Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei ivago:

Dank @Laki de eer is gered

Bovenin is het erg spannend

Ik hou enorm van dat album eigenlijk (waar die song in voorkomt). Ik ken wel de film niet, maar veel v/d bekende nummers die meedoen associeer ik eigenlijk ook niet met een film. Eigenlijk enkel 3 nummers (The Good The Bad and the Ugly, Born Slippy -> Trainspotting en The End -> Apocalypse Now, en de laatste twee zijn van twee films waar ik eigenlijk ook niet echt fan van ben, daarnaast ken ik ook Hans Zimmer maar ik ben niet echt fan van die zijn scores.). Wel fan van Ennio Morricone, vandaar tien punten voor @Urbeto

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

rTd3rQC.jpg

Nepal

De volgende is @Keko met zijn Nepal. Het is aan Sufjan Stevens om met zijn nummer Mystery of Love de eer hoog te houden. Dit nummer is gebruikt in de Italiaans-Amerikaanse film Call me by your name. Deze film wist in zijn debuut jaar alle 6 de prijzen binnen te halen waarvoor de film genomineerd was. Het jaar erna werd de film op verschillende festival nog flink wat keren genomineerd. De prijzenkast werd wel nog "maar" 5x vergroot met een award.

Music challenge R1 :: ScoreWIZ

3nNSV0C.png

@Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14B4s9h.jpg

Canada

Nog maar twee man waar de punten van uitgedeeld moeten worden. De voorlaatste zijn die van @ElMarcos. Keira Knightley kreeg de eer om namens Canada punten binnen te harken deze ronde. Ze doet dat met het nummer Lost Stars. Tot nu toe draait ze mooi in de middenmoot mee. De film Begin Again is een muzikale comedy. Deze film werd voor het eerst vertoond op het internationaal filmfestival van Toronto in 2013. In de zomer van 2014 is deze film pas naar de bioscopen gegaan.

djhKBqI.png

@Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wwYelRi.jpg

Zweden

We zijn aanbeland bij het laatste land wat zijn punten nog bekend moet maken. @Urbeto staat met zijn zweden NOG bovenaan, maar staat hij hier ook nog nadat hij zelf zijn punten gegeven heeft? Zijn inzending is logischerwijs van de film The good, The best and The ugly. Ik denk ook wel dat iedereen deze film wel kent. De film is het derde deel van de Dollarstrilogie van Sergio Leone.

tS23NjH.png

Gefeliciteerd @Tim'

Nu de eerste ronde voorbij is zal ik ook meteen het onderwerp van de tweede ronde bekend maken. Dan kunnen jullie alvast gaan kijken naar de inzending hiervan. Ook kan iedereen mee doen die de eerste ronde niet mee hebben gedaan.

Steden/Landen

In deze ronde zal er in de titel een stad of een land in MOETEN staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites