Urbeto Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Het is vooralsnog sprokkelen, maar ik hoop eigenlijk nog wel te klimmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 1 meer dan de vorige ronde positieve ontwikkeling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Twee keer zeven, zeer behoorlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Hoera. We zijn los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Oei, ik heb dit helemaal gemist :( Volgende keer even taggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 4 minuten geleden zei Satyr: Oei, ik heb dit helemaal gemist :( Volgende keer even taggen Je stond niet bij de vorige tags. En heb in een geruime tijd een aantal oproepen gedaan. Sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 14 minuten geleden zei Bogatyr: Je stond niet bij de vorige tags. En heb in een geruime tijd een aantal oproepen gedaan. Sorry Je kan nog altijd meedoen als je wil, vanaf de volgende ronde. We krijgen nog vier thema's aan bod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Wederom tien punten. De start is alvast een stuk beter dan ik had verwacht zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Povere eerste ronde maar Kenia maakte dat goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 We zijn aanbeland in Noord-Korea waar Ivago de band Death Cab For Cutie instuurt met het nummer expo '86. Het is een Amerikaanse Indierock band dat werd opgericht in 1997. Voorlopig nam hij een degelijke start, maar we zullen zien waar hij zal uitkomen als we zijn stemmen gaan ontdekken. De punten uit Noord-Korea (3) Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Was in mijn nopjes met de punten. Maar sta uiteindelijk weer precies op dezelfde plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 @ivagodie van gabber houdt. Das verrassend. Jammer genoeg niet van country Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 2 punten pakken terwijl die wanstaltige plaat uit Italië er 6 krijgt. Ik heb een vermoeden van matchfixing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Pak gewoon een ipa op dat nummer waardeer je vast wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 (bewerkt) Na twee keer tien punten nu geen enkel puntje. Voelt toch als een kleine nederlaag dit. Denk dat ik met mijn neus keek, waren gewoon zeven punten. 5 juli 2023 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2023 Dankjewel voor de 10 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Puntloos voor een Prince-plaat zou verboden moeten worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 15 uur geleden zei Djurovski: @ivagodie van gabber houdt. Das verrassend. Jammer genoeg niet van country Of hij straft je af op het feit dat er bij jou geen jaartal in staat 😉 @ivago Bedankt voor de 12ptn, had het eerlijk gezegd niet meer verwacht, nadat ik vorige ronde geen punten kreeg 😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 16 uur geleden zei Djurovski: @ivagodie van gabber houdt. Das verrassend. Jammer genoeg niet van country Ik heb een bloedhekel aan country Betekent echter niet dat ik van gabber houdt, ik moest mijn punten ergens aan geven @Djordison puntenloos niet vanwege Prince maar vanwege veel te obvious voor de hand liggende keuze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Inmiddels reizen we door naar Zweden, waar Urbeto zijn tent heeft opgeslagen. Hij stuurt met The Smashing Pumpkins het nummer 1979 in. De alternatieve rockgroep behoorde in de jaren 90 en later tot één van de bekendste rockbands. Naar wie gaan zijn punten? De punten uit Zweden (4) Spoiler @Keko @Vreven@Tim'@Titan@Steels@Djordison@chrisje1993@xanderoo@Djurovski@Bogatyr@ElMarcos@Urbeto @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Paar puntjes erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 7 uur geleden zei ivago: Ik heb een bloedhekel aan country Betekent echter niet dat ik van gabber houdt, ik moest mijn punten ergens aan geven @Djordison puntenloos niet vanwege Prince maar vanwege veel te obvious voor de hand liggende keuze Ergens kan ik het wel begrijpen. Last minute beslissing kwam deze natuurlijk als eerste naar boven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Eigenlijk vond ik enkel de beste drie nummers punten waard, maar je moet ze toch ergens kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Twaalf punten. We knallen lekker door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Van 0 naar 12 en terug naar 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten