Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

GViPEhc.jpg

Punten - Cuba

En we sluiten de ronde meteen af, excuus voor het afraffelen van deze laatste editie. MetalMichael doet zijn naam eer aan en stuurt Metallica naar het podium met 'Fight Fire with Fire'. Dank iedereen voor het meespelen!

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/457907/15/15/m2odg2mdu4

@Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe stand:

1. @Kowet  166 PTN.

2. @Titan 154 PTN.

3. @nasje92 130 PTN.

4. @komodo25 126 PTN.

5. @Fabian. 124 PTN.

6. @Tim' 104 PTN.

7. @chrisje1993 98 PTN.

8. @Keko 98 PTN.

9. @Tamara84 78 PTN.

10. @Satyr 76 PTN.

11. @ivago 62 PTN.

12. @Bolderbast 54 PTN.

13. Chiemel 52 PTN.

14 @hjs 52 PTN.

15. @Kyrill 46 PTN.

16. @Roprop 44 PTN.

16. @ElPrincipito 42 PTN.

18. MysteryGuest 34 PTN.

19. @Badmuts 24 PTN.

20. @MetalMichael 20 PTN.

Overzicht winnaars:

Spoiler

Ronde 1 - Cover Time:

Argentina, flag El Principito (Disturbed - Sound of Silence)

Ronde 2 - Kleurenronde:

Flag, indonesia Fabian. (Pearl Jam - Black)

Ronde 3 - Afrikaronde:

Flag, usa Tamara84 (Freddy Mercury - In My Defence)

Ronde 4 - Tweetalig:

Ecuador, flag Nasje92 (Andrea Borcelli & Matteo Borcelli - Fall on Me)

Flag, usa Tamara84 (Eros Ramazzotti & Tina Turner - Cosas de la Vida)

Flag, indonesia Fabian. (Andrea Borcelli - Vivo Per Lei)

Ronde 5 - Beestenbende:

Flag, gambia Tim' (Editors - Papillon)

Ronde 6 - Ar ties ten naam:

Flag, montenegro komodo25 (Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge)

Ronde 7 - Een ode aan...:

Flag, ghana Kyrill (Chuck Berry - Johnny B Goode)

Ronde 8 - Earth, Wind and Fire (and water):

Flag, luxembourg icon - Free download on Iconfinder Bolderbast (Prodigy - Firestarter)

Uitleg stand voor @hjs:

Persoon op de laatste plaats verdient 2 punten. De persoon daarboven 4, daarboven 6 etc. Dit doortrekken tot de nummer 1. Het maximaal aantal punten is dus afhankelijk van het aantal deelnemers.

Scorewiz vergt wat gepriegel soms, maar spreekt verder redelijk voor zich. Mocht je vragen hebben daarover, laat het me weten. Chris zal vast ook het één en ander kunnen beantwoorden.

Zou erg leuk zijn als je het over wilt nemen! Ik zal je nog een overzichtje sturen met thema's die op het lijstje stonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok,ik ga deze boel overnemen en ik hoop op een lange en succesvolle samenwerking met de medekandidaten.

Alleen ga ik in het begin waarschijnlijk wat assistentie nodig hebben om met scorewiz te werken,maar er zijn hier blijkbaar mensen genoeg die me hiermee op weg willen helpen

Ten tweede vraag ik me af of mijn mailbox het gaat aankunnen aangezien ik geen admin of premium member ben hier.

Ik hoop om volgend weekend met het volgend thema te kunnen starten.

Heb meerdere opties,ben er nog niet uit welk het gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei hjs:

Ok,ik ga deze boel overnemen en ik hoop op een lange en succesvolle samenwerking met de medekandidaten.

Alleen ga ik in het begin waarschijnlijk wat assistentie nodig hebben om met scorewiz te werken,maar er zijn hier blijkbaar mensen genoeg die me hiermee op weg willen helpen

Ten tweede vraag ik me af of mijn mailbox het gaat aankunnen aangezien ik geen admin of premium member ben hier.

Ik hoop om volgend weekend met het volgend thema te kunnen starten.

Heb meerdere opties,ben er nog niet uit welk het gaat worden.

Korte samenvatting van hoe je het moet aanpakken met scorewiz:

1. Nieuwe ronde maken (create a new scoreboard). Titel toevoegen en gewoon de reguliere ESC style aan punten hanteren.

2. Deelnemers selecteren (set or change participants); landen aan deelnemers koppelen. Dan is er nog een derde kopje waar je de band kan toevoegen, maar bij mij werd dat soms verwijderd. Dat is typisch zo'n dingetje waar ik een beetje mee heb lopen kloten en wat soms niet werkte. Uiteindelijk merkte ik (volgens mij) dat ik dat niet allemaal tegelijk moest doen. Dus eerst deelnemers en landen invullen, vervolgens saven, en later de bands toevoegen.

3. Set or change the juries; hou voor het gemak dezelfde volgorde aan! Er staat hier ergens een knopje dat je de informatie van de deelnemers kan kopiëren, dat scheelt je veel werk.

4. Set or edit the given votes; hou ook hier gewoon dezelfde volgorde aan (anders gaat alles in de war). Ik heb hier steeds op de dag van de update zelf de stemmen toegevoegd, maar dat kan je ook meteen doen, maakt niet uit. Dit werkt vrij simpel met het verschuiven van deelnemers.

5. Opslaan, ga naar 'get individual links for each jury voting' en klik op de deelnemer waarvan je zojuist de punten hebt verwerkt. Controleer de punten nog eens, en dan kan je het linkje gewoon kopiëren en op MU zetten.

Afbeeldingen van de vlaggetjes bij het winnaarsoverzicht heb ik hier vandaan geplukt: https://www.iconfinder.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ondertussen wat zitten experimenteren met scorewiz en ik hoop dat het me gaat lukken.

Mijn eerste thema zal @Satyr mogelijk al (deels) tevreden stellen.

Non Existent creatures:

Het is de bedoeling dat je op zoek gaat naar song met in de titel een onbestaand wezen.

God en synoniemen;father,deus,jaweh,lord,de Romeinse en Griekse goden en godinnen en afgeleiden,....... maar probeer het wel zo religieus mogelijk te houden.

De duivel en synoniemen lucifer,beezlebub,satan,demon,...

draken,vampieren (dracula),eenhoorns,engelen,monsters (Frankenstein,mummies),superhelden & villains (hulk,iron man,joker,batman,goblin,spiderman,etc...),geesten,zombies,sphynx,meerminnen,Icarus,Minotaurus,alien (ruimtewezens),stripfiguren,...

uiteraard zijn alle talen toegestaan.

Hopelijk vinden jullie het een leuk thema,mogelijkheden zat natuurlijk.

Deadline inzending:

17/09/2021 om 23h59

@Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' @Keko@Tamara84

en als er zijn die nog mee willen doen,laat me weten of je in de taglist wilt komen.

bewerkt door hjs
Link naar opmerking
Deel via andere websites