Djurovski Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 5 minuten geleden zei Kyrill: Ongelooflijk weer 0 punten 🤦🤦😡 Je volgt de leider nog niet echt nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 34 minuten geleden zei Djurovski: Je volgt de leider nog niet echt nee En jij maar verbaast reageren, dat ik eigenlijk niet mee wou doen 🤦🤔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 8 punten, mooi. Ik sta geloof ik op de negeerlijst van Kyrill, dus hij zal dit niet lezen, maar zijn inzending was voor mij veruit, met lichtjaren afstand, het minste nummer van deze editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 1 uur geleden zei Satyr: 8 punten, mooi. Ik sta geloof ik op de negeerlijst van Kyrill, dus hij zal dit niet lezen, maar zijn inzending was voor mij veruit, met lichtjaren afstand, het minste nummer van deze editie. Was niet meer het geval, maar na opmerking als dit, gaat het linea recta weer terug , naar wat het wel was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 april Auteur Share Geplaatst 5 april Dankjewel voor de 6 punten!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 6 uur geleden zei Kyrill: Was niet meer het geval, maar na opmerking als dit, gaat het linea recta weer terug , naar wat het wel was. Die lat voor je negeerlijst ligt ook niet erg hoog dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april (bewerkt) 9 uur geleden zei Kyrill: Ongelooflijk weer 0 punten 🤦🤦😡 Sorry maatje, als ik een -1 mocht geven had ik het gedaan maarja dat kan dus niet. Het was echt niet goed en/of mijn ding zeg maar. Wie weet kan je me in het volgend thema wel weer bekoren. 5 april bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 8 uur geleden zei Kyrill: En jij maar verbaast reageren, dat ik eigenlijk niet mee wou doen 🤦🤔 Bedoel je nou dat je alleen mee wilt doen als je punten krijgt? Je doet toch mee om nieuwe muziek te ontdekken en om andere mensen kennis te laten maken met jouw muziek? Het puntensysteem is voor mijzelf maar een bijzaak, maar is wel een leuke manier om te kijken welke muziek gewaardeerd wordt en dat er soms toch enorm verrassende punten bij zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 3 uur geleden zei Tim': Die lat voor je negeerlijst ligt ook niet erg hoog dan. Dat klopt, maar ik weet waar met hem heengaat, gaat nog veel erger worden. Of wil je juist als mod meer ruzies en brandjes, nee toch? 3 uur geleden zei Bogatyr: Sorry maatje, als ik een -1 mocht geven had ik het gedaan maarja dat kan dus niet. Het was echt niet goed en/of mijn ding zeg maar. Wie weet kan je me in het volgend thema wel weer bekoren. Ok 3 uur geleden zei bas huijsmans: Bedoel je nou dat je alleen mee wilt doen als je punten krijgt? Je doet toch mee om nieuwe muziek te ontdekken en om andere mensen kennis te laten maken met jouw muziek? Het puntensysteem is voor mijzelf maar een bijzaak, maar is wel een leuke manier om te kijken welke muziek gewaardeerd wordt en dat er soms toch enorm verrassende punten bij zitten Ja en nee. Ik doe niet per se alleen mee om te winnen of top 3-5 te halen, whatever. Maar de vorige editie zit nog steeds diep. Dan krijg ik gewoon steeds minder zin in. Ook daar had ik niet verwacht te winnen maar zo gigantisch weinig punten, met een nummer als Visions of Gideon, gepakt te hebben, is om in @Urbetozijn befaamde termen te spreken in mijn ogen "echte wansmaak" wat hij hier vaak roept over dingen die hij niks vindt. Ik vind dus wansmaak zo extreem laag scoorde en aantal dingen die ik dus wansmaak vind zo extreem hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 1 minuut geleden zei Kyrill: Ja en nee. Ik doe niet per se alleen mee om te winnen of top 3-5 te halen, whatever. Maar de vorige editie zit nog steeds diep. Dan krijg ik gewoon steeds minder zin in. Ook daar had ik niet verwacht te winnen maar zo gigantisch weinig punten, met een nummer als Visions of Gideon, gepakt te hebben, is om in @Urbetozijn befaamde termen te spreken in mijn ogen "echte wansmaak" wat hij hier vaak roept over dingen die hij niks vindt. Ik vind dus wansmaak zo extreem laag scoorde en aantal dingen die ik dus wansmaak vind zo extreem hoog. Dat is toch juist de 'charme' van dit spelletje en van muziek? Dingen wat jij goed/leuk vindt, kan iemand anders helemaal niets vinden. You win some and you lose some. Het blijft er toch om gaan dat je nieuwe muziek kan ontdekken en dat je andere mensen jouw muziek kan laten ontdekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Dat is toch juist de 'charme' van dit spelletje en van muziek? Dingen wat jij goed/leuk vindt, kan iemand anders helemaal niets vinden. You win some and you lose some. Het blijft er toch om gaan dat je nieuwe muziek kan ontdekken en dat je andere mensen jouw muziek kan laten ontdekken? Ja dat klopt. Maar voor mij is en blijft het natuurlijk ook een "wedstrijd" natuurlijk he. Anders had je net zo goed punten weg kunnen laten natuurlijk. En wedstrijd kan teleurstelling opleveren, maar dan ga je kijken of volgende keer beter kan. Maar betekent niet natuurlijk, elke wedstrijdronde maar meteen wilt en moet meedoen. En ik ontdek hierdoor wel muziek ik leuk vind, niet per se bijzonder veel. Van deze lijst had ik 80-85% al eens geluisterd of vaker, en rest is niet mijn ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 14 minuten geleden zei Kyrill: Ja dat klopt. Maar voor mij is en blijft het natuurlijk ook een "wedstrijd" natuurlijk he. Anders had je net zo goed punten weg kunnen laten natuurlijk. En wedstrijd kan teleurstelling opleveren, maar dan ga je kijken of volgende keer beter kan. Maar betekent niet natuurlijk, elke wedstrijdronde maar meteen wilt en moet meedoen. En ik ontdek hierdoor wel muziek ik leuk vind, niet per se bijzonder veel. Van deze lijst had ik 80-85% al eens geluisterd of vaker, en rest is niet mijn ding. Natuurlijk hoef je niet mee te doen, maar als het resultaat tegen ziet dan ga je zoals je zegt: kijken of je de volgende keer beter. Nu komt het heel erg over: Als ik te weinig punten krijg dan doe ik niet meer mee hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Natuurlijk hoef je niet mee te doen, maar als het resultaat tegen ziet dan ga je zoals je zegt: kijken of je de volgende keer beter. Nu komt het heel erg over: Als ik te weinig punten krijg dan doe ik niet meer mee hoor Daar heb je gelijk in , en ook dat wil ik niet/bedoel ik niet zo, en als wel was , was dat stom van mij, en zat ik in ego. Je hebt helemaalijk gelijk, duly noted. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Daarbij komt dat je in de vorige ronde geen slecht nummer in had gestuurd, maar dat het niet eens het beste Sufjan Stevens nummer in die ronde was. Dat was dus een beetje ongelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Urbeto heeft met Italië gekozen voor een zeer bekend nummer in dit thema. Namelijk Coolio met Gansta's Paradise. Een echt iconish nummer. Die bijna ook standaard staat op welke playlist van mij dan ook. En het nummer wordt ook hier goed ontvangen want momenteel staat het op de eerste plaats. Is dat echter na deze stemronde nog hetzelfde? Artis Leon Ivey Jr oftwewel Coolio werd in 1963 geboren in Monessen USA. Wederom een Amerikaanse artiest dus. Hij overleed in 2022. Het nummer Gansta's Paradise kwam van de soundtrack van de film Dangerous Minds ( dit wist ik overigens niet ) Het nummer met officiële clip werd op youtube meer dan een miljard keer bekeken. Weird Al Yankovic maakte een parodie op het nummer met Amish Paradise wat een ruzie opleverde aangezien er geen toestemming was gevraagd. In 2002 maakte hij samen met andere hiphoppers het album Dexter's Labotary : The HipHop experiment gebasseerd op de serie van Cartoon Network. Ook werd hij diverse malen gearresteerd. Hij overleed op 59 jarige leeftijd door een overdosis Fentanyl. Hij was op tour met andere sterren uit de jaren 90 zoals Vanilla Ice. De punten uit Italië @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Van de 0 af, thnx Twan ❤️🫡 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april 2 puntjes. Het is niet veel, maar alles wordt gewaardeerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Beter iets dan niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 7! Blij mee, maar komt goed uit voor jou hé Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april De bekende artiesten (zoals verwacht) bovenaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april (bewerkt) Eindelijk een flinke handvol punten erbij. Coolio was een aantal jaar geleden nog in het Burgerweeshuis in Deventer, ontzettend relaxte gast die na afloop bij de bar bleef hangen. 8 april bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Thanks @Urbeto! 12 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Dan is Zweden aan de beurt of was het nu Noorwegen , of Finland of toch Denemarken of Ijsland of de Faroer eilanden? Oh nee toch Zweden gelukkig wisselt Steels niet zo veel van land als van save. En ook de artiest die voor Zweden mag uitkomen komt uit Amerika. Erg populair is Amerika deze editie. Steels heeft namelijk gekozen voor de Wu-Tang Clan. En die bestaan momenteel uit negen leden met de mooie namen Method Man , GZA , RZA , Raekwon , Inspectah Deck , U-God , Masta Killah , Ghostface Killah en Cappadonna. Nummer 10 Ol'Dirty Bastard overeed in 2004. Daarnaast kent de groep meerde affiliaties zodat het totaal aantal leden in de tientallen lopen waaronder de Nederlands-Marrokaanse rapper Cilvarings. De eerste 12 albums die de groep uitbracht haalden allemaal goud of platinum. Op 29 november 2015 bracht de groep een uniek album uit. Een gegraveerd handgemaakt dubbelalbum van zilver en nikkel werd voor twee miljoen dollar verkocht aan Martin Shkreli. De nummers werden tussen 2006 en 2013 opgenomen door de over gebleven leden. Van het album Once Upon a Time in Shaolin is maar 1 exemplaar uitgebracht en mag niet voor 2103 commercieel uitgebaat worden. Op 8 november 2016 werd de intro en 1 nummer gratis gestreamd door Shkreli. Hij had beloofd dit te doen als Trump president zou worden. Met het nummer Protect Ya Neck hoopt Steels op succes deze editie De punten uit Zweden @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Alle puntjes tellen, maar wanneer je ziet wat de concurrentie krijgt is dit een teleurstellende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Hah, mooie score, dankje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten