Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Bogatyr:

Je stond niet bij de vorige tags. En heb in een geruime tijd een aantal oproepen gedaan. Sorry :)

Je kan nog altijd meedoen als je wil, vanaf de volgende ronde. We krijgen nog vier thema's aan bod. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

R6BM4ck.jpg

We zijn aanbeland in Noord-Korea waar Ivago de band Death Cab For Cutie instuurt met het nummer expo '86. Het is een Amerikaanse Indierock band dat werd opgericht in 1997. Voorlopig nam hij een degelijke start, maar we zullen zien waar hij zal uitkomen als we zijn stemmen gaan ontdekken.

De punten uit Noord-Korea (3)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Djurovski:

@ivagodie van gabber houdt. Das verrassend. Jammer genoeg niet van country 

Of hij straft je af op het feit dat er bij jou geen jaartal in staat 😉

@ivago Bedankt voor de 12ptn, had het eerlijk gezegd niet meer verwacht, nadat ik vorige ronde geen punten kreeg 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Djurovski:

@ivagodie van gabber houdt. Das verrassend. Jammer genoeg niet van country 

Ik heb een bloedhekel aan country :D

Betekent echter niet dat ik van gabber houdt, ik moest mijn punten ergens aan geven

@Djordison puntenloos niet vanwege Prince maar vanwege veel te obvious voor de hand liggende keuze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

R6BM4ck.jpg

Inmiddels reizen we door naar Zweden, waar Urbeto zijn tent heeft opgeslagen. Hij stuurt met The Smashing Pumpkins het nummer 1979 in. De alternatieve rockgroep behoorde in de jaren 90 en later tot één van de bekendste rockbands. Naar wie gaan zijn punten?

De punten uit Zweden (4)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei ivago:

Ik heb een bloedhekel aan country

Betekent echter niet dat ik van gabber houdt, ik moest mijn punten ergens aan geven

@Djordison puntenloos niet vanwege Prince maar vanwege veel te obvious voor de hand liggende keuze

Ergens kan ik het wel begrijpen. Last minute beslissing kwam deze natuurlijk als eerste naar boven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites