Michaelinho* 224 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Gaat gewoon allemaal bijzonder lekker, goed bezig! Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,267 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Als er een geld in komt en je laat er niets uit gaan ben je lekker bezig. Quote Link to post Share on other sites
chrisje1993 289 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Prima selectie heb je weer op de been gezet. Voorbereiding ziet er heel erg veelbelovend uit. Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 203 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Slim financieel beleid! Ook de goede resultaten blijven zich opstapelen! Zeer benieuwd of je deze goede prestaties kunt blijven voortzetten. De selectie lijkt er zeer geschikt voor. Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 1,000 Gepost November 25, 2020 Author Share Gepost November 25, 2020 Uitslagen: Spoiler Bedankt voor alle likes, reacties en vragen! Blijft fijn om deze interactie met jullie te houden. @Fantasy @Marius @Titan @True_Legend @ElMarcos @RubenS2 @chrisje1993 @mattihamstra @Michaelinho* @komodo25 @germandutch @ElMarcos @DGremlin @delichris @JordiW. @FM_Lesly Wil je niet meer getagd worden? Geen probleem, stuur me even een PM en ik haal je uit de lijst! Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 3,088 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 Iets moeilijker leesbaar weer deze update, maar gezien de prestaties en aanwezigheid in nationaal vertegenwoordigde elftallen gaat het meer dan uitstekend daar bij Velez Quote Link to post Share on other sites
chrisje1993 289 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 Mooi om te lezen dat je spelers ook voor het land mogen uitkomen. Het gaat goed. Quote Link to post Share on other sites
spaansetukker 237 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 100% score met 11 uit 11 Jammer van het verlies uit bij Santos, maar thuis afmaken. Quote Link to post Share on other sites
Marius 695 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 8 minuten geleden zei Fantasy: Iets moeilijker leesbaar weer deze update, maar gezien de prestaties en aanwezigheid in nationaal vertegenwoordigde elftallen gaat het meer dan uitstekend daar bij Velez Ook voor mij dezelfde opmerking qua leesbaarheid. Het verschil echt van update tot update, maar soms twijfel ik gewoon of het probleem niet bij mij ligt Heel erg mooie beloning om zoveel internationals te mogen afleveren, al is dat eigenlijk altijd dubbel want je vergroot wel de kans op blessures en vermoeidheid natuurlijk. De resultaten blijven geweldig ondertussen. Die ene nederlaag in de Libertadores lijkt me ook steeds mogelijk om recht te zetten in de return. Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,926 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 Een duidelijk teken dat je op de goede koers bent gaan varen als een blik vol spelers wordt opgeroepen voor de verschillende selecties. Bij Santos heb je de schade beperkt gehouden, waardoor er in Argentinië nog veel mogelijk is. Quote Link to post Share on other sites
DGremlin 137 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 Blijft fantastisch lopen zeg. Zelfs de nederlaag tegen Santos is een goeie uitslag. Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 1,000 Gepost November 25, 2020 Author Share Gepost November 25, 2020 52 minuten geleden zei Marius: Ook voor mij dezelfde opmerking qua leesbaarheid. Het verschil echt van update tot update, maar soms twijfel ik gewoon of het probleem niet bij mij ligt @Fantasy en @Marius apart ook, het is immers nu dezelfde lettergrootte en het lettertype als afgelopen updates. Ik ga weer puzzelen of een andere niet duidelijker is. Bedankt voor de comments Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 3,088 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 7 minuten geleden zei ElPrincipito: @Fantasy en @Marius apart ook, het is immers nu dezelfde lettergrootte en het lettertype als afgelopen updates. Ik ga weer puzzelen of een andere niet duidelijker is. Bedankt voor de comments Viel me eerder ook al op, maar nu wellicht nóg iets lastiger te lezen door de kleurencombinatie. Wit op zwart/wit/grijs als achtergrond. Doet verder niks af aan de (grafische) kwaliteit natuurlijk, maar leest wat minder prettig Quote Link to post Share on other sites
JordiW. 388 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 Knap staaltje transfermanagement! Verder weer een fantastische start van de competitie met 11 uit 11, ga zo door! Quote Link to post Share on other sites
mattihamstra 165 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 Het zal niet lang meer duren voordat velez hofleverancier is van alle vertegenwoordigende elftallen denk ik Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,267 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 Moeilijk te lezen, maar je doet het geweldig. Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 203 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 Mooi dat je spelers zich ook mogen laten zien bij de verschillende nationale elftallen van Argentinië. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,342 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 Goede prestaties. Team draait weer keurig. Altijd mooi dat spelers worden opgeroepen voor de selectie van het land Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 1,000 Gepost November 26, 2020 Author Share Gepost November 26, 2020 Stand Superliga Spoiler De Copa Libertadores en de Copa Total zijn gewonnen! De Copa Libertadores is nieuw voor ons, een beetje de Champions League van Zuid-Amerika, erg blij mee! De Copa Total winnen we nu voor de 2e keer. @Fantasy @Marius @Titan @True_Legend @ElMarcos @RubenS2 @chrisje1993 @mattihamstra @Michaelinho* @komodo25 @germandutch @ElMarcos @DGremlin @delichris @JordiW. @FM_Lesly @spaansetukker Wil je niet meer getagd worden? Geen probleem, stuur me even een PM en ik haal je uit de lijst! Quote Link to post Share on other sites
DGremlin 137 Gepost November 26, 2020 Share Gepost November 26, 2020 Het zilverwerk blijft maar komen. Zeer straf. Quote Link to post Share on other sites
spaansetukker 237 Gepost November 26, 2020 Share Gepost November 26, 2020 nog een prijs!! Santos in de Return mooi na huis gestuurd! Quote Link to post Share on other sites
Marius 695 Gepost November 26, 2020 Share Gepost November 26, 2020 Prachtige update en eerbetoon. Daarnaast ook nog eens de Copa Libertadores gewonnen, zowat het summum van mogelijke prijzen in Zuid-Amerika. Prachtig wat je hier op korte tijd neerzet. Quote Link to post Share on other sites
chrisje1993 289 Gepost November 26, 2020 Share Gepost November 26, 2020 De prijzen blijven binnen komen. Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,926 Gepost November 26, 2020 Share Gepost November 26, 2020 En terecht eerbetoon dat je hier koppelt aan opnieuw een prijs! Quote Link to post Share on other sites
True_Legend 105 Gepost November 26, 2020 Share Gepost November 26, 2020 Een schitterend eerbetoon aan één van de allergrootsten allertijden ! Velez gaat hem zeker eren met elke titel die er gewonnen wordt ! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts