Steels Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Wat is verband/correlatie tussen The Doors en Roy Orbision, buiten feit beide oudere muziek/oude muziek is? Het muziekgenre mss, als je beide nummers luistert merk je toch genoeg raakvlakken? Ik vind het bizar dat als je The Doors goed vind, je Roy Orbison helemaal niets zou vinden.. Of is de score puur gebaseerd op de film 'Pretty Woman' ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 2 punten is beter dan niets, maar wanneer alle concurrenten (op de inzender na) meer punten pakken geeft het toch een zure nasmaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 Duidelijk een deelnemersvlak waarin popu nummers hoog scoren. Het zal me niet weerhouden eigenzinnig te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 december 2022 Auteur Share Geplaatst 23 december 2022 8 minuten geleden zei ivago: Duidelijk een deelnemersvlak waarin popu nummers hoog scoren. Het zal me niet weerhouden eigenzinnig te zijn Aan een kant ook juist het mooie van dit. Werkelijk alle muziek mag zolang het maar met het thema te maken heeft. Oud/nieuw bekend/onbekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 28 december 2022 Auteur Share Geplaatst 28 december 2022 Jamaica Dit keer worden de punten bekend van @Steels. Hij heeft namens Jamaica Roy Orbison - Oh, Pretty Woman van de gelijknamige film ingestuurd. Deze Amerikaanse speelfilm uit 1990 was onder regie van Garry Marshall. Het bijzondere aan deze film is dat Julia Roberts niet de eerste keus was om de hoofdrol te spelen. Ze werd pas gekozen nadat: Meg Ryan, Michelle Pfeiffer, Sarah Jessica Parker, Daryl Hannah, Brooke Shields en Sandra Bullock hadden bedankt voor de rol. Slechte keuze was dit alsnog niet, want Julia Roberts heeft de Golden Globe gewonnen voor beste Actrice. Music challenge R1 :: ScoreWIZ @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Na een daadwerkelijk waardeloze start gaat het plotseling hard omhoog. Merci voor de twaalfpunter, Steels! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Danke. Alleen heb ik er weinig aan betreft de concurrentie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Dank voor de tien punten! Het blijft gemeen spannend bovenin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Ik dacht echt dat ik nu paar plaatsen ging opschuiven maar toen moesten er nog andere punten komen. Terug naar beneden... Is haasje over zo. Haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 We hebben puntjes sprokkelen echt tot een hogere kunst verheven tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 Beetje sprokkelen geblazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 28 december 2022 Share Geplaatst 28 december 2022 1 uur geleden zei Djurovski: Danke. Alleen heb ik er weinig aan betreft de concurrentie Normaal zou ik je ook wel hoger noteren moest het nummer vorige keer al niet gewonnen zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 december 2022 Auteur Share Geplaatst 29 december 2022 Gambia Het is aan de huidige koploper om zijn punten bekend te maken. @Tim' heeft zelf Simple Minds - Don't you (Forget about me) ingestuurd. Dit nummer is twee keer in een film gebruikt. The Breakfast Club in 1985 en in 2010 nog een keer bij de film Easy A. De eerstgenoemde film is wel de aanleiding geweest dat het een wereldwijde hit is geworden. Music challenge R1 :: ScoreWIZ @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Heb enkel nog onbekende artiesten achter mij staan.. Roy Orbison is duidelijk niet populair op MU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Hier had ik punten verwacht en ook gekregen! We stijgen naar plaats 2! Bedankt @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Thnx voor de 5 punten @Steels en de 7 punter @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Had hier voor de verandering weer eens punten verwacht, en dat is een voltreffer geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Had hier punten verwacht en niet gekregen; een onmiskenbare teleurstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 22 minuten geleden zei Urbeto: Had hier punten verwacht en niet gekregen; een onmiskenbare teleurstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Anders maak je het toch nog iets spannender? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Wat een drama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 december 2022 Auteur Share Geplaatst 30 december 2022 Taiwan Lim Giong is gekozen geworden door @Laki om namens Taiwan hoge ogen te gooien. Helaas voor hun wilt A Pure Person nou niet echt hoge ogen gooien. De film Millenium Mambo waarin dit nummer gebruikt word is in ieder geval al succesvoller. Ze hebben op vier verschillende festivals in totaal 6 prijzen gewonnen en 8x genomineerd geworden. Music challenge R1 :: ScoreWIZ @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 0 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 It's tight at the top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 december 2022 Share Geplaatst 30 december 2022 Ondraaglijke spanning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten