Urbeto Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 10 punten, die zijn héél erg welkom! Dank! Ontzettend spannend bovenin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 Dank @Laki de eer is gered Bovenin is het erg spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 31 december 2022 Share Geplaatst 31 december 2022 (bewerkt) 6 uur geleden zei ivago: Dank @Laki de eer is gered Bovenin is het erg spannend Ik hou enorm van dat album eigenlijk (waar die song in voorkomt). Ik ken wel de film niet, maar veel v/d bekende nummers die meedoen associeer ik eigenlijk ook niet met een film. Eigenlijk enkel 3 nummers (The Good The Bad and the Ugly, Born Slippy -> Trainspotting en The End -> Apocalypse Now, en de laatste twee zijn van twee films waar ik eigenlijk ook niet echt fan van ben, daarnaast ken ik ook Hans Zimmer maar ik ben niet echt fan van die zijn scores.). Wel fan van Ennio Morricone, vandaar tien punten voor @Urbeto 31 december 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 1 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2023 Nepal De volgende is @Keko met zijn Nepal. Het is aan Sufjan Stevens om met zijn nummer Mystery of Love de eer hoog te houden. Dit nummer is gebruikt in de Italiaans-Amerikaanse film Call me by your name. Deze film wist in zijn debuut jaar alle 6 de prijzen binnen te halen waarvoor de film genomineerd was. Het jaar erna werd de film op verschillende festival nog flink wat keren genomineerd. De prijzenkast werd wel nog "maar" 5x vergroot met een award. Music challenge R1 :: ScoreWIZ @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 januari 2023 Share Geplaatst 1 januari 2023 Pfff dit is zuur. Als enige van het linkerrijtje geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 januari 2023 Share Geplaatst 1 januari 2023 De moed zakte me even in de schoenen tijdens het bekijken van de stemmen, tot de twaalfpunter uit de bus kwam. Grote dank @Keko! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 januari 2023 Share Geplaatst 1 januari 2023 10 punten, hoera! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 januari 2023 Share Geplaatst 1 januari 2023 Wauw, een heel punt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2023 Canada Nog maar twee man waar de punten van uitgedeeld moeten worden. De voorlaatste zijn die van @ElMarcos. Keira Knightley kreeg de eer om namens Canada punten binnen te harken deze ronde. Ze doet dat met het nummer Lost Stars. Tot nu toe draait ze mooi in de middenmoot mee. De film Begin Again is een muzikale comedy. Deze film werd voor het eerst vertoond op het internationaal filmfestival van Toronto in 2013. In de zomer van 2014 is deze film pas naar de bioscopen gegaan. Music challenge R1 :: ScoreWIZ @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Oei, zo wordt het inderdaad wel heel spannend bovenin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 7 mooie punten. Wat wordt de volgende challenge? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Twee punten lijken me niet genoeg, gezien het feit dat ik volgens mij de laatste puntengever ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Met 10 punten is alles nog mogelijk! Spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 januari 2023 Share Geplaatst 2 januari 2023 Als de volgende challenge maar niet te snel komt, want ik moet vrijdag gaan verhuizen. Nu ja, dat laat ik doen. Maar de voorbereiding en het uitpakken moeten we toch echt zelf doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2023 Zweden We zijn aanbeland bij het laatste land wat zijn punten nog bekend moet maken. @Urbeto staat met zijn zweden NOG bovenaan, maar staat hij hier ook nog nadat hij zelf zijn punten gegeven heeft? Zijn inzending is logischerwijs van de film The good, The best and The ugly. Ik denk ook wel dat iedereen deze film wel kent. De film is het derde deel van de Dollarstrilogie van Sergio Leone. Music challenge R1 :: ScoreWIZ Gefeliciteerd @Tim' Nu de eerste ronde voorbij is zal ik ook meteen het onderwerp van de tweede ronde bekend maken. Dan kunnen jullie alvast gaan kijken naar de inzending hiervan. Ook kan iedereen mee doen die de eerste ronde niet mee hebben gedaan. Steden/Landen In deze ronde zal er in de titel een stad of een land in MOETEN staan. @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Lekker hoor! We pakken hem weer. Als ik me niet vergis de derde op rij, dus dat is ook wel een lekkere reeks zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 (bewerkt) @Tim' Gefeliciteerd met de overwinning! Een punt was niet genoeg om in het linker rijtje te eindigen, maar al met al niet ontevreden. Ik ga alvast over deze nieuwe ronde nadenken. 4 januari 2023 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Het beste nummer wint niet altijd, zullen we maar zeggen Desalniettemin proficiat @Tim' Toch wel een zuur einde waar die matjes van Look o Look nog een puntje aan kunnen zuigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Plek 4, niet onaardig. In Ronde 2 dus alleen een land/stad in de Titel en niet in artiest én titel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 3 minuten geleden zei Justin: Plek 4, niet onaardig. In Ronde 2 dus alleen een land/stad in de Titel en niet in artiest én titel? Ik heb je ten koste van m'n eigen inzending nog naar het podium gekatapulteerd zelfs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Zojuist zei Urbeto: Ik heb je ten koste van m'n eigen inzending nog naar het podium gekatapulteerd zelfs Oh ik zie het ja. Bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2023 46 minuten geleden zei Justin: Plek 4, niet onaardig. In Ronde 2 dus alleen een land/stad in de Titel en niet in artiest én titel? Mag ook in beide, maar in titel is verplicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Roy Orbison wordt hier fameus ondergewaardeerd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 De Bee Gee's ook.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten