Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

iRacing

FM_Lesly

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Michaelinho*:

Ben je dan ook lid van zo'n team zoals bijv. een Redline? 

Niet van Redline. Maar zit bij iRacing Nederland, niet echt een groot bekend team. Maar wel een club gasten die echt hard gaan en ook de tijd nemen om anderen veel bij te leren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei FM_Lesly:

Niet van Redline. Maar zit bij iRacing Nederland, niet echt een groot bekend team. Maar wel een club gasten die echt hard gaan en ook de tijd nemen om anderen veel bij te leren

Tof zeg! Kijk wel eens van die livestreams van dat soort wedstrijden op YouTube. Heb zelf geen PC waarop ik iRacing normaal kan draaien (en niet het geld over om al die toffe race klasses te kopen). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Michaelinho*:

Tof zeg! Kijk wel eens van die livestreams van dat soort wedstrijden op YouTube. Heb zelf geen PC waarop ik iRacing normaal kan draaien (en niet het geld over om al die toffe race klasses te kopen). 

Ik ben ook nog niet heel lang bezig, heb een refurbished PC gekocht waar de game op kan. Maar zal zeker wel de link van de 24 uurs race van mij hier plaatsen. Is over 2 weekjes ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@FM_Lesly En hoe is het gegaan in november?

Kijk zelf af en toe wat streams, o.a. van Jimmy Broadbent en Jaroslav Honzik. Nu ook beetje de 24H van Daytona volgen. Heb er best plezier in :D

Max Verstappen doet samen met Dani Juncadella mee (in hoogste race) en gingen aan kop (inmiddels uitgevallen). Overigens wel allemaal in verschillende splits.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites