Keko Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 (bewerkt) Ronde 8 - Earth, Wind and Fire (and Water) Jaaa beste mensen, daar gaan we weer. Wegens wat tijdgebrek toch niet eerder, maar dan hebben we in het ergste geval een stop van een week door m'n vakantie. Vijftien liedjes op een rij dit keer, enkel Tamara is gesneuveld uit de vorige ronde, maar verder doet iedereen weer mee. De elementen staan deze ronde in het zonnetje, laten we kijken of het niveau net zo hoog ligt als vorige ronde: Graag de tien beste nummers als volgt via PM: 12pt - 10pt - 8pt - 7pt - 6pt - 5pt - 4pt - 3pt - 2pt - 1pt - Graag jouw uitslag z.s.m. opsturen, als het kan voor het weekend. Ghana Denemarken Gambia Galapagos Eilanden Montenegro Noorwegen Schotland Luxemburg Noord-Korea Rusland Kroatië Filipijnen Indonesië Cuba Kiribati @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@Tim@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian. 11 juli 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 Er staan er twee bij waar ik eerst ook aan dacht maar niet deed omdat ze te voor de hand liggend waren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 Weer een mooie mix van bekend en onbekend. Ga er deze week eens goed voor zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Natuurlijk meerdere waar ik zelf ook aan gedacht heb.Een stuk of 6. Ben zelfs blij en aangenaam verrast om Fight fire with fire in deze ronde te zien. Was eigenlijk mijn reserve als mijn initiële inzending al bezet was. @ivagodenk dat mijn inzending daar onder valt Had eigenlijk ook wel Deep Purple verwacht maar toch de selectie niet gehaald blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 1 uur geleden zei hjs: @ivagodenk dat mijn inzending daar onder valt Nagel op de kop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 1 uur geleden zei hjs: Natuurlijk meerdere waar ik zelf ook aan gedacht heb.Een stuk of 6. Ben zelfs blij en aangenaam verrast om Fight fire with fire in deze ronde te zien. Was eigenlijk mijn reserve als mijn initiële inzending al bezet was. @ivagodenk dat mijn inzending daar onder valt Had eigenlijk ook wel Deep Purple verwacht maar toch de selectie niet gehaald blijkbaar. Mooi, ik reken dus op je 12 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 14 minuten geleden zei MetalMichael: Mooi, ik reken dus op je 12 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 9 minuten geleden zei hjs: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Ik ga lekker helemaal niet vertellen wie ik punten ga geven lekker puh haahahha @Keko ik ben op 40% met luisteren bijna. Morgenochtend tijdens werk luister ik de rest, je hebt mijn lijst uiterlijk morgen middag oke maat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 (bewerkt) Actueel thema helaas :( De natuurelementen hebben enorme kracht. Punten zijn ook naar de organisator gestuurd. 16 juli 2021 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@Tim@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian. Ik mis er nog een zooitje en heb uit luiheid iedereen maar getagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 3 minuten geleden zei Keko: @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@Tim@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian. Ik mis er nog een zooitje en heb uit luiheid iedereen maar getagd. Heb al week geleden gestuurd. Maar prima je iedereen tagt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Ik heb ingestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2021 Mijn punten heb je ook al! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Ook reeds punten verdeeld en ingezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Mijnes volgen morgenochtend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Die van mij komen zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Dit is de eerste keer dat ik meer dan 10x een + op mijn kladblok heb staan. Meestal zijn het minder en moet ik 7 tot 10 echt gaan zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Hier hetzelfde. Met name de top 5 was lastig. Toch wel een aantal favorietjes daarin hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Zonder apostrof achter mijn naam ga ik die mention niet krijgen Moet dus nog beginnen met luisteren, even kijken wanneer ik daar tijd voor heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 14 uur geleden zei Tim': Zonder apostrof achter mijn naam ga ik die mention niet krijgen Moet dus nog beginnen met luisteren, even kijken wanneer ik daar tijd voor heb. Ben ik blij en dankbaar muziek op mijn werk kan luisteren waar iedereen van mee kan genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 @Fabian. en @Kowet moeten nog insturen volgens mijn administratie. Dit weekend heb ik geen tijd, dus de eerste update kunnen jullie na het weekend verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 Geen progressie ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 16 uur geleden zei hjs: Geen progressie ? Ik heb gister de laatste stemmen gekregen en zal vandaag de eerste update plaatsen. Dat doen we dan een weekje, en daarna moeten jullie een weekje geduld gaan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 21 minuten geleden zei Keko: Ik heb gister de laatste stemmen gekregen en zal vandaag de eerste update plaatsen. Dat doen we dan een weekje, en daarna moeten jullie een weekje geduld gaan hebben. Fijne vakantie alvast Amigo voor jou en je vriendin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten