Bogatyr Gepost April 10 Share Gepost April 10 Bedankt @Steels ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost April 10 Share Gepost April 10 Droog zaad... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 10 Share Gepost April 10 Bedankt voor die 6 punkte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost April 10 Share Gepost April 10 Nada, noppes, niente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 12 Share Gepost April 12 Het is tijd dat de artiest die mag uitkomen voor Kaapverdië het podium mag betreden. Chris heeft gekozen voor een relatief onbekende artiest en nummer. In ieder geval in mijn ogen want ik had er nog nooit van gehoord. Maar met ruim 7 miljoen views op youtube ( oke wel in 15 jaar ) is het ook niet dat er niet naar gekeken/geluisterd wordt. De Zaanse Rapper Nino werd in 1986 geboren en heeft een grote stempel gedrukt op de Nederlandse HipHop wereld. Hey eindelijk eens geen Amerikaanse artiest. Toch heeft hij geen eigen wikipedia pagina... Hij was de eerste Nederlandse rapper die miljoenen vieuws op youtube haalde in Nederland. En begon zijn eingen platenlabel waarmee hij de eerste Independent platen laber was en er zo voor zorgde dat ook de carriere van de Priester een kick start kreeg. De grootste nederlandse beef heeft hij ook op zijn naam staan met Kempi. In 2020 heeft hij zijn carriere weer nieuw leven ingeblazen. Ik noemde dus al Priester en dat is niemand minder dan oud profvoetballer Mitchell Burgzorg. Hoe een muziek spelletje op FM dan toch weer voetbal en muziek samen laat gaan. Gaan we straks ook nog Depay of Antonucci voorbij zien komen? Praise the lord it will be a no. Maar goed samen maakten ze dus het nummer uit het oog. Kende het nummer niet maar vind het het een leuke plaat met sterke teksten De punten uit Kaapverdië @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 13 Share Gepost April 13 Thnx voor de 7 punten @Steels jij snapt hem en hebt smaak! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost April 13 Share Gepost April 13 Thanks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost April 13 Share Gepost April 13 Priester heeft er verstand van! Prima gozer, kort contact mee gehad toen hij in Razgrad speelde. Eén en al bling-bling, heerlijke verschijning in zo'n grijze stad . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost April 14 Share Gepost April 14 Mijn dank voor de twaalf punten is groot! Lekker spannend weer bovenin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rykjvk1 Gepost April 14 Share Gepost April 14 10 punten! Dank!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost April 16 Share Gepost April 16 Tegenvallende oogst vooralsnog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 16 Share Gepost April 16 We gaan door naar Lesotho waar Ivago op zijn Ivanhoes uh Ivagoes een onbekend maar zeker niet onbemind nummer heeft ingestuurd. Namelijk het Britse The Go! Team nee niet het A team. The Go! Team komt uit Brighton en bestaat uit 6 personen waarvan twee drummers. En is dus de tweede niet Amerikaanse inzending tot dus ver. De band mixt hip hop met een Sonic Youth geinspireerd gitaarmuziek. Met Grip like a Vice hoopt Ivago hier te verrassen met een niet al te bekende inzending. Ik kon het iig zeker waarderen. De punten uit Lesotho @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost April 16 Share Gepost April 16 1ste ga ik niet worden, maar top-5 is voor mij ook een unicum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost April 16 Share Gepost April 16 Geen punten is toch wel opmerkelijk, maar wel mooi dat 2Pac hetzelfde feit toebedeeld is. Het blijft spannend bovenin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost April 17 Share Gepost April 17 Helaas, een nulpunter van de lekkerste inzending van deze ronde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost April 17 Share Gepost April 17 Je zou in de bak moeten vliegen als je geen punten geeft aan 2Pac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost April 17 Share Gepost April 17 3 puntjes is wel wat te mager, maar beter dan niets. De aansluiting met de top kan maar niet gemaakt worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost April 17 Share Gepost April 17 Eindelijk eens iemand die niet voor de pop-nummertjes koos 😊 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 17 Share Gepost April 17 Thnx voor de 4 punten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 18 Share Gepost April 18 Dank u voor de punten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 18 Share Gepost April 18 We gaan door met de Noorse inzending van Satyr. Die voor de zeer bekende band The Fugees heeft gekozen. Waardoor we weer terug keren na The USA. The Fugees bestonden uit Wyclef Jean ( ook geen onbekende solo artiest ) Lauryn Hill ( doet ook wel een belletje rinkelen) en neef van Jean Pras. Er kwamen 2 albums uit voordat ze solo verder gingen. In 2006 kwam er nog een tour en die zou er ook komen in 2021 wat werd uitgesteld naar 2022 en uiteindelijk gecancelled door de corona crisis. Het tweede album The Score werd een grote hit en 1 van de best verkochte albums aller tijde. Met bekende hits als Killing me softly , No woman No cry , Ready or not maar Satyr koos voor in mijn ogen het mindere nummer Fu-Gee-La De punten uit Noorwegen @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost April 18 Share Gepost April 18 Nou, weer geen punten. Valt flink tegen zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 18 Share Gepost April 18 1 minuut geleden zei Djurovski: We gaan door met de Noorse inzending van Satyr. Die voor de zeer bekende band The Fugees heeft gekozen. Waardoor we weer terug keren na The USA. The Fugees bestonden uit Wyclef Jean ( ook geen onbekende solo artiest ) Lauryn Hill ( doet ook wel een belletje rinkelen) en neef van Jean Pras. Er kwamen 2 albums uit voordat ze solo verder gingen. In 2006 kwam er nog een tour en die zou er ook komen in 2021 wat werd uitgesteld naar 2022 en uiteindelijk gecancelled door de corona crisis. Het tweede album The Score werd een grote hit en 1 van de best verkochte albums aller tijde. Met bekende hits als Killing me softly , No woman No cry , Ready or not maar Satyr koos voor in mijn ogen het mindere nummer Fu-Gee-La De punten uit Noorwegen @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts NEXT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost April 18 Share Gepost April 18 Onze halve Zweed op grotere achterstand gezet. Mooi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 18 Share Gepost April 18 3 minuten geleden zei Kyrill: NEXT Doe maar even rustig ga eerst fm'en 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts