Jump to content

[FM20] El sueño que duró

Recommended Posts

• Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Uitslagen Statistieken selectie Velez Sarsfield Gracias voor alle reacties en likes! Tof om te zien dat het blijft boeien. Iemand enig idee hoe het kan dat er bespottelijke biedingen bin

Heerlijke speler binnengehaald waar je veel plezier van gaat hebben. Wel uitkijken met een doorgeschoven jeugdspeler als escobar. Voor je het weet zijn de lijnen weg

Posted Images

Banner.jpg.271db0a0ae1af23c619876221ea2c433.jpg

1373236824_Novelle-11.jpg.a797cfd7adbd0786a9334784b8ca14c7.jpg

Uitslagen:

Spoiler

1162781317_Schermafbeelding2020-11-25om12_30_43.thumb.png.143c529e95981050e1baae7739257cc7.png

Bedankt voor alle likes, reacties en vragen! Blijft fijn om deze interactie met jullie te houden. 

@Fantasy @Marius @Titan @True_Legend @ElMarcos @RubenS2 @chrisje1993 @mattihamstra @Michaelinho* @komodo25 @germandutch @ElMarcos @DGremlin @delichris @JordiW. @FM_Lesly

Wil je niet meer getagd worden? Geen probleem, stuur me even een PM en ik haal je uit de lijst! 

8 minuten geleden zei Fantasy:

Iets moeilijker leesbaar weer deze update, maar gezien de prestaties en aanwezigheid in nationaal vertegenwoordigde elftallen gaat het meer dan uitstekend daar bij Velez :< 

Ook voor mij dezelfde opmerking qua leesbaarheid. Het verschil echt van update tot update, maar soms twijfel ik gewoon of het probleem niet bij mij ligt :D

Heel erg mooie beloning om zoveel internationals te mogen afleveren, al is dat eigenlijk altijd dubbel want je vergroot wel de kans op blessures en vermoeidheid natuurlijk. De resultaten blijven geweldig ondertussen. Die ene nederlaag in de Libertadores lijkt me ook steeds mogelijk om recht te zetten in de return.

Een duidelijk teken dat je op de goede koers bent gaan varen als een blik vol spelers wordt opgeroepen voor de verschillende selecties. Bij Santos heb je de schade beperkt gehouden, waardoor er in Argentinië nog veel mogelijk is.

52 minuten geleden zei Marius:

Ook voor mij dezelfde opmerking qua leesbaarheid. Het verschil echt van update tot update, maar soms twijfel ik gewoon of het probleem niet bij mij ligt :D

@Fantasy en @Marius apart ook, het is immers nu dezelfde lettergrootte en het lettertype als afgelopen updates. Ik ga weer puzzelen of een andere niet duidelijker is. Bedankt voor de comments :) 

7 minuten geleden zei ElPrincipito:

@Fantasy en @Marius apart ook, het is immers nu dezelfde lettergrootte en het lettertype als afgelopen updates. Ik ga weer puzzelen of een andere niet duidelijker is. Bedankt voor de comments :) 

Viel me eerder ook al op, maar nu wellicht nóg iets lastiger te lezen door de kleurencombinatie. Wit op zwart/wit/grijs als achtergrond. Doet verder niks af aan de (grafische) kwaliteit natuurlijk, maar leest wat minder prettig ;) 

Banner.jpg.3e2924c06a94f33d210f25f99b14f9fc.jpg

1997846243_Novelle-12.jpg.1d34a4feee78da0c79d29a72676405cc.jpg

Stand Superliga

Spoiler

460266446_Schermafbeelding2020-11-26om12_21_05.png.0352d8a214ff12a759ecf9e2e6184d6b.png

De Copa Libertadores en de Copa Total zijn gewonnen! De Copa Libertadores is nieuw voor ons, een beetje de Champions League van Zuid-Amerika, erg blij mee! De Copa Total winnen we nu voor de 2e keer. 

@Fantasy @Marius @Titan @True_Legend @ElMarcos @RubenS2 @chrisje1993 @mattihamstra @Michaelinho* @komodo25 @germandutch @ElMarcos @DGremlin @delichris @JordiW. @FM_Lesly

@spaansetukker

Wil je niet meer getagd worden? Geen probleem, stuur me even een PM en ik haal je uit de lijst!