komodo25 1,329 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 De trein blijft maar door denderen Quote Link to post Share on other sites
JordiW. 374 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Leuk stukje over Almada, goed om te zien dat hij prima presteert in zijn nieuwe rol. Verder blijven de resultaten meer dan goed, ga zo door! Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,257 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Heerlijk om zo'n talent te hebben en je blijft lekker bezig met Velez. Quote Link to post Share on other sites
Marius 686 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Mooie statistieken die Almada kan voorleggen. De uitslagen blijven ondertussen ook gewoon uitstekend. Quote Link to post Share on other sites
mattihamstra 165 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Prima speler! En dan die prestaties door in de copa libertadores en de volle buit in de superliga Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,902 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Zo'n jongen waar je enorm je best voor moet doen om hem in Argentinië te kunnen houden; de Europese (sub)top zal snel aan hem beginnen te trekken. Mooie updates overigens! Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 998 Gepost November 21, 2020 Author Share Gepost November 21, 2020 Uitslagen Spoiler Statistieken selectie Velez Sarsfield Spoiler Gracias voor alle reacties en likes! Tof om te zien dat het blijft boeien. Iemand enig idee hoe het kan dat er bespottelijke biedingen binnenkomen? Almada wordt gelinkt aan City voor 5 miljoen? Terwijl als ik een speler wil kopen met een waarde van 100.000 euro ik 9 miljoen euro dien te betalen? @Fantasy @Marius @Titan @True_Legend @ElMarcos @RubenS2 @chrisje1993 @mattihamstra @Michaelinho* @komodo25 @germandutch @ElMarcos @DGremlin @delichris @JordiW. @FM_Lesly Wil je niet meer getagd worden? Geen probleem, stuur me even een PM en ik haal je uit de lijst! Quote Link to post Share on other sites
mattihamstra 165 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Heerlijk al die prijzen zeg! wat betreft de lage aanbiedingen heb ik dat ook een een fun game. Had v. Hooijdonk gehaald met cambuur in mijn 2e seizoen. Kwam transfervrij over van nac en schoot er 39 binnen in de eredivisie. Dacht een financiële klapper te maken maar kwam thuis van een koude kermis. Niet meer dan 2 miljoen werd er geboden door verschillende clubs. Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,257 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Wat een heerlijk seizoen. Doe je wel clausules in hun contracten. Ik deed altijd hele hoge bedragen en vaak bood men die en zo kon ik veel geld verdienen in Argentinië en Brazilië. Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,902 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Knap werk wederom met je Argentijnse broeders van Velez! Spelers uit de Argentijnse competitie vertegenwoordigen geen heel hoge marktwaarde normaliter. Brazilië ligt vaak al iets anders. Zoals hierboven ook al wordt gemeld: clausules werken goed om de prijs omhoog te stuwen. Quote Link to post Share on other sites
chrisje1993 284 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Fantastisch seizoen gedraaid ben benieuwd of je dit kan evenaren komend seizoen. Natuurlijk hopen dat spelers als almada behouden blijven. Quote Link to post Share on other sites
JordiW. 374 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Geweldige prestatie bereikt dit seizoen! Lekker hoor, vier prijzen en ongeslagen! Je beleid werpt zijn vruchten af. Quote Link to post Share on other sites
Marius 686 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Vier prijzen al zeg! Waar stopt dit? Mbt de transferbedragen neem ik aan dat het één en andere te maken heeft met reputaties, zowel van de competitie, club als speler. Quote Link to post Share on other sites
Michaelinho* 221 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Wat een bizar goed seizoen tot zover zeg, totale prijzenregen! Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,329 Gepost November 21, 2020 Share Gepost November 21, 2020 Die bedragen zijn jammer maar clausules helpen dan wel. Heerlijk seizoen hoor Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 202 Gepost November 22, 2020 Share Gepost November 22, 2020 Wederom een prijs in de wacht weten te slepen! Je blijft ze maar binnen halen zeg! Die bedragen zijn erg jammer. Hoe lang loopt zijn contract nog door? Quote Link to post Share on other sites
DGremlin 135 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Wat een resultaten zeg... Veel succes om dat nog te overtreffen Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 998 Gepost November 23, 2020 Author Share Gepost November 23, 2020 Stand Superliga Spoiler Selectie Velez Spoiler Transfers Spoiler Dank je wel weer voor de vele toffe reacties. Blijft fijn om te zien. Ook dit seizoen weer een prima start, zal inderdaad lastig worden om te evenaren maar we gaan er natuurlijk weer voor! Goede tips ook over de prijs, de contracten zijn wel allemaal nog 4 jaar 'geldig'. @Fantasy @Marius @Titan @True_Legend @ElMarcos @RubenS2 @chrisje1993 @mattihamstra @Michaelinho* @komodo25 @germandutch @ElMarcos @DGremlin @delichris @JordiW. @FM_Lesly Wil je niet meer getagd worden? Geen probleem, stuur me even een PM en ik haal je uit de lijst! Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 3,074 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Belmonte Lekker spelertje hoor. In de as van het veld heb je al behoorlijk wat bekende namen staan inmiddels! Quote Link to post Share on other sites
Marius 686 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Mooie constructie opgezet om zo maar even de helft van het salarisbudget terug te verdienen door overbodige spelers te verhuren. Zonder aan kwaliteit in te boeten doe je zo wel héél goede zaken. Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 702 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Zeer goede zaken gedaan! Quote Link to post Share on other sites
DGremlin 135 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Een aardige cent verdiend. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,329 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Mooi verdiend en er staat nog altijd een prima selectie. Ook weer goed gestart Quote Link to post Share on other sites
mattihamstra 165 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Heerlijke speler binnengehaald waar je veel plezier van gaat hebben. Wel uitkijken met een doorgeschoven jeugdspeler als escobar. Voor je het weet zijn de lijnen weg Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,902 Gepost November 23, 2020 Share Gepost November 23, 2020 Financieel pak je het slim aan! Dat is waarschijnlijk ook wel nodig om de club gezond te houden. Ik vind het vooral gaaf dat je die jonge spelers kansen blijft geven, wat zo te zien niet ten koste gaat van je resultaten. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts