Satyr Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Ik twijfel tussen zeker weten weinig punten of een gooi doen naar de zege Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Waarschijnlijk levert die eerste hier meer punten op haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Even een reminder aan sommigen. Deadline inzending: 17/09/2021 om 23h59 @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' @Keko@Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Op 8-9-2021 om 20:29 zei Satyr: Ik twijfel tussen zeker weten weinig punten of een gooi doen naar de zege Wat is daar twijfellen aan hahha? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 3 oktober 2021 Share Geplaatst 3 oktober 2021 Hallo, Dit is niet dood hoor. Heb door een paar onverwachte gebeurtenissen drukke weken gehad en hoop er snel mee te kunnen starten. Hoop dat het wat rustiger gaat worden nu. Ik hou jullie op de hoogte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 9 oktober 2021 Share Geplaatst 9 oktober 2021 ATTENTION ATTENTION !!!!!!!!!!!!!!! The curtain call is finally opening De organisator wilt zich alvast excuseren voor het lange wachten maar we kunnen eindelijk beginnen aan deze reis. Het eerste thema onder het bewind van de nieuwe organisator heeft als titel Non Existent Creatures De inzenders mochten hun fantasie de vrije loop laten in deze ronde. Wat kunnen we verwachten? Wel we beginnen met een monster(hitje). Vanuit Cuba werd enorm snel gereageerd. @MetalMichaelkoos voor The Welshe band The Automatic. Ze scoorden in 2006 een (wereld)hit met de gekozen song . Achteraf werd er vrijwel niets meer van hen vernomen en kunnen ze dus beschouwd worden als een one hit wonder. Het vrolijk klinkende nummer bevat echter metaforen over drank en drugs gebruik. Worden de anderen hier vrolijk van of moet onze Cubaan voor zijn leven rennen voor zijn eigen creatie. What's that coming over the hill Is it a monster? Is it a monster? @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' @Keko@Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 9 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 9 oktober 2021 (bewerkt) Laat maar... 9 oktober 2021 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 Nieuwsflash vanuit de Schotse Highlands. De tweede kandidaat die zich voorstelt ziet spoken. Teveel gedronken van de nationale Whiskey's ? De leider in de tussenstand @Kowetkoos voor de Nederlandse band Kensington. Deze band uit Utrecht bestaat sinds 2005 en is nog steeds actief. Ze hebben momenteel 5 studio albums op hun teller staan. Het laatste dateert echter al van 2019. De geselecteerde song komt uit hun tweede plaat Vultures die het daglicht zag in 2012. We've been hiding like ghosts @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' @Keko@Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Gewaagd om elke inzending apart te gaan behandelen. Ik vind dat wel leuk, maar het bespoedigt de wedstrijd niet direct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 (bewerkt) Update from Kiribati Als derde in het rijtje stelt de vorige organisator @Keko zijn keuze voor. We gaan niet rond de pot draaien,het is een nummer dat alom gekend en geprezen wordt. De Engelse band Muse vond inspiratie op de maan en maakte er een song over. Cydonia is een plaats waar tafelbergen voorkomen die volgens sommige de vorm van een gezicht hebben of vormen. De betekenis is voor interpretatie vatbaar,sommigen denken dat het over de apocalyps gaat (de 4 ruiters zouden dan the knights zijn),anderen denken dat het over vrijmetselarij of over rebellie gaat. Je mag er het uwe van denken. No one's going to take me alive Time has come to make things right You and I must fight for our rights You and I must fight to survive Gaat @Keko zich "over the moon" voelen of wordt hij met zijn voetjes terug op aarde gezet? @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' @Keko@Tamara84 14 oktober 2021 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 (bewerkt) 33 minuten geleden zei ivago: Gewaagd om elke inzending apart te gaan behandelen. Ik vind dat wel leuk, maar het bespoedigt de wedstrijd niet direct. Ik probeer mijn best te doen om vanaf nu dagelijks te updaten ;). Als het even kan 2 per dag,maar ik kan niks garanderen. Edit:Is een beetje mijn stijl hé,dacht dat het door de anderen ook zo gedaan werd,maar ze deden pas wat toelichting tijdens het bekendmaken van de scores. Mijn fout. Aan de deelnemers dus een vraag. Moet ik de rest in 1 post voorstellen en beetje info geven tijdens de scores of vinden jullie het ok op de huidige manier? @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' @Keko@Tamara84 12 oktober 2021 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Ik vind het zo wel prima. En als je er een keer meerdere op een dag kan doen, is dat ook top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Voor mij ook prima zo! Mooi doen zoals jij het leuk vindt om te presenteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 Ik zou ze in een keer doen, dan stemmen en de uitslag per land. Je kijkt toch eerder als er een uitslag aan vast zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 51 minuten geleden zei MetalMichael: Ik zou ze in een keer doen, dan stemmen en de uitslag per land. Je kijkt toch eerder als er een uitslag aan vast zit. Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 (bewerkt) Breaking News from North-Korea We gaan eens zien en vooral horen wat onze dictator @ivago in petto heeft. Niet onverwacht besloot hij er iets duivels uit te pikken. De titel van de song is alvast een statement. Satan In My Ass uit 1996 is de debuutsingle van Evil Superstars Deze groep rond frontman Mauro Pawlowski raakte bekend toen ze in 1994 Humo's Rock Rally wonnen. In België toch een niet onbelangrijke titel die vaak een opstap betekent naar een mooie carrière. Ze hielden wel op te bestaan in 1998 maar in 2004 kwam er nog een éénmalig reünie concert. Pawlowski's carrière heeft er echter niet onder geleden want hij was ook succesvol bij dEUS en solo. satan is in my ass and when he comes out you can hear the sound of brass Komt de duivel uit zijn doosje of blijft de gevallen engel opgesloten? @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' @Keko@Tamara84 Als de anderen ook laten weten welke wijze (apart of alles in 1 ruk) ze het liefst hebben tegen deze avond kan ik me daar aan aanpassen. Na 22h zou ik dus graag duidelijkheid willen hebben want nu staat het op 2 vs 2 . Bij gelijkheid blijft het zoals het nu is. 14 oktober 2021 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 Ook ff een vervelende vaststelling. Ik wil beginnen aan de spotify lijst maar kom de eerste 2 nummers al niet tegen. The Automatic met monster staat er tot mijn grote verbazing al niet tussen blijkbaar en ik vind de Ziggo dome live versie van Ghosts niet. Heb verschillende playlists gevonden van Kensington live at Ziggo Dome maar zonder de gewilde song natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 Ik vind prima zo @hjs al blij zat dat je dit doet!! Staan ze ook niet op Youtube? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2021 Mij maakt het niet veel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 Zoals ik al aangaf vind ik het zo prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 (bewerkt) Message from Montenegro Brullend ontvangen we @komodo25 's bericht uit de Balkan. De legendarische rockband Blue Öyster Cult laat een monster op ons af dat Godzilla heet. Het gelijknamige filmmonster was de inspiratiebron zoals je al kon vermoeden. Deze track heeft al een respectabele leeftijd want werd opgenomen in 1977. Het is een van bekendste songs van deze New Yorkse band. Het werd ondertussen ook al een paar keer gecoverd. Oh no, they say, he's got to go Go go Godzilla, yeah Kan dit monster alle tegenstand verpletteren of wordt het diep in de oceaan begraven? @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' @Keko@Tamara84 14 oktober 2021 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 (bewerkt) From Russia With Love Er is ook een aanbidder van de duivel te vinden in Rusland. We hebben echter wel een lange trip voor de boeg om hem te vinden. @Titan ziet wel heil in een loopje met de duivel en verhuist ermee naar Georgia. Daar trommelt hij Korn (in samenwerking met Yelawolf) op om zijn geselecteerde song voor te stellen. De Californische band zou toch geen onbekende mogen zijn. Ze worden aanzien als de pioniers van het NU-Metal genre dat vooral rond de eeuwwisseling enorm populair was. Ze spelen wel geen eigen song maar een cover van de John Daniels Band,die vooral in het country genre gekend is. Ze namen deze op in 2020 terwijl het originele uitgebracht werd in 1979. Het nummer gaat over een poging van de duivel om de ziel van een jonge man te stelen door middel van een duel waarin de twee viool tegen elkaar spelen. De duivel belooft de man, genaamd Johnny, een gouden viool te geven als hij wint, maar als hij verliest, krijgt de duivel zijn ziel. Wordt het goud voor @Titan of gaat hij voortaan zielloos door het leven? @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' @Keko@Tamara84 14 oktober 2021 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 Latest News From Ghana Na al die duivelse liederen hoopt @Kyrill ons te bekoren met engelengezang. Hij koos voor Angels van The XX uit 2012. Het was de eerste single uit hun tweede album Coexist. De Engelse band vond zijn oorsprong in 2005 en is tot op heden nog altijd actief. De release van hun derde en meest recente album ligt toch al een tijdje achter ons,namelijk anno 2017 Is Jamie Smith beter bekend als Jamie XX teveel met zijn solo carrière bezig of komt er snel nieuw werk van deze populaire band? De lyrics zouden gaan over verliefd worden op iemand terwijl je weet dat de relatie niet zou blijven duren. And everydayI am learning about youThe things that no one else seesAnd the end comes too soonLike dreaming of angels Zijn de Engelen sterk genoeg om de duivel te verslaan? @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' @Keko@Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 15 oktober 2021 Share Geplaatst 15 oktober 2021 (bewerkt) Greetings From Indonesia We gaan wederom op wandel met de duivel. @Fabian.'s eerste keuze (die nog niet aan bod is gekomen trouwens) was al bezet dus koos hij snel voor een andere song. Daar was hij wel eerst bij,want niet veel later kreeg ik deze opnieuw in mijn mailbox. Di-rect is een Nederlandse band in 1999 al boven de doopvont hing. De song die Indonesië vertegenwoordigt is wel vrij recent,namelijk uit het jaar 2019. Het werd zelfs niet uitgebracht op een studio album maar op een EP. Betekenis van het nummer volgens bandlid Spike: Het gaat over de bumpy road die je aflegt naar zelfacceptatie: wees blij met wie je bent en durf daar voor uit te komen! Kan hij de aandacht van de jury trekken,of trekt deze er zich niets van aan? @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' @Keko@Tamara84 15 oktober 2021 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 15 oktober 2021 Share Geplaatst 15 oktober 2021 Nu de voorstellingen stilaan op het einde lopen zal ik het volgende thema maar bekend maken. We naderen 1 november dus herdenken we degenen die ons verlaten hebben. In Memoriam. Het is de bedoeling dat je groep zoekt waarbij de zanger of zangeres overleden is. Dus geen willekeurig lid wel de frontman of frontvrouw. Graag ook een lied uit de periode van de overledene. Een overleden solo artiest(e) mag wel. @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' @Keko@Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten