FM_Lesly Geplaatst 10 november 2020 Share Geplaatst 10 november 2020 Iemand die hier aan iRacing doet? Ik namelijk wel en rij over iets minder dan 3 weken de 24 uur van COTA, daarin rijden ook jongens als Shane van Gisbergen, Max van Splunteren en Richard Verschoor mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 11 november 2020 Share Geplaatst 11 november 2020 Wat is IRacing precies? Die namen zeggen mij niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FM_Lesly Geplaatst 12 november 2020 Auteur Share Geplaatst 12 november 2020 iRacing is een online platform voor racen. Jongens als Max Verstappen en Lando Norris doen best wel veel races op het spel. Ook alle E-sports series (behalve F1) worden hierop gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Op 11-11-2020 om 00:28 zei FM_Lesly: Iemand die hier aan iRacing doet? Ik namelijk wel en rij over iets minder dan 3 weken de 24 uur van COTA, daarin rijden ook jongens als Shane van Gisbergen, Max van Splunteren en Richard Verschoor mee. Ben je dan ook lid van zo'n team zoals bijv. een Redline? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FM_Lesly Geplaatst 14 november 2020 Auteur Share Geplaatst 14 november 2020 17 uur geleden zei Michaelinho*: Ben je dan ook lid van zo'n team zoals bijv. een Redline? Niet van Redline. Maar zit bij iRacing Nederland, niet echt een groot bekend team. Maar wel een club gasten die echt hard gaan en ook de tijd nemen om anderen veel bij te leren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 5 minuten geleden zei FM_Lesly: Niet van Redline. Maar zit bij iRacing Nederland, niet echt een groot bekend team. Maar wel een club gasten die echt hard gaan en ook de tijd nemen om anderen veel bij te leren Tof zeg! Kijk wel eens van die livestreams van dat soort wedstrijden op YouTube. Heb zelf geen PC waarop ik iRacing normaal kan draaien (en niet het geld over om al die toffe race klasses te kopen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FM_Lesly Geplaatst 14 november 2020 Auteur Share Geplaatst 14 november 2020 9 minuten geleden zei Michaelinho*: Tof zeg! Kijk wel eens van die livestreams van dat soort wedstrijden op YouTube. Heb zelf geen PC waarop ik iRacing normaal kan draaien (en niet het geld over om al die toffe race klasses te kopen). Ik ben ook nog niet heel lang bezig, heb een refurbished PC gekocht waar de game op kan. Maar zal zeker wel de link van de 24 uurs race van mij hier plaatsen. Is over 2 weekjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 2 uur geleden zei FM_Lesly: Ik ben ook nog niet heel lang bezig, heb een refurbished PC gekocht waar de game op kan. Maar zal zeker wel de link van de 24 uurs race van mij hier plaatsen. Is over 2 weekjes In wat voor een auto nemen jullie deel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 (bewerkt) @FM_Lesly En hoe is het gegaan in november? Kijk zelf af en toe wat streams, o.a. van Jimmy Broadbent en Jaroslav Honzik. Nu ook beetje de 24H van Daytona volgen. Heb er best plezier in Max Verstappen doet samen met Dani Juncadella mee (in hoogste race) en gingen aan kop (inmiddels uitgevallen). Overigens wel allemaal in verschillende splits. 23 januari 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten