1. Sadio Mané 2. Mohammed Salah 3. Hakim Ziyech 4. Thomas Partey 5. Kalidou Koulibaly 6. Pierre-Emerick Aubameyang 7. Achraf Hakimi 8. André Onana 9. Riyad Mahrez 10. Franck Kessié 11. Naby Keita 12. Wilfried Zaha 13. Victor Osimhen 14. Mohamed Elneny 15. Amadou Haidara Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 1. Sadio Mané 2. Mohammed Salah 3. Hakim Ziyech 4. Thomas Partey 5. Kalidou Koulibaly 6. Pierre-Emerick Aubameyang 7. Achraf Hakimi 8. André Onana 9. Riyad Mahrez 10. Franck Kessié 11. Naby Keita 12. Wilfried Zaha 13. Victor Osimhen 14. Mohamed Elneny 15. Amadou Haidara 16. Eric Bailly 17. Aron Wan Bissaka heeft Congolese roots en wilt voor dat land uitkomen. 18. Amad Diallo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 1. Sadio Mané 2. Mohammed Salah 3. Hakim Ziyech 4. Thomas Partey 5. Kalidou Koulibaly 6. Pierre-Emerick Aubameyang 7. Achraf Hakimi 8. André Onana 9. Riyad Mahrez 10. Franck Kessié 11. Naby Keita 12. Wilfried Zaha 13. Victor Osimhen 14. Mohamed Elneny 15. Amadou Haidara 16. Eric Bailly 17. Aron Wan Bissaka heeft Congolese roots en wilt voor dat land uitkomen. 18. Amad Diallo 19. Ramy Bensebaini 20. Wilfred Ndidi 21. Christopher Nkunku Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 @Tim' je kunt me uit de taglijst halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten