hjs Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Neen makker,ik stem nooit tactisch. Ik heb zelfs een grote hekel aan dat nummer,snap zelfs niet dat het zo populair is. Ben ook totaal geen fan van Muse,paar leuke nummers maar dit behoort daar imo niet bij. Heb er amper 4 tussen mijn mp3 files (meer dan 6.000 tracks) staan van hen,zegt ook genoeg denk ik. Had mijn stemming al klaar voor veel van de anderen binnen kwamen. Weet totaal uitslag niet,ik vul vervolgens in een volgorde die ik random heb ingegeven. Trouwens,dan zou ik Tim' en komodo25 toch ook niet zoveel punten gegeven hebben. Er zijn nog vier rondes,Fabian.,Chrisje,Nasje en Titan moeten nog voten. Dus het kan nog alle kanten uitgaan. We zullen het samen ontdekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Dank voor de 3 punten! Toch weer een plekje gestegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Thanks for nothing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 @Fabian. is de ambassadeur van Indonesië en gaf deze votes door. https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/503212/10/10/y2mgzkmtu0 Tussenstand @MetalMichael @ivago @chrisje1993 @Keko @Kowet @Satyr @hjs @Tim' @Titan@nasje92 @Fabian. @Kyrill@komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Thnx voor de punten!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Twaalf puntjes, dit gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Top dank voor de 10! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Nieuwe dag,nieuwe update. Het einde komt stilletjes in het zicht. Nog 3 stemrondes te gaan. @Titan liet vanuit Rusland deze scores optekenen. https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/503212/11/11/eznwrjzta2 Tussenstand @MetalMichael @ivago @chrisje1993 @Keko @Kowet @Satyr @hjs @Tim' @Titan@nasje92 @Fabian. @Kyrill@komodo25 Hartelijk bedankt @Titan voor de mooie punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Bedankt voor de punten @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Heerlijk twee keer twaalf punten achter elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 2x wat mindere punten maar ach wie het kleine niet eert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 5 punten, niet slecht. Denk de laatste plaats zo wel te knn vermijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 De voorlaatste voting komt van @chrisje1993. Blijft het spannend bovenaan of is de beslissing gevallen? Click Here Tussenstand @MetalMichael @ivago @chrisje1993 @Keko @Kowet @Satyr @hjs @Tim' @Titan@nasje92 @Fabian. @Kyrill@komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Volgens mij kan er weinig meer foutgaan zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Tsk maar 1 punt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 19 december 2021 Share Geplaatst 19 december 2021 Dan toch de rode lantaarn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Last but not least is onze afgezant van de Galapagos Eilanden aan de beurt. Wat staat er nog op het spel? De strijd om de podiumplaatsen is nog niet beslecht en ook onderaan is men er nog uit wie de rode lantaarn ontvangt. @nasje92verdeelde zijn stemmen op deze manier. points Eindstand Bovenaan was de beslissing al gevallen. Duidelijk dat jullie de kant van de duivel kiezen want The Rolling Stones halen de overwinning binnen en verslaan de engelen van Massive Attack. Proficiat @Tim' met de zege. Het zag er lange tijd goed uit voor @hjs maar dankzij een indrukwekkende eindsprint ging @Tim' met de overduidelijke zege lopen. Ik hoop dat jullie het plezant vonden en blijven meedoen aan dit leuk spelletje. @MetalMichael @ivago @chrisje1993 @Keko @Kowet @Satyr @hjs @Tim' @Titan@nasje92 @Fabian. @Kyrill@komodo25 Voor de volgende ronde heb ik tot heden slechts de inzendingen ontvangen van @Steels, @Kyrill, @ivago, @Satyren @nasje92 Ik hoop dat er zich meer kandidaten aandienen. Deadline 31/12/2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Een verdiende zege! Zelf gematigd tevreden met het 'optreden' van Korn. Ga zelf wel goed op deze cover, maar het moet wel in je straatje passen. Uiteraard doe ik de nieuwe ronde weer mee! Was er al een thema? @hjs (Volgens mij wel, maar dat ben ik vergeten ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 De punten doen het niet. Gefeliciteerd @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 6e prima eind uitslag, was ook niet mijn beste nummer hier. Gefeliciteerd @Tim' en bedankt vooor deze ronde hosten en de volgende @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 3 minuten geleden zei Titan: Een verdiende zege! Zelf gematigd tevreden met het 'optreden' van Korn. Ga zelf wel goed op deze cover, maar het moet wel in je straatje passen. Uiteraard doe ik de nieuwe ronde weer mee! Was er al een thema? @hjs (Volgens mij wel, maar dat ben ik vergeten ) Volgende ronde @Titan In Memoriam. Het is de bedoeling dat je groep zoekt waarbij de zanger of zangeres overleden is. Dus geen willekeurig lid wel de frontman of frontvrouw. Graag ook een lied uit de periode van de overledene. Een overleden solo artiest(e) mag wel. Gewoonweg artiest(e) zoeken die overleden is. bvb Amy Winehouse,Jeff Buckley,Leonard Cohen,Frank Sinatra,Aretha Franklin Als je groep wilt,band selecteren waarvan de zanger(es) van overleden is. bvb Nirvana,AC/DC (tijd van Bon Scott),The Cranberries,Joy Division,INXS,... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Ingezonden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Ook ingezonden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 december 2021 Auteur Share Geplaatst 20 december 2021 Ik ga vanavond even kijken wat mijn inzending gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Kijk eens, uiteindelijk een mooie zege! Bedankt voor het hosten @hjs, mijn inzending voor de volgende ronde heb je al een tijdje toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten