Djurovski Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Gefeliciteerd @Tim' Zelf tevreden met een 5e stek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 50 minuten geleden zei Tim': Kijk eens, uiteindelijk een mooie zege! Bedankt voor het hosten @hjs, mijn inzending voor de volgende ronde heb je al een tijdje toch? idd,was het ff uit het oog verloren. Komodo heeft ook al zijn bijdrage geleverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Uiteindelijk toch laatste, maar daar zit ik nooit mee. Liever dat dan iets inzenden dat minder mijn ding is om punten te scoren. Gefeliciteerd @Tim' er hadden erger inzendingen kunnen winnen 😄 Al benieuwd naar de volgende ronde, voor mij was het een open doel. Eén van mijn muzikale helden, en wie mij een beetje kent zal het snel kunnen raden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Urbanus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 (bewerkt) Gegroet, Eventjes een update plaatsen ivm de totaal stand: Kowet:172 Titan: 164 komodo25: 144 Fabian.:138 nasje92: 138 Tim': 130 Keko: 120 chrisje1993: 102 Satyr: 88 Tamara84: 78 hjs: 76 ivago: 64 Kyrill: 62 Bolderbast: 54 Chiemel: 52 Roprop: 44 ElPrincipito: 42 MetalMichael: 40 MysteryGuest: 34 Badmuts: 24 @Satyr@hjs@komodo25@Kowet@MetalMichael@Bolderbast@Titan@nasje92@chrisje1993@Kyrill@ivago@Fabian.@Tim' @Keko@Tamara84 @Badmuts @Roprop@ElPrincipito 22 december 2021 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Ik hoop nog inzendingen te mogen ontvangen. @Steels, @Kyrill, @ivago, @Satyr, @nasje92, @Tim', @komodo25, @Titan, @Kowet hebben me inzending toegestuurd. Nog kandidaten? @chrisje1993 @MetalMichael @Keko @Fabian. @Bolderbast @Tamara84 @bas2204 @Socrates @Roprop @ElPrincipito@007mark@Laki @Platina32 @Urbeto @delichris als je niet wilt meedoen,geef dan gewoonweg seintje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Je hoeft mij niet te taggen hoor. Ik kom zelden hier. Wel tof dat je het deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Bedankt voor de tag, ik heb het helaas wat te druk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Ik heb wat ingestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Nee, ik stop even (tijdelijk). Even zien hoe de komende editie loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Bedankt voor de tag, maar ik houd het bij het songfestival en doe dus niet mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Ben hier ook te druk voor, maar bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 (bewerkt) Persoonlijk zou ik het liever houden bij het worldvisiesongfestival, heb soms al moeite met die deadlines te respecteren dus ik ga het daar ook bij houden. Toch bedankt! 27 december 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 Mietjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 8 januari 2022 Share Geplaatst 8 januari 2022 (bewerkt) Verwacht geen inzendingen meer dus time to move on. Kreeg deze binnen. Kiribati Filipijnen Rusland Noord-Korea Kroatië Gambia Schotland Noorwegen Galapagos Eilanden Montenegro Ghana Jamaica @ivago @chrisje1993 @Steels @Tim' @komodo25 @hjs @Satyr @Kyrill @Titan @Kowet @Keko @nasje92 Spotify lijstje opmerking. De inzending van Kroatië duurt in deze lijst 11 minuten,dus als je tijd wilt besparen kan je gewoonweg de you-tube link gebruiken. Deadline voor punten: 04/02/2022 8 januari 2022 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 17 januari 2022 Share Geplaatst 17 januari 2022 ff een reminder,nog niet veel scores ontvangen. @ivago @chrisje1993 @Steels @Tim' @komodo25 @hjs @Satyr @Kyrill @Titan @Kowet @Keko @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 januari 2022 Share Geplaatst 17 januari 2022 3 uur geleden zei hjs: ff een reminder,nog niet veel scores ontvangen. @ivago @chrisje1993 @Steels @Tim' @komodo25 @hjs @Satyr @Kyrill @Titan @Kowet @Keko @nasje92 Ik ben nu begonnen met luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 24 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2022 Iedereen inmiddels ingeleverd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 21 uur geleden zei chrisje1993: Iedereen inmiddels ingeleverd? Nope. Nog wel ff tijd,maar ze mogen toch stilaan beginnen binnenkomen. Eerlijkheidshalve heb ik zelf ook nog niet gestemd,maar dat gaat snel in orde komen. Ga zelfs nu luisteren naar de lijst. @ivago, @komodo25, @chrisje1993, @Tim', @nasje92, @Kyrill hebben hun punten doorgestuurd. De rest nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Ik heb mijn stemmen ook klaar. Dus ff reminder naar @Steels @Satyr @Titan @Keko @Kowet Nog wel even tijd voor verstrijken deadline,maar als het eerder kan graag,dan kan ik ook eerder starten met het bekendmaken van de scores Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 @hjs en hoe moet ik de punten verdelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 @Steels Het is de bedoeling dat je de liedjes beluisterd en daarna rangschikt naar persoonlijke voorkeur. Die ranking stuur je naar me door in PM. Dat mag in die van je inzending. Hetgeen wat jij het beste vind geef je 12 punten,het tweede beste krijgt 10 punten,derde 8 etc...... Maar daar zorg ik wel voor. Jij hoeft dus gewoon je ranking door te sturen. Je kan uiteraard niet op je eigen inzending stemmen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Ik verwacht eerstdaags de punten van deze deelnemers. @Steels @Satyr @Titan @Keko Nog tot 4-2-2022 tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Ik hoor nu pas wat voor een slechte versie er van Stir It Up in je spotify-lijst staat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 53 minuten geleden zei Steels: Ik hoor nu pas wat voor een slechte versie er van Stir It Up in je spotify-lijst staat.. Vond de versie niet dat jij had ingestuurd via YT. Als je betere versie vind,PM me dan maar. Dan mogen de mensen die via spotify hebben geluisterd eventueel hun stemmen nog aanpassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten