Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

image.png.e3060ae23bfe663e18c37003dd78e0e4.png

Welkom alweer bij de tweede ronde van de Music Challenge. Eerst een boodschap van algemeen nut, want @Vreven heeft beslist om uit de wedstrijd te stappen. Dit betekent dat we met 12 verder gaan en dat hij na deze ronde zal wegvallen. Hierdoor moeten we hopen dat er verder niemand uitvalt om het spel te kunnen verder spelen.

Na elke themaronde komt er een tussenstand.

De overige deelnemers hebben (eindelijk :P) allemaal hun puntjes netjes ingestuurd dus dan komen we aan bij het leukste stuk van het spelletje. Deze keer gingen we op zoek naar een song waar een 'weekdag' in de titel of artiestennaam zat. Traditioneel zal ik eerst beginnen met mijn punten en dan gaan we zo het lijstje af. Succes!

Bij dit thema dacht ik meteen iets speciaals te doen want New Order kwam voorbij in mijn gedachten met het nummer 'Blue Monday.' Een vibe nummer om U tegen te zeggen, zeker op een zomerse dag wanneer je alleen in je wagen zit.

De punten uit San Marino (1)

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.be0a980b901dac771bd3a7624d9ba67b.png

We zijn aangekomen in Bhutan waar @Keko Fleetwood Mac op ons los laat met het nummer 'Monday Morning'. In de vorige ronde scoorde onze beste vriend tamelijk goed en met deze inzending heeft hij de ambitie om minstens even goed te doen.

De punten uit Bhutan (2)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.16fb6761743ba7405c147a52c15b653f.png

We zijn aanbeland bij Tim, de winnaar van het vorige thema. Momenteel heeft hij nog niet de start waar hij op hoopte, maar wie vaker meedoet aan de muziekspellen, weet dat je met Tim nooit helemaal klaar bent. Hij stuurt deze keer Danny Vera met het nummer 'Tuesday'.

De punten uit Gambia (3)

Link naar opmerking
Deel via andere websites