Urbeto Gepost December 16, 2024 Share Gepost December 16, 2024 3 minuten geleden zei xanderoo: Ik kan hier niet anders dan hiermee plat te lachen. Maarja, al je geloofwaardigheid (als die er al was) is nu wel weg. Je kan al vrij snel horen dat het je ding niet is. Daar is niets mis mee en moet je ook niet over liegen, wat bij jou dus wel het geval is. Het zijn jouw getypte woorden dat je een nummer 2 keer beluisterd om er een oordeel over te vellen. Wat jij nu doet is gewoon wat ik doe, beval het je niet, volgend nummer. Nogmaals niets mis mee. Maar als je dan hierover iemand aanspreekt en jezelf gewoon tegenspreekt, tja..  Eigenlijk is dit gewoon verloren moeite. Ik ga hier geen tijd meer aan verspillen, want dat is het wel. Ach, doe niet zo moedwillig achterlijk man. Zoals ik jou destijds al zei: ik luister de nummers van Worldvision minstens twee keer volledig voordat ik de punten ga verdelen. Dat is hoe ik het al 15+ edities doe. Dat jij dat respect niet op weet te brengen moet jij weten, maar mij hoef je dat zeker niet in de schoenen te schuiven.  Ook hier zet ik de nummers wanneer ik daar tijd voor heb immers allemaal eens in z'n volledigheid aan. Dat gaat mijn huidige oordeel over deze inzending waarschijnlijk niet veranderen, maar het is wel hoe ik het bij dit soort spellen aanpak. 5 minuten geleden zei Bogatyr: Ik vind het origineel ook beter, maar is het nodig om elk nummer dat je kut vind openbaar te gaan afbreken Beet? Nee, dus dat doe ik ook niet. Moet je nagaan. Maar hier vind ik het wel gepast, gezien hoe knap het is om een prima plaat totaal onnodig naar de haaien te werken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024 (edited) Ja hoor, blijven uitleggen en tegenspreken. Â Â Alle geloofwaardigheid (allang) kwijt. XD Â Ik ga er proberen zo snel mogelijk tijd voor vrijmaken. Misschien vanavond al. Maar tegen dit weekend moet wel lukken, het zijn niet zoveel nummers en sommige zijn zo al bekend genoeg. Â Wel opletten dat ik niet op mijn originele inzending stem, natuurlijk. Edited December 17, 2024 by xanderoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badmuts Gepost December 20, 2024 Share Gepost December 20, 2024 Och deed ik hier nog aan mee. Zal binnenkort eens kijken of het me lukt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 12 Share Gepost January 12 Djurovski trekt zich terug uit deze MU Music Challenge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 12 Share Gepost January 12 5 uur geleden zei Fantasy: Djurovski trekt zich terug uit deze MU Music Challenge Omdat hij er een weekje niet is of überhaupt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 12 Share Gepost January 12 12 minuten geleden zei Urbeto: Omdat hij er een weekje niet is of überhaupt?  Ik denk dat deze editie erop zit   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost January 12 Share Gepost January 12 1 uur geleden zei Urbeto: Omdat hij er een weekje niet is of überhaupt? Uberhaupt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts