Jump to content

no one expects an angel to set the world on fire

Recommended Posts

Bij United doe je het zeer goed en over dat "opstaan in de grote wedstrijden" ... Laat dat soort kritiek gewoon naast je langs gaan ... Gewoon je concentreren op je spel en dan wordt je de engel van United, maar de duivel van je tegenstanders. Goede start aan het WK

• Replies 617
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Evelien Hernández - Hamstra   Geboren op 18 april 1980 in een klein dorpje genaamd Nunspeet. Als kind had ik een prima leven mijn ouders woonden naast mijn opa en oma die daarnaast weer een

Echt veel heb ik buiten het voetballen om nog niet gedaan. Dat kwam mede omdat we nog geen eigen huis hier hadden. Al die tijd hebben we in een hotel moeten leven en dan zit je toch in een soort van b

Mijn keuze is gemaakt en voor de mensen die er raar van op kijken of misschien nog niet helemaal overtuigd zijn wil ik graag wat laten zien natuurlijk. Wat moet een 16 jarige nou in het onder 23 team?

Posted Images

883466090_bannerunited.png.d1767f718585851829664844eb129b50.png

Een nieuwe Mexicaanse held lijkt na de 1e wedstrijd op het WK voor Mexico geboren. Angel Hernandez maakte de hooggespannen verwachtingen van de Mexicaanse fans waar met 2 doelpunten tijdens zijn WK debuut. De fans zijn het er over eens dat Hernandez de 1e spits moet zijn de rest van dit toernooi. Maar in het verleden was het nog niet zo vanzelfsprekend dat het 18 jarige talent van Manchester United uit zou komen voor Mexico. Wij spraken in de aanloop naar de wedstrijd Nederland - Mexico met een aantal personen die de ontwikkeling van Hernandez hebben gevolgd.

22188464_henkdejongoverangel.png.b78740c6ad98dfb05f5022103da89249.png

Henk De Jong

Ik wil niet zeggen dat ik die jongen ontdekt heb maar och man wat waren we dichtbij het aantrekken van die jongen. Natuurlijk zag ik zijn stormachtige ontwikkeling ook niet aankomen maar Angel is heel snel heel goed geworden. Zeker na zijn 2 doelpunten tegen Rusland ben ik benieuwd wat hij kan tegen jongens als Van Dijk en De Ligt. In mijn ogen is hij door Frank De Boer en de KNVB nooit serieus genomen en ze hoeven niet met het excuus te komen dat hij het alleen goed deed in wat voor ons dan maar de Mexicaanse competitie is want volgens mij is Vincent Janssen ook eens geselecteerd toen hij daar nog speelde. Achteraf gezien is het natuurlijk dood zonde want in Nederland zijn we toch al tijden op zoek naar zo'n exceptioneel talent? Hij heeft mij ooit verteld dat zijn keuze om in Mexico te gaan voetballen gebaseerd was op het feit dat hij in de voetsporen van zijn oom wilde treden. Die maakte ooit 4 doelpunten voor Mexico op een WK dat is een record en Angel is hard op weg om dat te evenaren. Ga er maar aan staan als ventje van 18 jaar.

563224594_fdboverangel.png.7b2dc2bf5abc70cdb1b82525e1498ae8.png

Frank De Boer

Grappig hoe dat nu gaat. Ik heb jullie journalisten nooit gehoord toen hij een hele lange tijd niet werd opgeroepen voor Mexico maar nu die plots weer 2 keer scoort is het ineens weer een big deal. Ja hij had voor Nederland kunnen spelen maar wij vonden op dat moment dat er meer en beter talent dichter bij huis rond liep. Boadu deed het goed bij AZ. Zirkzee klopte op de deur. Depay kan natuurlijk ook gewoon op die positie spelen. Ga ik dan een 16 jarig talent die zijn doelpunten maakt moeten selecteren op basis van een paar goede wedstrijden in de Mexicaanse competitie? Natuurlijk achteraf is het makkelijk praten en moeten we toegeven dat we het misschien verkeerd hebben ingeschat. We zullen hoe dan ook rekening met die jongen moeten houden net zoals we dat met de hele ploeg van Mexico moeten doen. 

927422389_gmoverangel.png.fd6d8d1e594df39155f6ee474afa726d.png

Gerardo Martino

Angel is vanaf het begin al een jongen geweest die wij nauwkeurig hebben gevolgd. Natuurlijk we hebben hem niet altijd de kans gegeven omdat we hem voorzichtig wouden brengen. Hij heeft wat ervaring op kunnen doen tijdens de Gold Cup en daar heeft hij een aardige indruk achter gelaten. Ik heb hem vervolgens heel lang niet geselecteerd omdat ik vond dat hij voor een jongen van zijn leeftijd al behoorlijk veel wedstrijden moest spelen. Door hem dan ook nog eens te selecteren komt er behalve druk ook vermoeidheid bij kijken. Dat kan in mijn ogen een talent als Angel maken of breken. Hij heeft het fantastisch gedaan bij Monterrey en gaat vrolijk verder met doelpunten maken voor Manchester United. Ik kon voor dit WK gewoon niet meer om hem heen en moest hem wel selecteren. Hij heeft het fantastisch gedaan tegen Rusland maar tegen Nederland spelen er natuurlijk andere dingen mee.  Natuurlijk wil hij heel Nederland laten zien dat ze blind zijn geweest maar dat mag niet ten koste gaan van de teamprestatie.

1572555199_oomoverneefje.png.7437532deaef97b58244c194569a3b7c.png

Luis Hernandez

Wat moet ik eigenlijk nog zeggen. Het zou geweldig zijn als Angel mijn record weet te evenaren. Hij mag dat record zelfs overtreffen want het blijft in de familie. Natuurlijk ben ik trots op hem. Hij heeft risico genomen op een leeftijd waar het heel makkelijk is om te falen. Op 16 jarige leeftijd bewust de keuze maken om naar Mexico te gaan en daar voor je droom te vechten. Natuurlijk heb ik hem een beetje op weg geholpen door zijn naam bij een aantal clubs te laten vallen maar vervolgens heeft hij alles wat hem is overkomen zelf verdiend. Het is misschien niet de makkelijkste speler om in je team te hebben omdat hij een enorme drive heeft om te winnen en het is bij hem ook nooit goed genoeg maar aan de andere kant is die drive juist datgene dat hem zo ver heeft gebracht. Ik hoop zeker dat Mexico dit toernooi kan verassen en het zou mooi zijn als Angel daarin een grote rol speelt. Als hij zo door gaat dan is hij over 4 jaar als het WK onder andere in Mexico word gehouden de hoop van het land.

---------------------------------------------------

@Titan en dan in de volgende wedstrijd aantreden tegen het Nederlands Elftal. Het zou mooi zijn voor Angel om sportieve revanche te halen

@delichris Angel is goed uit de startblokken geschoten

@True_Legend Angel is hard op weg om verdedigers voor aanvang van wedstrijden al nachtmerries te bezorgen

@xPeejay inderdaad een droomwedstrijd

@V-Traxx Even een uitgebreide kennismaking aan de rest van de wereld. Ik ben Angel en ik ben klaar om de wereld te veroveren

@komodo25 Bij deze nog een iets andere invalshoek

@ElMarcos Angel is alvast hard opweg om  de geschiedenisboeken in mexico te bereiken

@Niejo101 Na dit visite kaartje is het ook nog heel lastig om nog om angel heen te kunnen

@Daniell @Goatruida @Marius @JordiW. @Whitewolf345 @spaansetukker @RubenS2 @TeamWesil @Fantasy @ElPrincipito @Copywriter @T10 @kevindeweerd

Henk de Jong, dé kenner van het Mexicaanse voetbal :D Haha, geintje natuurlijk. Erg leuke update die opnieuw een extra dimensie geeft aan deze novelle. Je blijft verrassen!

173889862_bannerunited.png.fcd2da318c6fa0ad5e6295c6841f2eea.png

Er is veel gezegd en geschreven over mij de afgelopen dagen. De link tussen Mexico en Nederland speelt natuurlijk ook voor mij in deze wedstrijd. Tuurlijk wil ik graag het ongelijk bewijzen van Frank De Boer maar aan de andere kant ik speel net zo lief een draak van een wedstrijd als er maar wel word gewonnen. Het Nederlands Elftal lijkt zich toch aan te passen aan ons en dat is een compliment. Ik sta eigenlijk als enige spits maar als we een uur voor de aftrap de opstellingen door krijgen heb ik een vermoeden dat ze met 5 man achterin spelen. Het blijkt te kloppen en ik mag het als spits opnemen tegen 3 centrale verdedigers. De Ligt , Van Dijk en Aké.  Het mag dus duidelijk zijn dat het Nederlands Elftal toch wel wat angst heeft. De eerste helft lijkt meer op een schaakwedstrijd dan op voetbal. Natuurlijk beleef je het in het veld soms anders maar ik krijg niet het gevoel dat miljoenen mensen blij worden wat wij ze voorschotelen. Of ik dat belangrijk vind? Niet echt zolang we resultaten halen boeit het me niet hoe we spelen en al helemaal niet als we een resultaat halen tegen het Nederlands Elftal. Toch krijgen we de complimenten van Martino in de rust. We moeten vooral geduldig blijven en vanuit deze organisatie blijven spelen dan komen er vanzelf kansen. Maar ook in de 2e helft is het allemaal wat traag. Opboksen tegen 3 geweldige verdedigers want dat zijn het gewoon in mijn ogen is loodzwaar. Het is mij na een uur wel duidelijk dat het vandaag niet van mij moet komen maar dat iemand anders op moet staan. Alsof Frank De Boer tegen die gasten heeft gezegd dat er van alles mag gebeuren zolang ik maar niet scoor.  De wedstrijd gaat richting het einde als ik dan toch heel even iets te veel ruimte krijg. ik ben weg maar de pass is iets te veel richting de zijkant dus kan ik niet gelijk gevaarlijk zijn. aan de zijkant nog net in het strafschopgebied word de weg naar het doel afgesneden en probeer ik het spel op te houden zodat teamgenoten aan kunnen sluiten. Ik weet mijn lichaam tussen de bal en Van Dijk te houden en zie Corona de loopactie maken. Ik speel de bal achter mijn standbeen langs in de hoop dat deze in de loop van Corona komt. Van Dijk raakt de bal nog iets aan waardoor de bal vaart mindert en Jesus de bal zonder enige twijfel richting het doel poeiert. In de korte hoek valt deze binnen en de ontlading is gigantisch bij ons. Het is de 86e minuut en de wraak voor 2014 lijkt daar te zijn. Echter verslapt de focus na dat moment en is het 2 minuten later alweer gelijk als Depay de bal in de kluts langs Ochoa weet te frommelen. Gezien het spelbeeld misschien de juiste uitslag maar als je vlak voor tijd op voorsprong komt dan moet je het eigenlijk over de streep trekken. 

Met 4 punten uit 2 wedstrijd is er in die laatste wedstrijd in onze groep nog alles om voor te spelen. Japan is daarin de tegenstander en wij hebben genoeg aan een gelijkspel. Japan moet winnen om door te gaan en dus zullen er vandaag wel ruimtes ontstaan waar wij van kunnen profiteren. Japan is een gevaarlijke ploeg. Ze hebben nooit echt grote sterren in mijn ogen maar kunnen een ongelofelijke discipline op de mat leggen waardoor je altijd een zware kluif aan ze hebt. Ik start opnieuw in de basis en mag nu toch wel zeggen dat ik de eerste spits van Mexico ben. We krijgen na 40 seconden spelen een vrije trap op een mooie plek. Lozano gaat er achter staan maar ik voel er eigenlijk ook wel wat voor. Na kort overleg is duidelijk dat Lozano daarin de baas is en hij gaat hem dus nemen. Wel blijf ik staan om twijfel te zaaien bij Japan. Lozano trapt en de bal komt in de muur. De bal komt lekker aan stuiteren dus waarom ook niet denk ik bij mezelf. Ik raak de bal heerlijk en deze scheert over het gras door een bos van benen. Ik zie nog net hoe de doelman alleen nog maar naar de bal kan kijken en niks meer kan doen. De bal rolt heerlijk langs de goede kant van de paal het zijnetje in en zo zet ik ons na 56 seconden al op voorsprong. Dit is natuurlijk een droomstart voor ons en ik weet dan al dat het vandaag niet meer mis gaat. Japan moet nu alles op alles zetten om er 2 te maken en daardoor worden de ruimtes om te bespelen voor ons alleen maar groter. Echter komt Japan wel langszij met een goedkope strafschop in de 18e minuut. Er is nog steeds geen vuiltje aan de lucht want ook met deze tussenstand zijn we door naar de volgende ronde. Lozano kopt ons 6 minuten later alweer op voorsprong als de bal scherp word voorgegeven door Corona en diezelfde Lozano bepaald de eindstand in de 38e minuut al met een intikkertje van dichtbij. We zoeken de kleedkamer op met een 3-1 voorsprong en dat is reden voor de bondscoach om mij te wisselen. Natuurlijk blijf ik liever nog even staan in de jacht naar het record van mijn oom om zo ook op 4 doelpunten op 1 WK te komen maar aan de andere kant het toernooi kan nog heel lang zijn en dan is rust natuurlijk ook niet slecht. Het blijft bij 3-1 en in de volgende ronde wacht Senegal. Iedereen is het er toch wel over eens dat een plek in de kwartfinale voor het oprapen ligt. Het is aan ons om aan die verwachtingen te voldoen al zijn er natuurlijk geen makkelijke wedstrijden op een WK.

---------------------------------------------------

@komodo25 Dat is dan het verlies van de boer als hij baalt. echter heeft het plan om angel uit de wedstrijd te spelen maar deels geholpen

@Marius Vond het juist vanwege de clash nederland - mexico wel een mooi moment om wat "kenners" aan het woord te laten

@Titan Ik heb voor henk de jong gekozen omdat het in dit verhaal de 1e was waar angel bij opviel ;)

@delichris Helaas geen overwinning tegen Nederland maar toch wel een rol weggelegd bij het doelpunt voor angel

@ElMarcos zoals al aangegeven was dit daar een mooi moment voor. toevallig natuurlijk dat mexico en nederland elkaar treffen maar voor de dimensie in het verhaal kwam het me wel goed uit.

@True_Legend @xPeejay @V-Traxx @Niejo101 @Daniell @Goatruida @JordiW. @Whitewolf345 @spaansetukker @RubenS2 @TeamWesil @Fantasy @ElPrincipito @Copywriter @T10 @kevindeweerd 

Gepost (edited)

2098194261_bannerunited.png.21356050d4fcd54ae34ab47a07d9887b.png

Na 7 keer op rij gestrand te zijn in de achtste finale. Word het nu toch wel eens tijd om het beste resultaat op een WK voor Mexico te evenaren. Met Senegal als tegenstander ligt die weg toch wel open. Het is echter niet een wedstrijd die we zomaar gaan winnen maar ik heb er vertrouwen in dat het wel eens kan gebeuren. We spelen zelf laat en dus kunnen we de wedstrijd van de nummer 2 in onze poule nog bekijken. Nederland neemt het op tegen Frankrijk en verliest uiteindelijk na strafschoppen.  Het zou natuurlijk mooi zijn om in dit toernooi verder te komen dan het Nederlands Elftal puur om aan te tonen dat het misschien toch wel de juiste keuze van mij was.

In Mexico verwachten de mensen vast wel weer iets van mij en ik word ook gezien als de speler die er voor moet zorgen dat we eindelijk weer eens een ronde verder komen. Senegal heeft verassend weten te winnen van Frankrijk in de groepsfase dus we zijn gewaarschuwd. We hebben hun wedstrijden bekeken en kunnen een fysieke strijd verwachten. Voor mij niet ideaal maar zolang ik alles geef wat ik heb kan ik mezelf niks kwalijk nemen. Als we bij het stadion zijn aangekomen merk je toch dat vooral bij de ervaren spelers  de onzekerheid een beetje toe slaat. Het is niet gek natuurlijk want dit is voor hun al een paar keer het eindstation geweest. Het is al snel duidelijk dat het vandaag geen spektakel gaat worden. Senegal laat de bal aan ons en daar waar het moet gooien ze inderdaad hun fysiek in de strijd. 0-0 bij de rust is dan ook logisch. De bondscoach is nog wat voorzichtig om wat meer risico te nemen want hij wil niet dat we in het mes lopen. Na een uur spelen lijkt daar de opening te zijn. Mijn aanname is niet goed maar ik word net binnen het strafschopgebied aangetikt en krijg een penalty. Lozane mag het doen. Iedereen zet zich schrap voor een vreugde uitbarsting maar Lozano schiet over. Vanaf dat moment kantelt de wedstrijd. Het vertrouwen lijkt bij ons helemaal weg te zijn en we komen niet meer tot een fatsoenlijke aanval. Senegal ruikt bloed en neemt het initiatief over. We mogen dan ook blij zijn dat we het eindsignaal halen met dezelfde stand waar de wedstrijd mee begon. "Wat er ook gebeurd we moeten het niet op strafschoppen aan laten komen. Die gasten zijn in het voordeel omdat wij een strafschop hebben gemist en dat was niet de eerste dit toernooi." Het zijn woorden van Ochoa die ons nog een beetje opbeuren en dat kunnen we goed gebruiken. In de 1e helft van de verlenging gebeurd er weinig. maar in de 2e helft zetten we toch nog even aan. Het is dan ook wachten op een doelpunt van ons. Ik zit er doorheen en een wissel is aanstaande. Na 111 minuten spelen besluit ik toch maar om een lange bal bij me te houden en te wachten op aansluiting. Zelfs dit kost nu ontzettend veel kracht maar ik krijg het voor elkaar en we kunnen over rechts door voetballen. Ik kies positie voor het doel en beweeg richting de 2e paal om dan ineens mezelf te lanceren richting de 1e. De voorzet komt en de doelman ook. Met alles wat ik heb gooi ik mezelf voor de bal en raak ik de bal net voordat de doelman mij omver kegelt. Ik zie de bal over de doellijn rollen en met de pure adrenaline die vrijkomt zet ik het op een lopen om vervolgens onder een berg van spelers bejubeld te worden. Een minuut later volgt er een wissel omdat ik moeite heb op nog fatsoenlijk te lopen. Als ik op de bank zit word mijn enkel dik en is er ijs nodig. 8 minuten later is het voorbij en heb ik ons naar de kwartfinale van het WK geschoten. Na de wedstrijd word ik geconfronteerd met het feit dat ik het record van mijn oom heb geëvenaard.

Portugal wacht in de kwartfinale maar de schade die ik door die tik bij mijn treffer heb gekregen blijkt groter dan gedacht. Ik moet de wedstrijd tegen Portugal laten schieten en lig er minstens een week uit. Het is een klap die wel even aankomt maar aan de andere kant had ik niet verwacht zoveel te spelen op dit toernooi. Het is voor mij al een onvergetelijke ervaring maar ik had graag die wedstrijd tegen Portugal mee gedaan. Er word verloren en er zal nu gewezen worden op het feit dat ik niet mee speelde maar we moeten eerlijk zijn Portugal heeft gewoon net wat meer kwaliteit rondlopen. Het is een mooi WK geweest. Ik had sowieso niet de verwachting dat we konden winnen maar we hebben Mexicanen trots gemaakt door de kwartfinale te behalen. Over 4 jaar word het WK onder andere in Mexico gehouden. Dan zou het mooi zijn om nog een ronde verder te komen.

1689467670_resultaten25.thumb.PNG.32d22519e57298f9ae899643c882ac69.PNG

@delichris Die volgende ronde was op het tandvlees maar uiteindelijk toch een ronde verder dan de afgelopen 7 keer

@Titan Angel is de man van dit toernooi als je kijkt naar de resultaten van mexico

@Marius die ronde verder lukte uiteindelijk ook nog wel maar portugal was echt een maatje te groot

@xPeejay Volgende ronde was nog te doen maar het sprookje kreeg toch een einde

@komodo25 Die missie was dan ook geslaagd

@Niejo101 uiteindelijk mag je toch wel zeggen dat Angel de absolute held van Mexico is geworden door zijn doelpunt in die achtste finale

@ElMarcos @True_Legend @V-Traxx @Daniell @Goatruida @JordiW. @Whitewolf345 @spaansetukker @RubenS2 @TeamWesil @Fantasy @ElPrincipito @Copywriter @T10 @kevindeweerd 

er komt weer een interview aan dus vragen zijn welkom

Edited by mattihamstra

Angel zijn WK in ieder geval geslaagd met die winning goal tegen Senegal! Jammer van de blessure maar uiteindelijk kan hij meer dan tevreden terug kijken.

Angel heeft zich laten zien, zelfs zonder te spelen. De algemene gedachte zal vast richting de 'wat-als-vraag' gaan: wat als Angel wél had mogen meedoen tegen Portugal. Nu spoedig herstellen en weer doorwerken bij United.

Een doelpunt van Angel hielp Mexico langs dat rotte punt, maar tegen Portugal kon hij helaas het verschil niet maken. Al is dat natuurlijk niet gek op zijn leeftijd. 

1280535017_bannerunited.png.08da3b8c17a0651c1a6fa7a02583c09f.png

Het WK elke speler droomt er van om dat toernooi mee te maken. Dat is natuurlijk niet anders voor Angel Hernandez. De spits die heel lang moest wachten op een echte kans bij Mexico maar die kans pakte hij tijdens het toernooi met beide handen aan. Wij spraken hem een week na de uitschakeling over zijn ervaringen.

Wat was jou verwachting voor het begin van het toernooi?

Vooraf was ik natuurlijk al enorm blij dat ik mee mocht. Ik ging het avontuur eigenlijk in met het idee dat ik vooral ervaring op moest gaan doen en dat ik dat mee moest gaan nemen voor het WK dat over 4 jaar plaatsvind. Natuurlijk hoop je wel op speelminuten als je word geselecteerd maar ik had nooit verwacht dat ik uitgerekend tijdens dit toernooi basisspeler zou gaan worden. 

En dan ineens sta je in de basis en beleef je een droom wedstrijd. Hoe was dat?

Niet echt anders hoor. Je bent op dat moment zo bezig met die wedstrijd dat toch ook wel veel langs je heen gaat. Natuurlijk voor de wedstrijd zie je vanuit de spelersbus overal uitbundige voetbalsupporters en neem je tijdens de veldinspectie het stadion en de tribunes in je op. Ik zocht voornamelijk mijn ouders en mijn vriendin op die er bij deze 1e wedstrijd bij waren. Dan ga je die wedstrijd in en weet je natuurlijk wel wat voor belangen er op het spel staan maar tijdens mijn doelpunten had ik nog niet echt het idee van WAUW ik heb zojuist gescoord op een WK dat kwam eigenlijk pas na afloop in de kleedkamer. 

Zijn de mensen die jou dierbaar zijn er het hele WK bij geweest?

Nee mijn vriendin moest na de 1e wedstrijd weer terug voor eigen verplichtingen. Daarom hoop ik dat het nooit meer voorkomt dat een WK midden in het seizoen word afgewerkt. In de zomer is iedereen vaak vrij van voetbalverplichtingen dus dat is wel iets wat ik persoonlijk jammer vond.

Met jou in de spits is Mexico verder gekomen dan ooit. Dat moet toch goed voelen?

Ja en nee. Het voelt goed als je onderdeel uitmaakt van een volledige groep die toch een beetje geschiedenis schrijft. Aan de andere kant je wint er niks mee. 

Je hebt ook een record dat 24 jaar geleden door je oom is neergezet weten te evenaren. Hierdoor word je gezien als de toekomstige held van het land.

Daar was ik vooraf eigenlijk helemaal niet mee bezig. Zoals gezegd zag ik dit toernooi eigenlijk als een toernooi waarbij ik ervaring op moest doen. Pas na die 1e wedstrijd had ik wel zoiets van nou het zou toch mooi zijn als dat nu al lukt.

Er stond voor jou persoonlijk ook nog een beladen potje op de agenda.

Dat word altijd groter gemaakt door de media. Natuurlijk wou ik tegen het Nederlands Elftal laten zien wat ik kon maar dat was vooral voor alle mensen die in Nederland wonen waarmee ik nog steeds contact heb. Voor de rest speelde het voor mij niet echt een rol.

Hoe was het in de achtste finale. Gezien de geschiedenis op het WK van Mexico moet dat ongetwijfeld een rol gespeeld hebben?

Dat klopt zeker. Natuurlijk waren we blij toen we de groepsfase waren door gekomen maar vooral bij de wat meer ervaren spelers was er ook het besef van hey de komende wedstrijd word gezien als de vloek van Mexico. Er heerste ook een vreemde soort spanning in de aanloop naar en tijdens deze wedstrijd. Maar uiteindelijk was het zo mooi om voor een geweldige ontlading te kunnen zorgen. Bij ons als team. Bij de fans in het stadion maar ook in Mexico zelf. Na de wedstrijd heb ik beelden gezien van wat we allemaal los wisten te maken in Mexico en als je daar voor weet te zorgen is toch wel iets unieks. 

Helaas eindigde het toernooi voor jou persoonlijk in mineur. Had je wat kunnen betekenen tegen Portugal?

Nee heel simpel ik was geblesseerd dus ik kon niks doen. Aan vragen zoals wat als? heb ik helemaal niks?

Over 4 jaar staat het WK op de planning in onder andere Mexico kan je daar al op vooruitkijken?

Het klinkt heel gek maar wat we op dit WK hebben laten zien is pas het begin. Ik denk echt dat we verder kunnen komen dan de kwartfinale maar daarvoor moet natuurlijk ook alles mee zitten. Ik denk dat we dan zeker moeten uitspreken dat we misschien zelfs wel voor WK winst willen gaan. 

Dat klinkt toch als iets dat vrijwel onmogelijk lijkt.

Ik heb de overtuiging dat het kan zeker als je je bedenkt dat we toch een voordeel hebben qua fans die ons daar ook zeer zeker bij kunnen helpen. Alleen als je ergens in geloofd blijft het mogelijk. Mensen mogen van deze doelstelling denken wat ze willen. Zolang ik het geloof heb ben ik bereid om juist het tegendeel van die mensen te bewijzen.

En nu dus weer vlammen bij United?

Jazeker. We doen het goed en je merkt dat langzaam het geloof in een eventueel kampioenschap begint te groeien. Het is aan ons om daarvoor te vechten en de supporters te geven waar ze al sinds het vertrek van Sir Alex op wachten. 

---------------------------------

@Marius Persoonlijk was het natuurlijk een geweldig WK maar ook voor het team is het belangrijk dat het eindelijk eens een ronde verder is gekomen

@Titan WAt als dat bestaat niet echt in het voetbal. Hij heeft niet mee kunnen doen dat is jammer maar MExico is nog niet zo afhankelijk van hem dat hij voor een ander resultaat had kunnen zorgen

@delichris Wie weet wat er in eigen land of daar heel dicht in de buurt mogelijk is

@ElMarcos Portugal was voor mexico met of zonder angel gewoon een maatje te groot. maar er kan gebouwd wordne aan iets moois voor over 4 jaar

@xPeejay @komodo25 @True_Legend @V-Traxx @Daniell @Goatruida @JordiW. @Whitewolf345 @spaansetukker @RubenS2 @TeamWesil @Fantasy @ElPrincipito @Copywriter @T10 @kevindeweerd